Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- سپاهان با شکست سنگین برابر الدحیل، از رسیدن به مرحله گروهی بازماند.
به گزارش آریا، در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان آسیا تیم های الدحیل قطر و سپاهان ایران به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری 5 بر 2 الدحیل به پایان رسید. اولونگا (2گل) و جونیور (2گل) و ساسی برای الدحیل و نژاد مهدی و رفیعی برای سپاهان گلزنی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این شکست سپاهان 7 امتیازی ماند و در رده سوم جدول گروه قرار گرفت و از رسیدن به مرحله گروهی بازماند.
ترکیب سپاهان: رشید مظاهری، گئورگی گولسیانی، محمد نژادمهدی، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن، جلال علی‌محمدی، سروش رفیعی، مسعود ریگی، میلاد جهانی، محمدرضا حسینی، سجاد شهباززاده
ترکیب الدحیل: شعب ممدوح، محمد موسی، عاصیم مودیبو، محمد علاالدین، اسماعیل محمد، ادمیلسون جونیور، فریان ساسی، مایکل اولونگا، محمد خالد، نام تائه هی، علی عفیف
محرم نویدکیا برخلاف بازی رفت که تیمش عقب نشسته بود و به دنبال استفاده از ضدحملات بود در این مسابقه با اندیشه پیروزی و بدون محافظه کاری به زمین آمده بود و در همان دقیقه اول می‌توانست به گل برسد و حملات این تیم تا دقیقه 10 نیز ادامه داشت ولی در یک ضدحمله اولونگا بود که گلزنی کرد. در ادامه سپاهان توانست به گل تساوی با ضربه نژادمهدی دست پیدا کند ولی پیش از اینکه نیمه به پایان برسد در حالی‌که شاهد فرصت سوزی بسیاری از سوی نماینده ایران و بازیکنانش بودیم این الدحیل بود که توانست دو گل دیگر توسط اولونگا و ادمیلسون جونیور به ثمر برساند. 
در شروع نیمه دوم باز هم این تیم قطری بود که این‌بار توسط ساسی در سردرگمی مدافعان سپاهان به گل رسید تا جبران نتیجه سخت‌تر بشود. در ادامه حملات سپاهان روی ضربه ایستگاهی سروش رفیعی به گل تبدیل شد اما یکبار دیگر جونیور با حرکت تکنیکی خود مدافعین سپاهان و مظاهری را فریب داد تا اختلاف به سه گل برسد و ضمن اینکه الدحیل با ١5 امتیاز صعودی مقتدرانه داشت، محرم و شاگردانش با نتیجه‌ای بسیار بد و با تلخی به ایران بازخواهند گشت.
لحظات حساس:
دقیقه یک- ارسال جهانی از سمت چپ در تیر دور با ضربه سر حسینی که هیچ یار مستقیمی نداشت همراه شد اما ضربه او را مدافع الدحیل از روی خط دروازه بیرون کشید.
دقیقه 14- ضربه ایستگاهی نورافکن با اختلافی بسیار کم از کنار تیر عمودی دروازه الدحیل به بیرون رفت.
دقیقه 15- باز هم در یک ضد حمله موقعیت نصیب بازیکنان الدحیل شد که این بار رشید مظاهری درخشید و ضربه نام تائه هی از درون محوطه جریمه سپاهان را با واکنشی دیدنی مهار کرد.
دقیقه 23- توپ ارسالی به پشت مدافعان الدحیل به جهانی رسید و پاس او برای نورافکن سبب تک به تک شدن او شد اما مدافع سپاهان قدر این موقعیت را ندانست و دروازه‌بان الدحیل توپ را دور کرد.
دقیقه 32- پاس در عمق زیبای حسینی، اسماعیلی‌فر را تک به تک کرد اما کنترل بد و ضربه ضعیف او مانع گل دوم سپاهان شد.
دقیقه 34- پاس جهانی پشت مدافعان الدحیل، نورافکن را تک به تک کرد اما بی دقتی نورافکن در زدن ضربه نهایی موجب از دست رفتن موقعیت شد.
دقیقه 39- توپ ارسالی به حسینی که از سمت راست فرار کرده بود رسید و او پس از اینکه وارد محوطه جریمه الدحیل شد با ضربه پای چپ دروازه حریف را نشانه گرفت که توپ به پای تیر عمودی دروازه برخورد کرد و توپ برگشتی نیز توسط شهباززاده زده شد که از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 51- ضربه ایستگاهی خطرناک جهانی از زاویه‌ای بسته را دروازه‌بان الدحیل به‌سختی راهی کرنر کرد.
دقیقه 55- شوت نورافکن از سمت چپ محوطه جریمه الدحیل و از زاویه‌ای بسته نواخته شد که توپ با برخورد به تیر دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 61- توپ سر گردان در محوطه جریمه الدحیل با ضربه بی دقت رفیعی که از موقعیتی عالی نواخته شد به بالای دروازه رفت.
دقیقه 66- فرار رضا میرزایی از میانه میدان و در حالی‌که تک به تک شده بود ثمری در پی نداشت و توپ را در نهایت دروازه‌بان جمع کرد!
دقیقه 71- حرکت در عرض میرزایی پشت محوطه جریمه الدحیل و شوت پای چپ او که در دستان دروازه‌بان قرار گرفت.
دقیقه 77- شوت ادمیلسیون از روی خط محوطه جریمه سپاهان با برخورد به پای تیر عمودی دروازه به بیرون رفت.
دقیقه٧٨: چندین موقعیت متوالی در این بازی پرموقعیت برای سپاهان و الدحیل از دست رفت.
دقیقه 89- در یک ضد حمله اولونگا با مظاهری تک به تک شد و پس از پشت سر گذاشتن او، دروازه را نشانه گرفت اما توپ او از بالای دروازه به بیرون رفت.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: الدحیل قطر سپاهان ایران نویدکیا دروازه به بیرون رفت محوطه جریمه الدحیل بیرون رفت دقیقه دروازه بان تک به تک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۸۰۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمس آذر با شکست پیکان موقتا در رده هفتم ایستاد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های فوتبال شمس آذر و پیکان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت و در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین با قضاوت رضا عادل رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با نتیجه دو بر یک به سود شاگردان سعید دقیقی به پایان رسید.

ترکیب شمس آذر: علیرضا جعفرپور - محسن طرحانی، هومن ربیع‌زاده، محمدرضا رضایی، حسین گودرزی، علی آزادمنش، پوریا سرآبادانی، صادق البوصبیح، امیرمحمد نسایی، محمد پاپی، فراز امامعلی

ترکیب پیکان: محمد ناصری، محمد ستاری، محمد آژیر، امیرحسین صدقی، علی‌اکبر رنجبر (۴۵- غلامرضا ثابت ایمانی)، غلامرضا ثابت ایمانی، محمدجواد آزاده (۶۹- آرش هاشمی)، محمدحسین فلاح، سامان نریمان جهان، فرشید اسماعیلی و علی قربانی

تیم فوتبال شمس آذر بهتر از میهمان خود بود و در دقیقه ۱۰ پوریا سرآبادانی، روی کرنر ارسالی توانست به زیبایی توپ را به تور دروازه بچسباند تا حساب کار یک بر صفر به سود شمس آذر شود. در ادامه نیز بازیکنان شمس آذر فرصت بازکردن دروازه حریف خود را داشتند که در دقیقه ۴۵ شوت فراز امامعلی به تیرک دروازه برخورد کرد و این بازیکن نتوانست گل دوم را برای شمس آذر به ثمر برساند. نکته بارز نیمه اول، تذکرهای پیاپی داور بازی به سرمربیان دو تیم بود که یکی از دستیاران عنایتی از کنار زمین اخرج شد و سعید دقیقی سرمربی شمس آذر نیز کارت زرد دریافت کرد.

در نیمه دوم بازیکنان هر دو تیم فرصت هایی را برای باز کردن دروازه ها داشتند اما موقعیت ها یکی پس از دیگری از دست می رفت تا اینکه در دقیقه ۸۹ حامد پاکدل توانست گل تساوی بخش را برای پیکان به ثمر برساند اما ۴ دقیقه بعد حسین گودرزی توانست دروازه پیکان را باز کند تا حساب کار دو بر یک به سود شمس آذر شود.

با این پیروزی شمس آذر ۳۴ امتیازی شد و موقتاً به رده هفتم جدول صعود کرد. تیم پیکان هم با ۲۵ امتیاز در رده دوازدهم جدول باقی ماند.

کد خبر 6093246

دیگر خبرها

  • نیمه دوم طوفانی بایرن: کامبک در ۴ دقیقه! (عکس)
  • ادامه تیره‌روزی‌های کلباء با وجود گلزنی قایدی
  • شمس آذر با شکست پیکان موقتا در رده هفتم ایستاد
  • بارسا ۴-۲ والنسیا: بازگشت قدرتمندانه تیم ژاوی
  • ناپولی ۲-۲ رم: تساوی پرگل به سود بولونیا
  • تاتنهام نمی‌خواهد جام را از آرسنال بگیرد! (عکس)‏
  • تیم ملی فوتسال ایران برای سیزدهمین بار قهرمان آسیا شد
  • تیم ملی فوتسال ایران قهرمان آسیا شد
  • برتری تیم فوتسال ایران برابر تایلند در نیمه اول +ویدئو
  • غوغای دروازه‌بان اشتوتگارت در اینترنت