Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رئیس امور بانوان فدراسیون ووشو گفت: هرچند حریفان سختی داریم، اما بانوان ووشو و کوراش در بازی‌های آسیایی هانگژو مدال‌آور خواهند بود.

زهرا ناطقی، نایب رئیس بانوان فدراسیون ووشو، در گفت‌وگو با میزان، درباره مربی ازبکستانی تیم کوراش بانوان، اظهار داشت: «گلوه نادیرا» مربی ازبکستانی کوراش وارد تهران شد و در مرحله جدید اردوی تیم ملی که از سه‌شنبه آغاز می‌شود حضور پیدا خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نادیرا مربی شناخته شده‌ای است و در دوران قهرمانی‌اش هم مدال‌های مختلفی را در سه رشته به دست آورده و بسیار امیدواریم حضورش در ایران موجب پیشرفت بانوان کوراش شود.

ناطقی با بیان اینکه اردوی تیم ووشوی بانوان نیز در تهران در حال پیگیری است ادامه داد: شرایط سانداکاران عالی است و تالوکاران نیز با انگیزه بسیار بالا تمرین می‌کنند و پیشرفت بسیار خوبی داشته‌اند.

نایب رئیس بانوان فدراسیون ووشو در پاسخ به این سوال که چقدر به موفقیت دختران ووشو و کوراش در هانگژو امیدوار است؟ گفت: هرچه لازم بود را برای برگزاری مطلوب تمرینات در اختیار تیم‌های ملی قرار دادیم. آنان تمرینات خوبی را سپری می‌کنند و با برگزاری مسابقات انتخابی، به ترکیب اصلی خواهیم رسید.

وی در پایان خاطرنشان کرد: حریفان سختی در ووشو داریم. کشور‌های شرق آسیا واقعا قدرتمند هستند و این مساله را همگان می‌دانند. در کوراش نیز کشورهایی، چون ازبکستان، تاجیکستان، ترکمنستان، کره‌جنوبی صاحب قدرت هستند. موفقیت در بازی‌های آسیایی به این راحتی‌ها نیست، اما به مدال‌آوری بانوان کوراش و ووشو در این رویداد بسیار امیدوار هستم. قهرمانان ما با تمام توان تلاش می‌کنند و اصلا کم‌کاری نمی‌کنند به همین دلیل یقین دارم در جریان مسابقات نیز بهترین عملکرد را خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: پاگشای ووشوی ایران پس از ۲ سال/ بازی‌های آسیایی نخستین آزمون فدراسیون جدید 

انتهای پبام/

برچسب ها: ووشو ووشو بانوان کوراش بانوان ساندا تالو

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ووشو کوراش ووشو ووشو بانوان کوراش بانوان ساندا تالو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۷۳۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سختی کار نفتی‌ها

شانا _ گروه فیلم: منطقه تهران یکی از مناطق دوازده‌گانه شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران است که مرکز آن در جنوب پایتخت واقع شده است و با ۲ هزار و ۷۳ کیلومتر خطوط انتقال با مناطق مرکزی اصفهان، شمال‌غرب، شمال‌شرق، شمال و جنوب‌شرق اشتراک انتقال دارد. این منطقه همچنین با داشتن ۹ مرکز انتقال نفت، ۴ تأسیسات، ۲ ایستگاه فشارشکن، ۲۶ ایستگاه مخابراتی و ۲۲ رشته خط از قطر ۸ تا ۳۰ اینچ، سوخت موردنیاز کلانشهر تهران و استان‌های نیمۀ شمالی کشور را تأمین می‌کند.

دریافت 35 MB

این منطقه وظیفه انتقال فرآورده‌های نفتی به استان‌های سمنان تا خراسان رضوی، مازندران، البرز، قـزوین، گیلان و زنجان را عهده‌دار بوده است. افزون بر آن، نفت خام خوراک پالایشگاه‌های تهران و تبریز نیز از طریق این منطقه تغذیه می‌شود و کل محصول تولیـدی پالایشگاه تهـران با خطوط این ترمینال به استان‌های ذکرشده و همچنین انبارهای نفت پخش در جنوب، شمال‌غرب و شمال‌شرق انتقال می‌یابد.

منطقه تهران همچنین وظیفه سوخت‌رسانی از طریق خطوط لوله به فرودگاه‌های مهرآباد و امام خمینی (ره) و تأمین سوخت نیروگاه‌های دماوند، باقرشهر، منتظرقائم، شهیدرجایی (قزوین) و گیلان را نیز به عهده دارد.

دیگر خبرها

  • اوسمار: می‌دانستیم که بازی سختی با سپاهان داریم
  • سختی کار نفتی‌ها
  • انتخاب صدیقه خادم به عنوان نایب رئیس بانوان فدراسیون کبدی
  • صدیقه خادم نایب رییس بانوان فدراسیون کبدی شد
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • یک امتیاز، نتیجه رقابت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد با حریفان در مسابقات هندبال کشور
  • خدمتی سخت اما دوست‌داشتنی
  • آشنایی با حریفان جوانان ایران در لیگ ملت‌های والیبال آسیای مرکزی
  • سختی دوست‌داشتنی
  • قرعه‌کشی جام حذفی تا فینال انجام شد؛ حریفان تراکتور و سپاهان مشخص شدند