Web Analytics Made Easy - Statcounter

قربانپور مدیر آموزش و پرورش شهرستان درمیان گفت: در ایام تعطیلات عید نوروز اعتکاف تحصیلی را در ۶ مدرسه شهرستان ویژه دانش آموزان پایه دوازدهم و کنکوری داشتیم که ۲۲۳ دانش آموز در این اعتکاف علمی شرکت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، قربانپور مدیر آموزش و پرورش شهرستان درمیان بعد از ظهر امروز در اولین جلسه شورای ادری شهرستان درمیان در سال جاری، اظهار کرد: با آغاز حضوری مدارس پس از حدود دو سال تعطیلی شاهد حضور ۱۰۰ درصدی دانش آموزان در مدارس شهرستان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تعطیلی های دو سال گذشته تبعات زیادی به ویژه برای دوره ابتدایی داشته است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان درمیان بیان کرد: برای جبران بخشی از عقب ماندگی های دانش آموزان تمامی مدارس کلاس‌های تقویتی برگزار می‌کنند.کلاس های جبرای و اوقات فراغت نیز با محوریت جبران عقب ماندگی های تحصیلی است.

قربانپور به پروژه مهر اشاره و عنوان کرد: به منظور ساماندهی نیروی انسانی برای سال تحصیلی آینده، آماده سازی فضای مدارس و توسعه تجهیزات را در برنامه داریم.

وی افزود: در همین راستا در ایام تعطیلات عید نوروز اعتکاف تحصیلی را در ۶ مدرسه شهرستان ویژه دانش آموزان پایه دوازدهم و کنکوری داشتیم که ۲۲۳ دانش آموز در این اعتکاف علمی شرکت کردند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان درمیان گفت: رویکرد آموزش و پرورش در کنار توجه به رشته های نظری به رشته های فنی و کار و دانش است.

قربانپور بیان کرد: مهمترین برنامه های ما تمرکز بر گرامیداشت برنامه های هفته معلم است که آغاز برنامه ها ۱۱ اردیبهشت است.

وی افزود: برنامه سپاس معلم، تجلیل از خانواده فرهنگیان متوفی، تجلیل از ایثارگران فرهنگی، تبلیغات محلی و تجلیل از ۱۳۰۰ فرهنگی شهرستان پیش بینی شده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان درمیان به تجلیل از فرهنگیان پیشکسوت اشاره اظهار کرد: ۹۰ نفر از همکاران بازنشسته شده‌اند اما به دلیل محدودیت منابع مالی نمیتوانیم از این تعداد تجلیل داشته باشیم اما اگر دستگاه ها با ما همکاری کنند این اقدام انجام خواهد شد.

نوری مقدم مدیر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان درمیان نیز در این جلسه اظهار کرد: در شهرستان درمیان یک هزار و ۹۰ کیلومتر طول مجمع راه ها است که ۲۰ کیلومتر طول راه اصلی یک طرفه، ۱۴۸ کیلومتر راه اصلی دو طرفه، ۹۰ کیلومتر راه فرعی، ۲۹۷ کیلومتر راه روستایی و ۴۶۵ کیلومتر راه خاکی و شوسه داریم.

مدیر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان درمیان بیان کرد: پروژه راه روستایی کلاته نظر و دونخی است که فعال است و ان شاءالله تا پایان سال مالی بتوانیم مجموع ۷ کیلومتر را آسفالت کنیم.

نوری مقدم عنوان کرد: پروژه دیگر مربوط به راه روستایی نگینان- بیدسک است که این پروژه فعال است و ان شاءالله تا پایان سال مالی مجموع مسیر آسفالت خواهد شد.

وی اظهار کرد: پروژه راه روستایی سید آباد را داریم که زیرسازی در حال انجام است و ان شاءالله تا پایان سال مالی بتوانیم به پایان برسانیم.

مدیر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان درمیان به یک پروژه پل در شهرستان اشاره کرد و افزود: بتن ریزی این پروژه در دست اقدام است که به زودی انجام خواهد شد.

نوری مقدم گفت: روکش آسفالت محور بیرجند- اسدیه به طول ۱۸۰۰ متر و روکش آسفالت رگلاژی محور طبس- آواز به طول ۵ کیلومتر و ۷۰۰ متر از محل اعتبارات ملی انجام شده است.

وی اظهار کرد: روکش آسفالت رگلاژی روستای فورگ از محل اعتبارات شهرستانی انجام شده و چند روکش جدید نیز در دست اقدام است که انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: راه روستایی کیلومتر راه دانش آموزان خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۸۱۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بهسازی محور ابهر_ مرشون به طول ۸ کیلومتر

ایسنا/زنجان رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ابهر از بهسازی و روکش آسفالت محور ابهر_مرشون به طول ۸ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد تومان خبر داد.

 علی اصغر عطوفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به به‌سازی محور ابهر_مرشکن که یکی از مطالبات مردمی بود، اظهار کرد: سال گذشته ۵ کیلومتر اجرای عملیات بهسازی رویه و روکش آسفالت در محور ابهر _مرشون انجام شد و امسال نیز با پیگیری‌های مستمر و تخصیص اعتبار ۸ میلیارد تومانی، ۸ کیلومتر از این محور آغاز شد.

وی در ادامه افزود: برای بهسازی این محور جمعا ۵ هزار تن آسفالت با استفاده از ۸ دستگاه کمپرس و ۳ دستگاه غلطک جهت بهسازی روکش بکار گرفته شده است.

عطوفی با بیان این‌که نقش این محور در شهرستان بسیار فراتر از یک محور روستایی صرف است، تصریح کرد: در صورت تامین اعتبار مابقی این محور در اولویت قرار دارد.

رییس اداره راهداری و حمل نقل جاده‌ای شهرستان ابهر توضیح داد: لکه‌گیری راه‌های اصلی، فرعی و روستایی، علف‌زنی، اصلاح شیب‌های شیروانی، قنو زنی محورها و تعریض محور آرامستان رضا به طول ۳ کیلومتر به صورت امانی در دست اقدام است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بهره‌مندی نزدیک به ۸۰ درصدی جمعیت روستایی شهرستان ارومیه از آب شرب سالم و بهداشتی
  • آسفالت ۶۰ کیلومتر از محور روستای جوزستان به معدن
  • ۶۵ درصد از راه‌های روستایی طارم آسفالت شده است
  • ۹۶ درصد از راه‌های روستایی شهرستان طارم آسفالت شده است
  • بهره مندی هشت روستای مجتمع امام علی (ع) شهرستان کرمانشاه از آب آشامیدنی
  • آغاز بهسازی محور ابهر_ مرشون به طول ۸ کیلومتر
  • بهره مندی بیش از ۹۰ روستا در مناطق شرقی کرمانشاه از آب شرب خانگی
  • لزوم ترویج و بهره مندی از آثار استاد مطهری در مراکز علمی و فرهنگی
  • اجرای ۱۰ طرح راه سازی در استان همدان
  • بهره‌مندی ۳۶۰۰ دانش‌آموز مازندرانی از طرح سراد