Web Analytics Made Easy - Statcounter

بانک کارگشایی از ابتدای فروردین ماه سال گذشته تا پایان اسفند ماه، روزانه با پرداخت 357 فقره وام رفع احتیاجات ضروری به نیازهای ضروری مشتریان پاسخ داده است.

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، تسهیلات جعاله رفع احتیاجات ضروری بانک کارگشایی با حداقل زمان و بدون ضامن راهی است تا بانک در مواقع ضروری برای هزینه درمان، کمک هزینه تحصیلی، تهیه جهیزیه، ودیعه مسکن و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. در کنار مشتریان خود باشد، در همین راستا، این بانک طی سال گذشته بیش از 130 هزار فقره تسهیلات بالغ بر 20 هزار و 877 میلیارد ریال اعطا کرده است.
بانک کارگشایی به عنوان یکی از واحدهای بانک ملی ایران در حال حاضر با 13 شعبه و 42 دایره فعال در سراسر کشور مشغول ارائه خدمات متمایز و منحصر بفرد از جمله پرداخت وام قرض الحسنه، اعطای تسهیلات جعاله احتیاجات ضروری، نگهداری و حفاظت از طلا و جواهرات مشتریان، تخصیص صندوق امانت به مشتریان، افتتاح انواع حساب های بانکی، خدمات بانکداری الکترونیک و... به مشتریان ارجمند خود است.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: بانک کارگشایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۷۶۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات ثبت نام وام ازدواج در سامانه از زبان زوجین جوان تهرانی

آغاز زندگی مشترک برای زوجین جوان هزینه‌هایی را به دنبال دارد که گاهی با مشکلات مواجه می‌شوند. دولت به منظور کمک به جوانان تسهیلات ازدواج را برای آنها در نظر گرفت.

اما شهروند خبرنگار ما گفت در روز‌های اخیر با هر بار مراجعه به سامانه ثبت نام وام ازدواج با پیام عدم اعتبار بانک‌های استان تهران مواجه می‌شود و همین موضوع موجب شده تا موفق به ثبت نام و درخواست نشده است.

متن پیام شهروند خبرنگار
سلام و وقت بخیر، از ابتدای امسال هربار به سامانه تسهیلات قرض الحسنه ازدواج (وام ازدواج) رفتیم برای استان تهران اعلام می‌کند که هیچ بانکی در این استان دارای اعتبار نیست.  با شماره ۰۲۱۲۷۰۶ هم که تماس گرفتیم گفتند سایت مشکلی ندارد.  اگرچه که همان زمان سامانه جلوی بنده بود و دقیقا همین مشکل را داشت.  ما به این وام نیاز فوری داریم، اما کاری از دستمان برنمی آید.  لطفا شما پیگیری کنید.  

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • جزئیات طرح ماندگار بانک رفاه کارگران
  • موفقیت بانک ملی ایران در جذب سرمایه اجتماعی با پرداخت تسهیلات خرد
  • اعطای بیش از 21 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه بانک ملی ایران به متقاضیان
  • اعطای ۲۱ هزار فقره وام قرض الحسنه بانک ملی ایران در ۱ ماه
  • دریافت هزار تراکنش حساب، با اینترنت‌بانک تجارت
  • بانک مهر ایران گره‌گشای مشکلات دانش آموزان نیازمند در کردستان
  • جذب منابع پایدار با رویکرد حفظ و جذب مشتریان محقق می‌شود
  • سفته الکترونیکی بانک کشاورزی، نسل جدید خدمات بانکی
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور
  • مشکلات ثبت نام وام ازدواج در سامانه از زبان زوجین جوان تهرانی