Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه مقاومت جنبش اسلامی «النجباء» عراق برای نخستین بار به مناسبت روز جهانی قدس از موشک بالستیک «جمال ۶۹» که به نام «ابومهدی المهندس» (جمال جعفر محمد علی آل ابراهیم) نامگذاری کرده، پرده برداشت.

به گزارش ایران اکونومیست، جنبش اسلامی النجباء در آستانه روز جهانی قدس، با انتشار ویدئویی توضیحی به زبان عبری برای یهودیان در داخل اراضی اشغال شده فلسطین، از این موشک بالستیک که قادر به هدف قرار دادن شرق اراضی فلسطینی تحت اشغال رژیم صهیونیستی است، پرده برداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جنبش النجباء تاکید کرده است که موشک بالستیک جمال ۶۹ با کلاهک جنگی به وزن ۴۵۰ کیلوگرم مواد منفجره قادر به حمل سوخت جامد است. 

این موشک با شعاع ۷۰۰ کیلومتر قادر است که مناطق فلسطینی اشغال شده را در شرق سرزمینی های اشغالی به راحتی هدف قرار دهد.

در این ویدئو همچنین به توانمندی های موشکی «انصار الله یمن»، جمهوری اسلامی ایران، سوریه و حزب الله لبنان به علاوه گروه های مقاومت فلسطینی جهاد اسلامی و حماس برای هدف قرار دادن کل اهداف مورد نظر در داخل اراضی اشغال شده فلسطین از جمله تل آویو و حیفا اشاره شده است.

گروه مقاومت اسلامی جنبش النجباء تاکید کرده است که اگر جنگی با رژیم صهیونیستی اتفاق بیفتد، نیروهای متحد محور مقاومت در شرق دریای مدیترانه همگی با هم در آن شرکت خواهند کرد.

گروه مقاومت اسلامی جنبش اسلامی النجباء به رهبری «شیخ اکرم الکعبی»، تنها گروه مقاومت اسلامی عراقی است که پایگاه خبری به زبان عبری دارد.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: موشک بالستیک ، جنبش النجباء ، ابومهدی المهندس

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: موشک بالستیک جنبش النجباء ابومهدی المهندس موشک بالستیک جنبش النجباء گروه مقاومت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۷۸۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه جدید حزب الله درباره شلیک ۳۰موشک به پایگاه میرون صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری مهر، المیادین از عملیات موشکی جدید مقاومت اسلامی لبنان در شلیک دستکم ۳۰ موشک از جنوب لبنان به منطقه اشغالی الجلیل در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

از سوی دیگر منابع صهیونیستی اذعان کردند که پایگاه نظامی میرون ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی با ده‌ها موشک از جنوب لبنان مورد حمله قرار گرفته است.

همچنین، حزب الله در بیانیه‌ای اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان در راستای حمایت از مردم مقاوم غزه و مقاومت شجاع و شریف آن و پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به روستاهای مقاوم جنوب لبنان ومنازل آن، شهرک میرون و شهرک‌های اطراف آن را با دهها موشک کاتیوشا درهم کوبیدند.

کد خبر 6090473

دیگر خبرها

  • دهم اردیبهشت، سالروز آغاز عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس
  • داستان فلسطین آنقدر جذاب است که نیازی به تخیل ندارد
  • نقشه پراکندگی نیروهای مقاومت از یمن تا فلسطین
  • بیانیه جدید حزب الله درباره شلیک ده‌ها موشک به پایگاه میرون
  • بیانیه جدید حزب الله درباره شلیک ۳۰موشک به پایگاه میرون صهیونیستی
  • نشست رهبران گروه‌های مقاومت فلسطین در پرتو تحولات پر شتاب میدانی و سیاسی
  • نشست مهم رهبران گروه‌های مقاومت فلسطین در پرتو تحولات پر شتاب میدانی و سیاسی برگزار شد
  • دیدار مهم سران گروه‌های مقاومت فلسطین
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به حیفا
  • بیانیه مقاومت عراق درباره حمله به هدف حیاتی در حیفا