Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا نورایی بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از چند مورد سرقت آهن آلات در حوزه استحفاظی پاسگاه پریوه هرسین، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران این پاسگاه با انجام اقدامات تخصصی موفق به شناسایی سارق و فرد مالخری که اقدام به خرید اموال و آهن آلات مسروقه می‌کرد، شده و در عملیاتی آنها را دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: پس از دستگیری فرد مالخر و تشکیل پرونده برای وی، برادر این شخص با مراجعه به پاسگاه مبلغ ۴۵ میلیون ریال به عنوان رشوه برای آزادی برادرش به سروان یحیی حقی رئیس پاسگاه پیشنهاد می‌دهد.

وی یادآوری کرد: این همکار وظیفه شناس و پاکدست ضمن رد این درخواست، مبلغ رشوه را نیز ضمیمه پرونده و به مراجع قضائی معرفی می‌کند.

نورایی با قابل تقدیر دانستن این حرکت سروان حقی، افزود: مأموران انتظامی کرمانشاه صیانت از حقوق شهروندان و مقابله جدی با مجرمان را وظیفه خود دانسته و در این راستا بدون گذشت با متخلفان برخورد می‌کنند.

کد خبر 5476124

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی کرمانشاه کرمانشاه پرداخت رشوه ماه رمضان 1401 بوشهر شب قدر کرمانشاه ویروس کرونا خطبه های نماز جمعه آمار کرونا راهپیمایی روز قدس ماه مبارك رمضان شب احیا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهادت حضرت علی بارش باران خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۷۸۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری تمرین پاسگاه فرماندهی مرکب صیاد ارتش و ۵ کشور

تمرین پاسگاه فرماندهی مرکب صیاد به میزبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران و با شرکت کشورهای بلاروس، آذربایجان، تاجیکستان، قزاقستان و قرقیزستان برگزار شد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، تمرین پاسگاه فرماندهی مرکب صیاد «حلقه امنیتی 2024» با شعار «امنیت برای همه» و حضور کشورهای بلاروس، آذربایجان، تاجیکستان، قزاقستان و قرقیزستان به میزبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دانشگاه افسری امام علی(ع) برگزار شد.

امیر محمود محمودی فرمانده تمرین پاسگاه فرماندهی مرکب صیاد گفت: در این تمرین کشور بلاروس به عنوان همکار با ما در طرح ریزی و انجام عملیات شرکت داشت و چهار کشور آذربایجان، پاکستان، قرقیزستان و قزاقستان هم به عنوان کشورهای ناظر هیئت هایی را برای این تمرین اعزام کردند.

وی افزود: این تمرین به مدت سه روز به میزبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران و در دانشگاه افسری امام علی (ع) نیروی زمینی برگزار شد.

امیر محمودی تصریح کرد: هدف از این تمرین ایجاد هماهنگی، هم‍افزایی و استحکام دیپلماسی دفاعی برای کشورهای مسلمان، هم‍سو، همسایه و کشورهایی هستند که در راستای پدیده مبارزه با تروریسم فعالیت دارند و علاقه‌مند هستند که این مسائل را دنبال کنند.

فرمانده تمرین پاسگاه فرماندهی مرکب صیاد یادآور شد: در نظرداریم مباحث طرح ریزی و عملیات را در این تمرین ادامه دهیم و در پایان از کشورهای مهمان نظرخواهی کرده و از تجربیات همدیگر بهره‌مند شویم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یک مامور پلیس در این استان به شهادت رسید/ عکس
  • شهادت مامور پلیس در درگیری با قاچاقچیان
  • «سروان شوذب مشکینی» زیر تیغ نقد
  • تمرین پاسگاه فرماندهی مرکب صیاد با شرکت و همراهی ۵ کشور برگزار شد
  • برگزاری تمرین پاسگاه فرماندهی مرکب صیاد ارتش و ۵ کشور
  • شرکای پشت پرده بابک زنجانی چه کسانی بودند؟ /چرا پرونده اختلاس او شفاف سازی نمی شود؟ /مبلغ کلان ارزی قرار است به صورت املاک به بیت المال بازگردد؟
  • سنگ چاقو تیز کنی که برای قصاب ۸۰۰ میلیون ریال آب خورد!
  • مامور قلابی در سنگر دستگیر شد
  • طالبان: بازداشت دانشجویان در آمریکا سرکوب دموکراسی است
  • کشف ۲۰۶ موبایل مظنون به سرقت در البرز