Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-05@21:36:36 GMT

جنبش النجباء عراق از موشک بالستیک «جمال ۶۹» رونمایی کرد

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۷۹۱۸۵

جنبش النجباء عراق از موشک بالستیک «جمال ۶۹» رونمایی کرد

گروه مقاومت جنبش اسلامی «النجباء» عراق برای نخستین بار به مناسبت روز جهانی قدس از موشک بالستیک «جمال ۶۹» که به نام «ابومهدی المهندس» (جمال جعفر محمد علی آل ابراهیم) نامگذاری کرده، پرده برداشت.

به گزارش مشرق، جنبش اسلامی النجباء در آستانه روز جهانی قدس، با انتشار ویدئویی توضیحی به زبان عبری برای یهودیان در داخل اراضی اشغال شده فلسطین، از این موشک بالستیک که قادر به هدف قرار دادن شرق اراضی فلسطینی تحت اشغال رژیم صهیونیستی است، پرده برداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جنبش النجباء تاکید کرده است که موشک بالستیک جمال ۶۹ با کلاهک جنگی به وزن ۴۵۰ کیلوگرم مواد منفجره قادر به حمل سوخت جامد است.  

این موشک با شعاع ۷۰۰ کیلومتر قادر است که مناطق فلسطینی اشغال شده را در شرق سرزمینی های اشغالی به راحتی هدف قرار دهد.

در این ویدئو همچنین به توانمندی های موشکی «انصار الله یمن»، جمهوری اسلامی ایران، سوریه و حزب الله لبنان به علاوه گروه های مقاومت فلسطینی جهاد اسلامی و حماس برای هدف قرار دادن کل اهداف مورد نظر در داخل اراضی اشغال شده فلسطین از جمله تل آویو و حیفا اشاره شده است.

گروه مقاومت اسلامی جنبش النجباء تاکید کرده است که اگر جنگی با رژیم صهیونیستی اتفاق بیفتد، نیروهای متحد محور مقاومت در شرق دریای مدیترانه همگی با هم در آن شرکت خواهند کرد.

گروه مقاومت اسلامی جنبش اسلامی النجباء به رهبری «شیخ اکرم الکعبی»، تنها گروه مقاومت اسلامی عراقی است که پایگاه خبری به زبان عبری دارد.

منبع: ایرنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین ماه رمضان قیمت موشک بالستیک جنبش النجباء ابومهدی المهندس شیخ اکرم الکعبی روز جهانی قدس فلسطین انصارالله یمن خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت موشک بالستیک گروه مقاومت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۷۹۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه شلیک موشک‌های کروز مقاومت عراق به سمت ۲ هدف مهم در تل‌آویو

دریافت 17 MB کد خبر 6095482

دیگر خبرها

  • بندر حیفا را موشک‌باران کردیم
  • مقاومت اسلامی عراق بندر حیفا در فلسطین اشغالی را هدف قرار داد
  • حمله موشکی مقاومت عراق به بندر اشغالی حیفا
  • مقاومت اسلامی عراق: بندر حیفا را موشکباران کردیم
  • حمله بی‌سابقه با موشک کروز از خاک عراق به تل‌آویـو
  • نیوزویک: مقاومت اسلامی بحرین، جبهه جدید محور مقاومت در جنگ با اسرائیل
  • النجباء: مقاومت عراق بانک اهداف بزرگی دارد
  • لحظه شلیک موشک‌های کروز مقاومت عراق به سمت ۲ هدف مهم در تل‌آویو
  • لحظه حمله موشکی مقاومت عراق به بئر السبع و تل آویو+فیلم
  • حمله موشکی از عراق به مقر موساد در تل آویو