Web Analytics Made Easy - Statcounter

فولاد نسبت به سپاهان درآمد بیشتری از لیگ قهرمانان آسیا داشته است

روزنامه الاقتصادیه عربستان از درآمد سپاهان و فولاد خوزستان نوشته است.

به گزارش طرفداری، روزنامه الاقتصادیه عربستان درباره پاداش‌های پرداختی به تیم‌های حاضر در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2022، تا پایان هفته پنجم نوشت: کنفدراسیون فوتبال آسیا مبلغ 50 هزار دلار به ازای هر پیروزی پرداخت می‌کند و 10 هزار دلار هم بابت هر تساوی به تیم‌های حاضر پرداخت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین تیم‌هایی که به مرحله یک‌هشتم نهایی راه می‌یابند، 100 هزار دلار پاداش ویژه از AFC دریافت می‌کنند. مبلغ 45 هزار دلار نیز بابت هزینه‌های سفر به باشگاه‌های حاضر در لیگ قهرمانان تعلق می‌گیرد.

به این ترتیب مبلغ 315 هزار دلار به باشگاه فولاد ایران تعلق می‌گیرد. فولادی‌ها مبلغ 170 هزار دلار برای کسب سه پیروزی و دو تساوی و 145 هزار دلار به‌عنوان هزینه‌های سفر و پاداش صعود دریافت خواهند کرد.

AFC باید مبلغ 155 هزار دلار به سپاهان ایران پرداخت کند که 110 هزار دلار به نتایج شاگردان نویدکیا و 45 هزار به هزینه‌های سفر سپاهان تعلق گرفته است.

اخبار داغ 

رکنا برگشت با برگزیدگان تاریخ فوتبال ایران؛ قسمت هفتم / ناصر محمدخانی: افتخار می کنم نامم کنار قلیچ خانی، پروین و حجازی است اولین شکست پورتو رقم خورد؛ حضور 90 دقیقه ای مهدی طارمی آنچلوتی: سیگار را ترک کردم و به همین دلیل آدامس می جوم؛ نمی توان به مودریچ پاس دادن را یاد داد لیورپول و کسب 5 جام معتبر با وجود 70 میلیون پوند هزینه کمتر نسبت به اورتون

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ قهرمانان هزار دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۷۷۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق خوب برای سپاهان قطعی شد

به گزارش ورزش‌سه ، صبح روز چهارشنبه جلسه‌ای میان مسئولان استانی و ورزشی در اهواز برگزار شد و یکی از خروجی‌های این جلسه انتخاب ورزشگاه فولاد آرنا برای میزبانی از دیدار سپاهان و استقلال آبی‌پوش ملاثانی بود.
با این حال این انتخاب از سوی خوزستانی‌ها به سازمان لیگ اعلام نشده بود و به همین دلیل سپاهانی‌ها درباره محل برگزاری مسابقه ابهام داشتند.
در نهایت در ساعات واپسین روز چهارشنبه نامه‌ای از سوی استان خوزستان به سازمان لیگ رسید و چهارشنبه نامه‌ای از سوی استان خوزستان به سازمان لیگ رسید؛ نامه‌ای که طی آن ورزشگاه فولاد آرنا که استادیوم اختصاصی باشگاه فولاد خوزستان به شمار می‌رود به عنوان محل برگزاری مسابقه اعلام شده بود.
این انتخاب با توجه به زمین مساعدتر ورزشگاه فولاد آرنا نسبت به سایر استادیوم‌های شهر اهواز خبر خوبی برای مورایس و شاگردانش به شمار می‌رود که معمولاً روی زمین بازی می‌کنند و با این وصف کار سیاوش اکبرپور و شاگردانش برای متوقف کردن طلای پوشان اصفهانی بسیار سخت خواهد بود.

دیگر خبرها

  • سهمیه ایران در لیگ نخبگان آسیا؛ نیم تیم کمتر از عربستان!
  • سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد
  • سهمیه ایران در مسابقات باشگاهی آسیا مشخص شد
  • کاهش سهمیه‌های باشگاهی ایران در آسیا
  • تعیین سهمیه‌ کشورها در فصل آینده؛ ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا
  • دعوت هندبالیست های سپاهان به اردوهای تیم ملی
  • اتفاق خوب برای سپاهان قطعی شد
  • ورزشگاه شهدای فولاد میزبان سپاهان در یک هشتم نهایی جام حذفی
  • اعلام شرایط اعطای وام ضروری به بازنشستگان
  • کاپیتان سابق پشت فولاد درآمد: با هم‌قوی‌تریم