Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-08@00:21:51 GMT

مشهد مقدس از ظرفیت ایجاد شهرک سینمایی بهره‌مند می‌شود

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۷۷۸۵۸

مشهد مقدس از ظرفیت ایجاد شهرک سینمایی بهره‌مند می‌شود

گروه استان‌ها-رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: در راستای انتقال پادگان ارتش می‌توانیم از ظرفیت فراهم آمده برای ایجاد شهرک سینمایی انقلاب اسلامی و تاریخ معاصر در قالب فرهنگسرا و مرکز فرهنگی شهری بهره بگیریم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، حجت الاسلام حسن منصوریان  پیرامون ظرفیت‌هایی که به واسطه انتقال پادگان ارتش فراهم می‌آید، اظهار کرد: خوشبختانه پس از 17 سال گره انتقال پادگان ارتش باز شده و بدین واسطه شاهد انتفاع مردم در سهولت رفت‌و‌آمدها خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: توافقات لازم در راستای انتقال پادگان ارتش صورت پذیرفته است در این راستا به دنبال آن هستیم که از ظرفیت‌های فرهنگی موجود در این پادگان بهره‌مند شویم.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس ادامه داد: صرف نظر از سرانه‌های خدماتی که به منطقه تعلق می‌گیرد، ساختمان‌هایی در پادگان ارتش وجود دارد که از ظرفیت تاریخی بهره‌مند بوده و هویت انقلاب اسلامی در آن مشهود است.

پرداخت تسهیلات ‌به کارگران زیرپوشش پیمانکاران شهرداری مشهد/ موافقت با خرید 200 دستگاه اتوبوس‌انتقال پادگان لشگر 77 در مشهد به تصویب کمیسیون ماده پنج رسید/ راه مردم باز می‌شود21 هکتار از اراضی شهرداری مشهد در اختیار طرح جهش تولید مسکن قرار گرفت

وی گفت: می‌توانیم از ظرفیت فراهم آمده برای ایجاد شهرک سینمایی انقلاب اسلامی و تاریخ معاصر در قالب فرهنگسرا و مرکز فرهنگی شهری بهره بگیریم تا عموم مردم بتوانند از این بستر فراهم آمده بازدید به عمل آورند؛ همچنین سالن و زمین‌های ورزشی با حفظ کاربری آن در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

حجت الاسلام منصوریان تصریح کرد: ساختمان‌های داخل پادگان ارتش تاریخی و قابل استفاده است و از این رو می‌توانیم بستر فرهنگی مناسبی برای مشهد مقدس فراهم آوریم. 

انتهای پیام/281/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انتقال پادگان ارتش مشهد مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۷۷۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات جدید مقاومت اسلامی عراق علیه رژیم صهیونیستی

مقاومت اسلامی عراق از عملیات جدید خود علیه رژیم صهیونیستی در راستای حمایت از مردم مظلوم غزه خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد که در راستای حمایت از مردم غزه، موضع نظامی «سبیر» ارتش رژیم صهیونیستی را با پهپاد هدف قرار داده است.

حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه «یاردن» ارتش اسرائیل

در بیانیه مقاومت اسلامی عراق آمده است : در ادامه رویکرد ما مبنی بر مقاومت در برابر اشغالگران و یاری رساندن به مردم غزه، و پاسخ به جنایاتی که رژیم غاصب علیه کودکان، زنان و سالخوردگان فلسطینی مرتکب می شود، رزمندگان مقاومت اسلامی عراق، صبح امروز سه شنبه هفتم می، موضع نظامی «سبیر» وابسته به اشغالگران صهیونیست را با پهپاد هدف قرار دادند.

مقاومت اسلامی عراق تاکید کرده است همچنان به درهم کوبیدن مواضع دشمنان ادامه خواهد داد.

پیش از این، مقاومت اسلامی عراق از حمله پهپادی به پایگاه یاردن ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه اشغالی جولان سوریه خبر داده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توسعه هر منطقه‌ مرهون بهره‌گیری صحیح از ظرفیت‌های اجتماعی است
  • عملیات جدید مقاومت اسلامی عراق علیه رژیم صهیونیستی
  • مهم‌ترین چالش کلانشهر اراک جذب و انتقال سرمایه است
  • هدف‌گذاری برای نمایش شهری در تراز حکومت حضرت مهدی(ع) در نوروز ۱۴۰۴
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برنامه‌های ۳ خرداد استان مرکزی
  • آغاز واگذاری زمین در شهرک صنعتی زرند
  • افزایش ظرفیت تولید کاغذ تحریر/ ناشران و مخاطبان کودک و نوجوان حمایت می‌شوند
  • تجهیزات دفاعی ایران هم‌سطح کشور‌های پیشگام در حوزه جنگ‌افزارسازی است
  • کنگره شهدای مرکزی به یک جریان عظیم فرهنگی در کشور تبدیل شده است
  • ظرفیت‌های استان بوشهر برای مشارکت مردم در جهش تولید پای کار بیاید