Web Analytics Made Easy - Statcounter

رهبر انصارالله یمن با بیان اینکه روز قدس فرصت مهمی برای یادآوری مسئولیت امت اسلام در قبال فلسطین و بسیج ملت برای حرکت جدی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین است ، تاکید کرد که رژیم صهیونیستی موجودی موقتی است که نابودی و پیروزی بر آن اجتناب ناپذیر است.

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از شبکه المسیره یمن، «عبدالملک بدرالدین الحوثی» امروز (سه شنبه) در مراسمی که به مناسبت گرامیداشت روز جهانی قدس با عنوان «منبر قدس» برگزار شد، افزود:  روز قدس مناسبت مهمی برای وحدت امت اسلام حول مساله فلسطین برای اتخاذ موضع صحیح و واحد و لبیک به مردم فلسطین، مجاهدین فلسطینی، نگهاهبانان مسجد الاقصی و مردم استوار قدس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه فلسطین یکی از روشن‌ترین و بی‌ابهام‌ترین مسائل است و این را همه فرزندان امت اسلام اذعان دارند، اظهار داشت: امت اسلام بر بازگرداندن مقدسات و اینکه پاکسازی فلسطین از لوث یهودی‌های صهیونیست برعهده مسلمانان است اتفاق نظر دارند. 

رهبر انصارالله یمن افزود: این حق، کاربرد مهمی در اتحاد امت اسلام برای اتخاذ یک موضع واحد جهت حمایت از مردم فلسطین دارد.  

وی با تاکید بر اینکه مردم یمن بر اساس مبانی اسلامی و هویت دینی خود بر مواضع صریح و صریح خود مبنی بر پایبندی به حق ملت فلسطین پایبند هستند، بیان کرد: مردم ما بر حق فلسطینی‌ها در پاکسازی سرزمین خود و از بین رفتن بی‌عدالتی علیه مردم فلسطین که نباید نادیده گرفته شود، اصرار دارند. 

عبدالملک بدرالدین الحوثی با تاکید بر اینکه مردم عزیز یمن در کنار آزادگان امت اسلام و محور مقاومت و جهاد برای ارتقای سطح همکاری و هماهنگی تلاش خواهند کرد، گفت: این همکاری در بین فرزندان امت اسلام یکی از عالی‌ترین و بهترین  مصادیق عبارت «علی البر و التقوی» است. 

هرگونه تهدید وجودی علیه قدس به معنای جنگ منطقه‌ای است

رهبر انصارالله یمن بار دیگر گفت که ما معادله «سید حسن نصرالله» دبیر کل حزب الله لبنان که در آن وی هر گونه تهدید وجودی علیه قدس را به معنای جنگ منطقه‌ای دانست را با جدیت و صادقانه پذیرفته‌ایم  و از مشارکت در هر کاری که بتوانیم با آزادگان امت اسلام، ملت فلسطین و محور جهاد و مقاومت انجام دهیم دریغ نخواهیم کرد. 

وی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی با تسلط بر فلسطین، موجودی موقتی است که نابودی و پیروزی بر آن اجتناب ناپذیر است، افزود:  واقعیت، گواه عوامل نابودی رژیم صهیونیستی است و شاخص‌های افول رژیم صهیونیستی از سوی رهبران این رژیم واضح و  مشخص شده است.

 

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: یمن ، جنبش انصارالله ، آسیای غربی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: یمن جنبش انصارالله آسیای غربی رهبر انصارالله یمن رژیم صهیونیستی امت اسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۷۹۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقام انصارالله: ایران حیثیت اسرائیل را از بین برد

یک مقام انصارالله یمن در مصاحبه با شبکه خبری راشاتودی گفته حمله ایران به اسرائیل حیثیت این رژیم را از بین برد.

به گزارش مشرق،«ناصرالدین عامر»، معاون وزیر اطلاع‌رسانی در مصاحبه‌ای با شبکه خبری راشاتودی به تفصیل درباره مسائل مهم منطقه از جمله عملیات «وعده صادق» توسط ایران علیه اسرائیل گفت‌وگو کرده است.

عامر در پاسخ به این سئوال که حمله ایران به اسرائیل را چطور ارزیابی می‌کند و آیا این حمله موثر بوده گفت: «بله، حتما. این حمله اثرات قابل توجهی روی روند حوادث داشت و حیثیت اسرائیل را از بین برد.»

وی اضافه کرد: «حمله ایران اثرگذار، قدرتمندانه و تاریخ بود. علاوه بر این، دفاع از خود حق مشروع جمهوری اسلامی ایران است. این اقدام حمایت عظیم تهران از مردم مظلوم فلسطین را نشان داد.»

این مقام انصارالله در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا فکر می‌کند اسرائیل به این حمله پاسخ خواهد داد یا خیر هم گفت: «اسرائیل امروز یک موجودیت سیاسی جنایتکار و ستیزه‌جو است که به روش‌های تروریستی توسل می‌جوید.»

ناصرالدین عامر تأکید کرد: «اسرائیل در حال حاضر ترسوتر از آن است که با اقدامی تمام‌عیار به جمهوری اسلامی پاسخ دهد. با این حال، احتیاط لازم است.»

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • حمایت از ستمدیدگان توصیه صریح دین اسلام است
  • زوال اسرائیل در اندیشه امام و رهبر انقلاب
  • دفاع موشکی ایران در مقابل اسرائیل زمینه نابودی هر چه زودتر رژیم صهیونیستی را فراهم می‌کند
  • مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا: اسرائیل خاورمیانه را دچار بدترین چرخه خشونت کرده است/ تلاش‌ها برای راه حل دو دولتی باید افزایش یابد
  • بلینکن مدعی شد: حماس مانع بین مردم غزه و آتش‌بس است | اصلی‌ترین اختلاف میان اسرائیل و حماس در حال حاضر
  • مقام انصارالله: ایران حیثیت اسرائیل را از بین برد
  • راهپیمایی میلیونی یمنی‌ها در همبستگی با ملت فلسطین در نوار غزه
  • دیدار رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با رهبر شیعیان مالی
  • دشمنانی که به دنبال ناامیدی مردم ایران بوند در حال نابودی هستند
  • فریاد «مرگ بر اسراییل» در قلب اروپا بیانگر نابودی استکبار است