Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا -امام جمعه ایلام گفت: تکریم بیماران در اولویت مراکز درمانی تامین اجتماعی استان ایلام قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری آریا از ایلام، حجت‌الاسلام الله نور کریمی تبار در دیدار با جمعی از کارکنان مدیریت درمان تامین اجتماعی ایلام با بیان اینکه اگر مراجعه کننده به مراکز درمانی تامین اجتماعی دارای وسع مالی باشد به مراکز خصوصی مراجعه می‌کند، افزود: برخورد مهربانانه و اسلامی با بیمار و ایجاد روحیه امیدواری پاداش اخروی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان یادآور شد: کادر پزشکی نسبت به وقت برای معالجه بیمار در ویزیت‌ها در روز قیامت باید پاسخگو باشد.

امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه ارتباط با خدا زندگی را برای انسان شیرین می‌سازد، بیان داشت: وقتی خداوند ما را در جایگاه خدمت قرار می‌دهد، باید در مسیر به خدمت مردم تلاش کنیم.

کریمی تبار ساخت کلینیک در شهرستان‌ها را بسیار ارزشمند دانست و افزود: برای جامعه هدف تأمین اجتماعی و ساخت درمانگاه و گرفتن منابع مالی از مرکز تلاش گردد.

وی با بیان اینکه اربعین فرصت استثنایی است که ما به زوار امام حسین (ع) خدمت کنیم، اظهار کرد: خدمت به زوار اربعین یک توفیق ارزشمند بوده که خداوند نصیب هر کسی نمی‌کند.

امام جمعه ایلام افزود: باید از ظرفیت استان‌های معین اربعین در حوزه تامین اجتماعی در تهیه تجهیزات، دارو و… استفاده شود.

ساخت درمانگاه مهران در دست اجراست

مدیر درمان تامین اجتماعی استان ایلام در ابتدای این جلسه ضمن ارائه گزارشی از وضعیت درمان تامین اجتماعی استان، اظهار داشت: هدف این مدیریت برای آینده توسعه مراکز درمانی و جذب بودجه‌های بیشتر است.

مهریار سلیمانی با بیان اینکه ساخت درمانگاه مهران در دست اجراست، گفت: با توجه به کنگره عظیم اربعین و نیاز درمانی زوار، برای تهیه و خرید تجهیزات پزشکی نیازمند کمک سایر نهادها و ادارات هستیم.

وی با اشاره به اینکه باید در استان نقش محوری داشته باشیم، یادآور شد: می‌توان از ظرفیت سایر استان‌های معین در اربعین حسینی برای ارائه خدمات استفاده گردد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان ایلام به استفاده از پتانسیل جامعه بسیج پزشکی و هماهنگی با دانشگاه علوم پزشکی اشاره و بیان داشت: با ملکی شدن بیمارستان شهدای زاگرس ایلام از ظرفیت این بیمارستان برای خدمات دهی به جامعه هدف و زوار اربعین می‌توان استفاده کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ایلام تامین اجتماعی استان درمان تامین اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۷۷۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزینه‌های درمانی دهک‌های پایین در مراکز دولتی کرمانشاه رایگان است

دریافت 278 MB دریافت 278 MB کد خبر 6088828

دیگر خبرها

  • اتمام پروژه‌های عمرانی اولویت‌ سازمان تأمین‌اجتماعی در سال جاری
  • ارتباط سازمان تامین اجتماعی با اصناف دوسویه بوده است
  • تکریم بیشتر ارباب رجوع و پیگیری برنامه‌های نظارتی بر محاکم در اولویت دیوان عالی کشور
  • معاونان و مدیران فرهنگی سفیران دانشگاه در معرفی دستاورد‌ها هستند
  • سازمان تامین اجتماعی به حداقل تعهدات درمانی خود در خصوص بیمه شدگان در شوش و کرخه عمل کند
  • ضرب و شتم شدید یک پرستار در بیمارستان چالوس
  • چالوس / ضرب و شتم پرستار در بیمارستان
  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • پیگیری قضایی ضاربان پرستار در بیمارستان چالوس
  • هزینه‌های درمانی دهک‌های پایین در مراکز دولتی کرمانشاه رایگان است