Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@17:24:09 GMT

تصادف مرگبار در محور پلدختر - خرم آباد جانِ ۴ نفر را گرفت

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۷۹۳۶۳

تصادف مرگبار در محور پلدختر - خرم آباد جانِ ۴ نفر را گرفت

گروه استان‌ها ــ رئیس اورژانس پیش بیمارستانی لرستان گفت: تصادف در منطقه افرینه محور پلدختر - خرم آباد ۴ کشته و ۲ مجروح برجای گذاشت. - اخبار استانها -

 مهدی غیبی در گفت‌و گو با خبرنگار تسنیم در خرم آباد ، با اشاره به برخورد دو دستگاه   پژو و ساینا با یکدیگر در محور پلدختر - خرم آباد  اظهار داشت: این تصادف ساعت 19:50دقیقه  امشب در منطقه افرینه  شهرستان پلدختر اتفاق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:   متاسفانه  این تصادف منجر به جان باختن   4 نفر و مجروح شدن 2 نفر از   سرنشینان دو  خودرو  شد.

وقوع 3 فقره تصادف در محورهای پلدختر/ 2 نفر کشته و 6 نفر مصدوم شدندمرگ نوجوانان آمریکایی بر اثر تیراندازی، از تصادفات رانندگی سبقت گرفتتصادف اتوبوس کارگران چادرملو با تریلر 1 کشته و 19 مصدوم برجای گذاشت

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی لرستان عنوان کرد: بلافاصله پس از اعلام حادثه  2دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد ولی متاسفانه  4 نفر از سرنشینان دو خودرو پیش از اعزام به بیمارستان  در محل حادثه جان باختند و 2 نفر مجروح نیر به بیمارستان پلدختر اعزام شدند. 

 انتهای پیام/645/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۷۹۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری تلخ از تصادف مرگبار اتوبوس ایرانی‌ در خاک ارمنستان

تسنیم ویدیویی از تصادف مرگبار یک اتوبوس ایرانی در جنوب ارمنستان منتشر کرده؛ خروج اتوبوس ایرانی از جاده در محور گوریس-قاپان واقع در جنوب ارمنستان منجر به جان باختن ۵ ایرانی و زخمی شدن ۹ تن دیگر شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

دیگر خبرها

  • تصادف در محور لردگان ۷ مصدوم برجای گذاشت
  • سوانح رانندگی در مشهد یک کشته و ۶۵ مصدوم بر جای گذاشت
  • سوانح رانندگی در مشهد یک کشته و ۶۵ مصدوم بر جا گذاشت
  • تصاویری تلخ از تصادف مرگبار اتوبوس ایرانی‌ در خاک ارمنستان
  • دومین تصادف وزرای اسرائیل در 24 ساعت گذشته
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته در کشور
  • ۱۱ کشته و ۷۵ مجروح در سقوط باورنکردنی آسانسور
  • ۱۳ نفر در تصادف یک اتوبوس کشته شدند
  • واژگونی خودروی پژو پارس در «صفی‌آباد» یک مجروح برجا گذاشت
  • سقوط مرگبار ون در محور صیدون به امامزاده عبدالله