Web Analytics Made Easy - Statcounter

سپیده گل منصوری گفت: طی دوسال قبل به دلیل شیوع بیماری کرونا، فعالیت های این رشته در کرمانشاه تاحدودی کمرنگ شد. باتوجه به برداشته شدن محدودیت ها برای بسیاری از رشته های ورزشی و از جمله کشتی، از اواخر سال قبل دوباره استارت کشتی آلیش بانوان را در کرمانشاه به صورت جدی زدیم.

به گفته گل منصوری، چندسال پیش که این رشته در کرمانشاه راه اندازی شد، چندان جایگاهی در کشور نداشتیم، اما به مرور به جایگاهی رسیدیم که قهرمان جهان تحویل دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا قبل از آنکه هانیه عاشوری مدال طلای رقابت های جهانی را در کشتی آلیش بگیرد، دختران کرمانشاهی بیشتر به کشتی کلاسیک علاقه داشتند و به سمت این رشته می رفتند، اما بعد از آن کشتی آلیش بانوان در کرمانشاه تکانی خورد و بیشتر دختران به سمت آلیش سوق پیدا کردند.

گل منصوری گفت: برگزاری منظم رقابت‌های کشوری و برون مرزی کشتی آلیش نسبت به کشتی کلاسیک زمینه گرایش بیشتر دختران کرمانشاهی را به این رشته فراهم کرده است. برای حضور  رقابت‌های قهرمانی کشور آلیش بانوان که اواخر خرداد برگزار می شود، قرار است تیم کرمانشاه را با حضور بانوان فعال در این رشته تشکیل دهیم و امیدواریم بتوانیم دوباره چند قهرمان همچون هانیه عاشوری را از دل چنین رقابت هایی بیرون بیاوریم.

اجبار شاهین برای بازی در اهواز

تیم شاهین کرمانشاه در هفته هفدهم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال، برابر تیم نفت امیدیه با نتیجه پرگل ۶ بر ۵ مغلوب شد.

دیدار بین دو تیم نفت امیدیه و شاهین کرمانشاه در حالی در اهواز برگزار شد که هفته گذشته تکلیف تیم‌های صعود کننده و سقوط کننده لیگ مشخص و حضور این دو تیم در فصل بعدی لیگ دسته اول تثبیت شده بود.

ناصر شمالی مدیر امور رسانه باشگاه شاهین کرمانشاه در خصوص این دیدار گفت: با توجه به اینکه تکلیف تیم‌های سقوط کننده و صعود کننده لیگ در هفته گذشته مشخص شده بود، برای همین بنا داشتیم تا برای بازی بعدی برابر نفت امیدیه که به میزبانی اهواز بود به این شهر سفر نکنیم.

به گفته شمالی، در این راستا، نامه‌ای هم به فدراسیون دادیم و اعلام کردیم که تیم را برای بازی برابر نفت امیدیه به اهواز اعزام نخواهیم کرد، چراکه جایگاه تیم‌ها تا حدودی در جدول لیگ مشخص شده و این بازی دیگر تاثیر چندانی برای ما نخواهد داشت.کمیته انضباطی فدراسیون اعلام کرد که عدم حضور در این دیدار بین ۲۰ تا ۵۰ میلیون تومان جریمه را برای باشگاه شاهین به دنبال خواهد داشت، بنابراین به ناچار تیمی را به اهواز اعزام کردیم.

نابودی در انتظار پاورلیفتینگ کرمانشاه

مربی پیشکسوت پاورلیفتنیگ کرمانشاه از شرایط این روزهای این رشته در کرمانشاه ابراز نگرانی کرد.

جواد جوادی فر گفت: اواخر سال گذشته به واسطه تغییرات مدیریتی که در هیات بدنسازی و پرورش اندام کرمانشاه اتفاق افتاد، از ریاست کمیته پاورلیفتینگ استعفا دادم.

به گفته جوادی فر، با این وجود با توجه به در پیش بودن رقابت های پرس سینه و پاورلیفتینگ با لوازم قهرمانی کشور به میزبانی اراک، از هیات استان خواستیم تا با برگزاری مسابقات انتخابی زمینه اعزام تیمی از کرمانشاه را به این رقابت ها فراهم کند، اما متاسفانه مسئولین هیات هیچ توجهی به این درخواست نداشتند و در نهایت تعدادی از ورزشکاران قهرمان استان به ایلام رفتند و به نام این استان در رقابت های کشوری شرکت کردند و قهرمان هم شدند.

جوادی فر گفت: پاورلیفتینگ کرمانشاه اکنون جایگاه قدرتمندی در کشور دارد و هفت قهرمانی آسیا، چند دوره قهرمانی کشور و حضور نماینده از کرمانشاه در رقابت های جهانی را تابحال داشته ایم، اما با این روند و بی توجهی هایی که به آن می شود، نگرانیم که این رشته بسوی نابودی برود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نفت امیدیه کشتی آلیش برای بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۷۷۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رقابت‌های تنیس دختران ۱۲ غرب آسیا

 مسابقات تنیس دختران ۱۲ سال غرب آسیا که با شرکت پنج تیم ایران، اردن، لبنان، سوریه و بحرین به میزبان اردن برگزار شد.

لاوین حکیمی تنیس باز جسور وجنگنده تبریزی که در رقابت‌های انتخابی باشایستگی جواز حضور در تیم ملی ۱۲ سال کشورمان را بدست آورده بود، با پوشیدن پیراهن تیم ملی ایران در مسابقات غرب آسیا نیز بادرخشش ستودنی وبه همراه دوتنیس باز دیگر درقالب تیمی سکوی نخست مسابقات را از آن خود کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • برگزاری رقابت‌های تنیس دختران ۱۲ غرب آسیا
  • هیچ مسئولی نمی‌تواند طلبکار رشته کشتی باشد
  • ۲۴۰۰۰ خدمت مشاوره‌ای و روانشناسی به مددجویان کرمانشاهی ارائه شد
  • «طرح نفس» جان ۱۴ نوزاد کرمانشاهی را نجات داد
  • ورود شورای رقابت به نرخ گذاری تاکسی‌های اینترنتی به صلاح نیست
  • ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی "حفظ نور رضوی" آغاز شد
  • «پزشکی» دانشگاه آزاد اهواز به ترم مهرماه می‌رسد؟
  • آغاز ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی حفظ نور رضوی
  • یک سال انتظار: بایرن بی‌خیال ستاره لورکوزن نمی‌شود
  • مهلت انتخاب رشته دکتری امروز به پایان می‌رسد