Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام سید مهدی حسینی گفت: مسئولین هیئات مذهبی شادگان می‌توانند جهت ثبت نام از ۶ لغایت ۱۰ اردیبهشت ماه به اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان مراجعه کنند.

به گفته او ششمین دوره انتخابات شورای هیئات مذهبی شهرستان در روز جمعه ۳۰ اردیبهشت‌ماه سال جاری در محل اداره تبلیغات اسلامی با حضور فعال و پرشور رؤسای هیئات مذهبی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شادگان داشتن مجوز فعالیت هیئت مذهبی از سازمان تبلیغات اسلامی، متاهل بودن، دارا بودن کارت پایان خدمت، حداقل مدرک تحصیلی دیپلم، داشتن سابقه سکونت در شهرستان و حداقل ۲۵ و حداکثر ۶۵ سال سن را از جمله شرایط داوطلبین در این انتخابات اعلام کرد.

او می گوید: فرایند انتخابات بدین صورت است که در هر شهرستان مسئولین هیأت مذهبی دارای شرایط می‌توانند به عنوان نامزد انتخابات شورای هیأت مذهبی ثبت نام کنند؛ که تعداد نمایندگان منتخب در شادگان با در نظر گرفتن تعداد هیئات مذهبی دارای مجوز ۵ نفر به عنوان عضو اصل و ۲ نفر به عنوان عضو علی البدل خواهد بود که این افراد بعد از برگزاری انتخابات در هر شهرستان با انجام رأی گیری رئیس و نایب رئیس و دبیر شورای هیئات آن شهرستان را منصوب خواهند کرد و بعد از آن از بین روسای منتخب شهرستان‌ها اعضای اصلی شورای هیئات مذهبی استان تشکیل خواهند شد.

حجت الاسلام حسینی در پایان گفت: تشکیل جلسات ماهانه، رصد و رسیدگی به مسائل و انتقال مشکلات هیئات به اداره، ارائه گزارش ماهانه از فعالیت‌ها و بازرسی‌های به‌عمل آمده، بهره‌برداری از ظرفیت هیئات مذهبی جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی از جمله وظایف شورای هیئات مذهبی شهرستان است.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات شوراها تبلیغات اسلامی شورای هیئات هیئات مذهبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۷۹۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از بامداد ۱۳ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی  ستاد انتخابات کشور، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

به آگاهی مردم شریف ایران اسلامی و تمامی نامزد‌های مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی می‌رساند، در اجرای ماده (۷۰) قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، فعالیت‌های تبلیغاتی کلیه نامزد‌های واجد شرایط از ساعت ۰۰:۰۰ بامداد روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ آغاز و در ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ پایان می‌یابد.

دیگر خبرها

  • زمان و مدت تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس مشخص شد
  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از فردا
  • پیام تبریک شورای هیئات مذهبی مازندران به مناسبت روز معلم
  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از امشب
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از پنجشنبه آغاز می‌شود
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از امشب آغاز می‌شود
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از بامداد ۱۳ اردیبهشت
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از فردا آغاز می‌شود
  • ۱۳ اردیبهشت آغاز تبلیغات انتخاباتی نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس