Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، «عبدالرضا مصری» عصر سه شنبه در دیدار با فعالان اقتصادی استان کرمانشاه که در اتاق بازرگانی برگزار شد، اظهار داشت: یکی از مشکلات جدی واحدهای صنعتی و تولیدی قطعی برق آن ها در تابستان و گاز در زمستان است.

وی ادامه داد: همین مشکلات باعث وارد آمدن آسیب هایی مثل کاهش تولیدات، بیکاری کارگران و بی انگیزگی در مدیران واحدهای تولیدی شده است که باید برای رفع آن ها چاره ای اساسی اندیشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصری تصریح کرد: دولت در خصوص کمبود منابع انرژی تلاش می کند ابتدا برق و گاز مشترکان خانگی را تامین و سپس به دنبال تامین انرژی مورد نیاز واحدهای صنعتی می رود و همین باعث شده در فصل زمستان و تابستان دچار قطعی گاز و خاموشی های مکرر باشیم.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی یادآور شد: متاسفانه بیشترین مصرف انرژی در دنیا متعلق به کشورمان است و همین امر سبب شده در فصل گرم و سرد سال شاهد قطع شدن برق و گاز واحدهای صنعتی و حتی خانگی باشیم.

وی حرکت به سمت الگوی اصلاح مصرف را در کشور ضروری دانست و گفت: با توجه به کاهش قابل توجه بارش ها می طلبد همه ما درست مصرف کردن انرژی را تمرین و آن را به کار گیریم در غیر این صورت مشکلات همچنان پابرجا خواهد بود.

مصری خاطرنشان کرد: با این حال سال گذشته برای به حداقل رساندن قطعی برق و گاز در واحدهای صنعتی اقدامات خوبی انجام گرفت و امسال نیز از هم اکنون اقداماتی در دست اجراست تا در حداقل در تابستان پیش رو با حداقل خاموشی ها مواجه شویم.

نماینده کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنانش، کرمانشاه را در زمینه مدیریت تامین برق مصرفی واحدهای صنعتی جزو استان های موفق کشور معرفی کرد و گفت: انتظار می رود این دسته از واحدها با پرداخت به موقع بدهی های خود شرکت های خدمات رسان برق و گاز را برای ارائه خدمات بهتر به آن ها یاری کنند.

وی همچنین با تقدیر از تلاش های فعالان اقتصادی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: اقدام شما باعث رونق تولید و ایجاد اشتغال شده است، اقدامی که با اشتغال آفرینی باعث سامان گرفتن زندگی ها هزاران نفر شده است.

مصری در پایان و با تاکید بر اینکه از هیچ تلاش برای رفع مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی کرمانشاه دریغ نمی کند، گفت: من همیشه پاسخگوی مطالبات و نیازهای واحدهای صنعتی بوده و دیگر مسئولان هم باید پای کار بیایند تا با کمک هم بتوانیم اقدامات خوبی در راستای به حداقل رساندن مشکلات فعالان اقتصادی صورت دهیم.

در این نشست جمعی از مدیران واحدهای صنعتی استان کرمانشاه نیز به بیان مشکلات و پیشنهادات خود پرداختند.

استان کرمانشاه حدود ۹۰۰ واحد صنعتی و تولیدی با ظرفیت اشتغالزایی ۳۰ هزار نفر دارد.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی رونق تولید عبدالرضا مصری کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی رونق تولید عبدالرضا مصری مجلس شورای اسلامی رونق تولید عبدالرضا مصری کرمانشاه استان کرمانشاه واحدهای صنعتی برق و گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۷۸۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت یک واحد آلاینده لعاب سازی در اردکان متوقف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی اداره حفاظت محیط زیست یزد، طی پایش‌های شبانه از واحدهای صنعتی شهرستان اردکان که با حضور اعضای تیم پایش آن شهرستان صورت گرفت فعالیت یک واحد آلاینده لعاب سازی در شهرک صنعتی متوقف و مدیر متخلف به مراجع قضائی معرفی شد.

همچنین با صدور اخطاریه نهایی برای یک واحد صنعتی سرامیکی به سبب نداشتن سیستم‌های کنترل آلودگی و عدم مدیریت پسماند، توصیه‌های لازم به مدیر واحد جهت رفع نواقص و رعایت قانون هوای پاک طی مهلت قانونی ابلاغ شد.

حسب ضوابط حاکم، در صورت عدم اجرای اینگونه واحدها به تعهدات خود پس از اتمام مهلت تعیین شده، ضمن توقف فعالیت، پرونده قضائی تشکیل خواهد شد.

گفتنی است؛ در این پایش با توجه به بوی نامطبوع حاصل از تخلیه غیر بهداشتی پساب صنعتی واحدهای فرآوری کنجدی در شهرک صنعتی گزارش تخلف با مشارکت دو دستگاه متولی بهداشت عمومی شامل اداره حفاظت محیط‌زیست و شبکه بهداشت و درمان تهیه و مقرر شد پرونده قضائی تشکیل و افراد خاطی و واحدهای مورد نظر به مراجع قضائی معرفی شوند.

کد خبر 6090821

دیگر خبرها

  • جلسات دولت و مجلس برای اتخاذ تدابیر ارزی به کجا رسید؟
  • رئیس جمهور در جشنواره ملی امتنان از کارگران گروه‌های کار و واحدهای نمونه: دشمن در عرصه های مختلف ناکام مانده است
  • به مناسبت روز جهانی کار و کارگر
  • رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود
  • فعالیت یک واحد آلاینده لعاب سازی در اردکان متوقف شد
  • صلاح حرف آخرش را به لیورپول زد
  • قطعی بودن جدایی سه بازیکن از تیم‌های میلان و اینتر به صورت آزاد
  • تجلیل از هنرمندان نمونه فعال در واحدهای تولیدی فعال صنایع دستی
  • تصفیه‌خانه آب بشاگرد تابستان امسال آبگیری می‌شود
  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال