Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ رنجبر گفت: تیم ها و عوامل پلیس راهور تهران بزرگ در تمامی معابر ، میادین و تقاطع ها استقرار دارند و اقدامات ترافیکی خود را جهت تردد ایمنی و روان سازی ترافیک انجام می دهند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سرهنگ مجید رنجبر رییس مرکز فرماندهی  و کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ ضمن بیان وضعیت ترافیکی معابر شهر تهران در روز چهارشنبه هفتم اردیبهشت  1401 گفت: با رصدی که تیم های مستقر در  مرکز فرماندهی  و کنترل هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت ترافیکی معابر پایتخت انجام دادند ، ترددها در سطح معابر در حال شکل گیری  و روبه  افزایش است و خوشبختانه مشکل و مورد خاصی وجود نداشته و بار ترافیکی روان  و در حال حرکتی را در اکثر محورها  را از صبح امروز شاهد بودیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ رنجبر گفت : ترافیک در بزرگراه مدرس از الهیه ، شیخ فضل الله از جناح ، جناح در مسیر غرب به شرق از شیخ تا گمنام  و غرب به شرق نیایش از  ستاری ، یادگار جنوب به شمال از گلاب، آزاد راه به شرق از آزادگان  می باشد .

وی اضافه کرد : بار ترافیکی زین الدین از هنگام تا پاسداران ، جنوب به شمال بزرگراه امام علی  ( ع ) از گلشن دوست  ، بزرگراه چمران از گفتگو ، بزرگراه صدر به غرب از قیطریه ، جنوب به شمال نواب  تا نهم دی ، بزرگراه بابایی از هنگام تا صیاد و خیابان آزادی از بعد از استاد معین شاهد بار ترافیکی می باشیم .

رییس مرکز فرماندهی  و کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد  : بار ترافیکی در مسیر غرب به شرق بزرگراه همت از باکری ، غرب به شرق بزرگراه حکیم  از باکری ، است.

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ترافیک محدودیت تردد پلیس راهور تهران بزرگ بار ترافیکی غرب به شرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۸۱۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت تردد در بزرگراه خرازی غرب تهران به دلیل گل و لای

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز؛ شرق به غرب موقعیت بزرگراه خرازی بعد از اردستانی از صبح امروز/شنبه/ به علت بارش شدید باران و ریزش گل و رسوبات مسدود است و نیاز است شهروندان از مسیرهای جایگزین برای تردد استفاده کنند.

بیشتر بخوانید؛ آخرین وضعیت مناطق سیل زده کشور/ تشکیل ستادهای آمادگی بحران

همچنین عوامل پلیس راهور تهران بزرگ در محل محدودیت انجام داده و عوامل شهرداری و آتش‌نشانی نیز برای بازگشایی مسیر و رفع مشکل پیش آمده، در محل حضور دارند.

براساس این اعلام، زمان پایان محدودیت تردد اطلاع رسانی می‌شود.

از سوی دیگر دیشب هم رییس پلیس راه تهران بزرگ به ایرنا اعلام کرد: آزادراه تهران شمال به علت سیلاب و ریزش کوه در محدوده تونل ۱۲ مسدود است که این مشکل برطرف شده و از ساعت پنج صبح امروز محور باز شده و تردد خودروها در آن در جریان است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229384 برچسب‌ها منع تردد

دیگر خبرها

  • ترافیک صبحگاهی تهران پس از تعطیلات ۳ روزه
  • ترافیک پرحجم اما روان است
  • پلیس تهران: اتوبان خرازی باز شد/ این بزرگراه همچنان مسدود است
  • درخواست پلیس از تهرانی‌ ها؛ وارد این اتوبان نشوید
  • ممنوعیت تردد در بزرگراه خرازی غرب تهران به دلیل گل و لای
  • ممنوعیت تردد در بزرگراه شهید خرازی/ شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  •  اتوبان شهید خرازی مسدود شد | شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  • محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی/ شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  • ضرورت توجه به روان‌سازی ترافیک معابر در مراغه
  • تسهیل در روند اجرای آزادراه شهید شوشتری ظرف ۱۰ روز آینده