Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایوب آقاخانی از رسیدن 47 اثر به هشتمین دور از پروژه نوین چهارفصل تئاتر ایران خبر داد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ ایوب آقاخانی طراح و مدیر پروژه جامع آموزش نمایش‌نامه‌نویسی به خارج از پایتخت، درباره استقبال از فراخوان هشتم از دور نوین پروژه «چهارفصل تئاتر ایران» با عنوان «مناسبات انسانی در جهان پس از کرونا» اعلام کرد: 47 اثر در قالب ایده اولیه‌ از 21 استان کشور تا پایان فروردین‌ماه به دبیرخانه‌ پروژه رسید که به محض انتصاب اعضای هیئت‌علمی این فصل، بررسی ایده‌ها آغاز و برگزیدگانشان اعلام خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایوب آقاخانی این پروژه‌ی آموزشی را که به آموزش زیرساختی نمایش‌نامه‌نویسی اختصاص دارد، از سال 1387 راه‌اندازی کرد که با حمایت اداره کل هنرهای نمایشی تا سال 1391 ادامه یافت. وی از سال 1396 به‌عنوان مسئول دفتر مطالعات و پژوهش‌های مرکز هنرهای نمایشی حوزه‌ هنری دور نوین این پروژه را تحت نظر و حمایت آن مجموعه آغاز کرده که تاکنون هشت دوره از آن را برگزار کرده است.

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران پایتخت تئاتر جهان فرهنگ و هنر ایوب آقاخانی نوین پروژه چهارفصل تئاتر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۸۱۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگر غسالخانه قم کارگر نمونه استان شد

به نقل از شهرداری قم،ایوب علی اسدی از کارکنان سازمان آرامستان بهشت معصومه (س) همزمان با روز کارگر به‌عنوان کارگر نمونه استان در سال ۱۴۰۳ انتخاب و تقدیر شد.

وحید وزیری راد مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و محمد مطهری رئیس هیئت‌مدیره کانون هماهنگی شورا‌های اسلامی کار استان قم در لوح‌های جداگانه از تلاش‌ها و فعالیت‌های ایوب علی اسدی تقدیر و به‌عنوان کارگر نمونه استان در سال ۱۴۰۳ انتخاب کردند.

گفتنی است ایوب علی اسدی دارای ۲۴ سال سابقه در بخش غسالخانه آرامستان بهشت معصومه (س) است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • کارگر غسالخانه قم کارگر نمونه استان شد
  • گروه‌محوری در دستور کار جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد قرار دارد
  • «فرج الله سلحشور» تئاتر را از مسجد آغاز کرد و بعد آثارش در جهان دیده شد
  • اهدای جایزه «فرج الله سلحشور» در جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • تئاتر بچه‌های مسجد باید در چهار گوشه ایران شکل بگیرد/ حضور ۱۴ گروه نمایشی در جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی در ساری برگزار می‌شود
  • آغاز به کار نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان
  • قطار جشنواره هنر‌های نمایش کانون همدان در ایستگاه پایانی
  • قطار جشنواره هنرهای نمایش کانون همدان در ایستگاه آخر
  • «شهر آفتاب مهتاب» اتفاقی آوانگارد در تئاتر دهه ۴۰