Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@03:52:01 GMT

پزشک خانواده باید بطور جدی و واقعی در کشور اجرا شود

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۷۸۱۲۰

پزشک خانواده باید بطور جدی و واقعی در کشور اجرا شود

به گزارش خبرنگار مهر، علی نیکزاد ظهر سه شنبه در جلسه هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با تأکید بر اهمیت اجرای کامل طرح پزشک خانواده اظهار کرد: تا زمانی که موضوع پزشک خانواده به‌طور واقعی و جدی در کشور اجرا نشود، بسیاری از مشکلات بهداشتی و درمانی حل نخواهد شد.

وی ضمن قدردانی از رئیس و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه، ایثار و از خودگذشتگی جامعه پزشکی را عامل مهم مدیریت بیماری کرونا دانست و افزود: یقین دارم اگر تدبیر بی بدیل و بی نظیر مقام معظم رهبری و همچنین ایثارگری توأم با معنویت جامعه پزشکی نبود امکان تحمل سختی‌های کرونا بسیار دشوار بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید در برنامه ریزی مسائل مربوط به حوزه سلامت، بهداشت مقدم بر درمان باشد، همچنانکه در تمام دنیا نیز این موضوع یک اصل اساسی است.

نیکزاد، استفاده از کمک‌ها و مشارکت خیرین سلامت استان در پروژه‌های بهداشتی و درمانی دانشگاه را بسیار بااهمیت دانست و بر پیگیری مشکلات حوزه سلامت استان قول مساعد داد.

به گزارش خبرنگار مهر، در پایان این جلسه دکتر علی محمدیان سرپرست دانشگاه و معاونین دانشگاه گزارشی از عملکرد و اقدامات و مشکلات حوزه سلامت استان ارائه دادند.

کد خبر 5475853

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری پزشک خانواده طرح پزشک خانواده علی نیکزاد نماینده مردم اردبیل در مجلس پروتکل های بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل ماه رمضان 1401 شب قدر بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا خطبه های نماز جمعه آمار کرونا راهپیمایی روز قدس شب احیا ماه مبارك رمضان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهادت حضرت علی بارش باران خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۷۸۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت مرگ «فرزانه اکبری» در جهرم چه بود؟

آفتاب‌‌نیوز :

یک منبع آگاه در دانشگاه علوم پزشکی شیراز درباره علت مرگ «فرزانه اکبری» پزشک متخصص پوست و مو و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی توضیحاتی ارائه داد.

یک منبع آگاه در دانشگاه علوم پزشکی شیراز اظهار کرد: «علت فوت «فرزانه اکبری» پزشک متخصص پوست و مو و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی در دست بررسی است و شایعات در فضای مجازی صحت ندارد.»

او ادامه داد: «فرزانه اکبری، پزشک متخصص پوست و مو و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی، چهارم اردیبهشت ماه، در جهرم به خاک سپرده شده است و پزشکی قانونی علت مرگ او را محرمانه، به اطلاع خانواده‌اش خواهد رساند.»

«فرزانه اکبری»، همسر دکتر «فرید شهریور» فوق تخصص چشم بود که هفته پیش درگذشت.

در چند روز اخیر، خبر‌هایی مبنی بر مصرف مشروبات الکی تقلبی و مسمومیت ۲۹ پزشک در جهرم، در یک میهمانی منتشر شده است که تاکنون هیچ منبع موثقی این خبر را تایید نکرده است. 

در این خبر آمده است که چند پزشک، کلیه خود را از دست داده‌اند و چند پزشک هم در کما هستند.

دانشگاه علوم پزشکی شیراز و جهرم بستری بودن پزشکانی تحت این عنوان را نیز تایید نکردند.

امروز هم برخی رسانه‌ها در فضای مجازی از دستگیری عوامل فروش مشروبات الکی تقلبی در جهرم خبر داده‌اند که پلیس هنوز این موضوع را تایید نکرده است.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

دیگر خبرها

  • نقش تاثیرگذار ماماها در جوانی جمعیت و فرزندآوری
  • علت فوت پزشک متخصص در جهرم چه بود؟
  • تقویت ساختار «مرکز جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس» در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • علاقمندی کشور‌های آفریقایی برای بهره‌مندی از توانمندی‌های حوزه سلامت ایران
  • علت مرگ «فرزانه اکبری» در جهرم چه بود؟
  • طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • دکتر طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد
  • توزیع ۲۰۰۰ پزشک عمومی در کشور
  • منطق زنان و خانواده انقلاب اسلامی در دنیا اجرا شود