Web Analytics Made Easy - Statcounter

هیات فوتبال خراسان رضوی به تصمیم پرسپولیسی‌ها برای میزبانی از سپاهان در مشهد واکنش نشان داد

دبیر و سخنگوی هیئت فوتبال استان خراسان رضوی توضیحاتی را درباره شرایط میزبانی تیم پرسپولیس از سپاهان در ورزشگاه امام رضا (ع) ارائه کرد.

به گزارش طرفداری، پس از اتفاقات و درگیری‌های رخ داده در دیدار برگشت فصل گذشته تیم‌های سپاهان و پرسپولیس، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در تاریخ 30 اردیبهشت 1400 با صدور حکمی اعلام کرد دیدار رفت و برگشت دو تیم در فصل بیست‌ویکم لیگ برتر خارج از ورزشگاه خانگی آنها و در شهر و استان بی‌طرف برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس نیز دیدار رفت تیم‌های سپاهان و پرسپولیس در شهر اراک برگزار شد و قرار است باشگاه پرسپولیس محل دیدار برگشت این دیدار را نیز به‌زودی به اطلاع سازمان لیگ برساند.

در همین زمینه باشگاه پرسپولیس با نظر کادر فنی این تیم تصمیم به برگزاری دیدار با سپاهان در ورزشگاه امام رضا (ع) شهر مشهد مقدس گرفته و قرار است طی روزهای آینده این موضوع را به صورت رسمی به اطلاع سازمان لیگ نیز برساند.

نکته مهم دیگر درباره این مسابقه، ابهام درباره حضور تماشاگران در دیدار برگشت دو تیم است. کمیته انضباطی در حکم صادره خود در سال گذشته، تنها به برگزاری بازی در زمین بی‌طرف اشاره کرده و حکمی بابت عدم حضور تماشاگران در ورزشگاه صادر نشده است که همین موضوع شائبه‌هایی را در این مورد به وجود آورده است.

باشگاه پرسپولیس تأکید دارد با توجه به حکم صادره از سوی کمیته انضباطی باید هواداران این تیم در دیدار مقابل سپاهان در ورزشگاه حاضر شوند. موضوعی که تاکنون سازمان لیگ و کمیته انضباطی موضع روشنی درباره آن نگرفته‌اند.

محسن حیدری سخنگو و دبیر هیئت فوتبال خراسان رضوی درباره اینکه آیا باشگاه پرسپولیس نامه رسمی برای میزبانی از سپاهان در شهر مشهد به هیئت فوتبال این شهر ارسال کرده است یا خیر به تسنیم گفت:

خیر تا این لحظه نامه رسمی از پرسپولیس به دست ما نرسیده است. ضمن اینکه برگزاری این بازی در شهر مشهد نیز به تصمیم شورای تأمین استان بستگی دارد. ابتدا باید درخواست رسمی به دست ما برسد و سپس در مورد آن تصمیم‌گیری می‌شود.

او همچنین ادامه داد:

به هر حال هر درخواستی پروسه‌ای دارد. طبق قانون اگر باشگاه پرسپولیس چنین درخواستی داشته باشد باید حداکثر 15 روز قبل از برگزاری بازی درخواست خود را به شورای تأمین استان ارائه کند. همچنین باید مشخص شود این بازی با حضور تماشاگران است یا خیر. به هر حال تمام این اتفاقات در تصمیمات تأثیرگذار است.

اخبار داغ 

رکنا برگشت با برگزیدگان تاریخ فوتبال ایران؛ قسمت هفتم / ناصر محمدخانی: افتخار می کنم نامم کنار قلیچ خانی، پروین و حجازی است اولین شکست پورتو رقم خورد؛ حضور 90 دقیقه ای مهدی طارمی آنچلوتی: سیگار را ترک کردم و به همین دلیل آدامس می جوم؛ نمی توان به مودریچ پاس دادن را یاد داد لیورپول و کسب 5 جام معتبر با وجود 70 میلیون پوند هزینه کمتر نسبت به اورتون

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس کمیته انضباطی خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۷۷۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد پاک است

    به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان‌ رضوی گفت: براین اساس هوای مناطق سرافرازان، شهید کریمی، ویلا و ماشین ابزار پاک است.   مهدی اله‌پور افزود: میانگین شاخص کیفیت هوا در ۲۴ ساعت گذشته با عدد ۵۹ نشانگر هوای "سالم" است و شاخص های یک تا ۲ ساعت گذشته با عدد ۶۶ نیز از شرای سالم هوای این کلانشهر خبر می‌دهد.   وی ادامه داد: هم اکنون کیفیت هوای سایر ۱۹ منطقه دارای ایستگاه سنجش در مشهد در شرایط "پاک" تنفسی است.   مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان‌ رضوی گفت: به شهروندان توصیه می‌شود در روزهای دارای هوای سالم و پاک، پیاده‌روی را با هدف حفظ سلامت خود ترک نکنند.   وی ادامه داد: شایسته است شهروندان مشهدی با کاهش رفت و آمدهای غیر ضروری، نقش موثر خود را در بهبود کیفیت هوای این شهر ایفا کنند.    قرار داشتن شاخص کلی کیفیت هوا تا ۵۰ ای.کیو.آی به معنای وضعیت «پاک» و بین ۵۱ تا ۱۰۰ ای.کیو.آی نشانگر وضعیت «سالم» است.   همچنین قرار گرفتن شاخص کلی کیفیت هوا بین اعداد ۱۰۱ تا ۱۵۰ ای.کیو.آی به معنای «آلودگی هوا برای افراد حساس و کودکان» و بین اعداد ۱۵۱ تا ۲۰۰ ای.کیو.آی به معنای «آلودگی هوا برای همه سنین» محسوب می‌شود.    

 

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت «ارس» تنها پلنگ ایرانی باغ‌وحش مشهد
  • دانشگاه جای رفتارهای وحشیانه با دانشجویان و اعضای هیات علمی نیست
  • وضعیت مصدومان سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس
  • قاتل پرسپولیس غایب در بازی برگشت؛ سپاهان این مهره را ندارد!
  • اهدای خون در خراسان رضوی هفت درصد رشد کرد
  • اجماع شورای وحدت برای حمایت از یک نامزد دور دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد پاک است
  • دو جام برای ملی پوشان و درخشش یک گلزن در ژاپن/شانس به طارمی برگشت
  • آمادگی شمشیربازان خراسانی برای حضور در لیگ برتر
  • ضبط مناظرات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد