Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-08@00:22:12 GMT

دانشکده پرستاری در دهدشت تاسیس می‌شود

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۸۱۴۱۶

دانشکده پرستاری در دهدشت تاسیس می‌شود

گروه استان‌ها- نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده از موافقت وزارت بهداشت برای احداث دانشکده پرستاری در شهر دهدشت خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دهدشت، حجت‌الاسلام سید محمد موحد با تشریح دستاوردهای دیدار با بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اظهار داشت: سیستم سرمایشی و گرمایشی بیمارستان امام خمینی(ره) شهر دهدشت فرسوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی عنوان کرد: با توجه به بررسی و انجام برآوردهای فنی تاکنون مبلغ مورد نیاز این امر مهم به صورت کامل تخصیص نیافته و انتظار می‌رود نسبت به تسریع در مورد واریز اعتبار مورد نیاز دستورات لازم و فوری صادر شود.

موحد با اشاره به مذاکره حضوری و نیاز مبرم و شرایط خاص شبکه بهداشت‌ و‌ درمان بیمارستان امام‌خمینی(ره) دهدشت بیان کرد: می‌طلبد دستور ویژه و عاجل در زمینه تامین دو دستگاه آمبولانس جهت خدمات‌رسانی به شهرستان کهگیلویه و تامین و تجهیز بیمارستان امام‌خمینی(ره) به تعداد 10 تخت زایمان فول الکتریکال مدل LDR صادر شود.

وی تصریح کرد: بیمارستان امام‌خمینی(ره) شهر دهدشت با وجود آن که همزمان به 4 شهرستان کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده و نیز بخش‌های بزرگ دیشموک، چاروسا، سرفاریاب و سوق خدمات‌رسانی می‌کند نیازمند نگاه ویژه مقام عالی وزارت بهداشت است.

موحد با اشاره به طرح توسعه بیمارستان امام‌خمینی(ره) دهدشت که 4 شهرستان حوزه انتخابیه را در زمینه درمان پوشش می‌دهد گفت: پس از کش و قوس‌های فراوان و بازدیدهای متعدد کارشناسان حوزه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان تامین اجتماعی، سرانجام تفاهم‌نامه‌ای بین دو وزارتخانه برای عملیاتی شدن این مهم منعقد شد.

وی با تاکید به اهمیت موضوع و نگاه ویژه دولت مردمی به مناطق کمتر توسعه‌یافته افزود: با توجه به حضور ریاست جمهور و هیئت‌ دولت در استان در نهایت پروژه توسعه بیمارستان امام‌خمینی(ره) به عنوان یکی از مصوبات سفر به وزارتخانه‌های مذکور و دستگاه‌های مربوطه (سازمان تامین اجتماعی، معاونت پشتیبانی و توسعه وزارت بهداشت، دانشگاه علوم پزشکی) ابلاغ شد.

پزشکان متخصص و کادر پرستاری در مراکز درمانی استان خراسان جنوبی افزایش یابدرؤیای خانه‌دار شدن 800 پرستار در دهدشت/ آیا شهرک پرستاران بعد از دو دهه تعیین تکلیف می‌شود؟پرستاری که پس از مرگ نیز نجات‌بخش جان بیماران شد

وی ادامه داد: علی‌رغم پیگیری‌های مکرر و مستمر از آن وزارتخانه و سازمان تامین اجتماعی جهت اجرایی‌ شدن این مصوبه که موجب خوشحالی خارج از وصف مردم منطقه شده بود اما تاکنون اقدامی در این زمینه انجام نشده و این مصوبه بر زمین مانده است.

موحد بیان کرد: می‌طلبد برای پیشگیری از دلسردی مردم و با توجه به انجام همه تشریفات اداری هر چه سریع‌تر و با قید فوریت نسبت به اجرای مصوبه سفر دولت و آغاز فرآیند عملیات اجرایی توسعه این بیمارستان اقدام شود.

موحد با توجه به وجود ظرفیت و بنیه علمی و علاقه‌مندی جمع زیادی از جوانان در منطقه به تحصیل در حوزه پرستاری خواستار تاسیس دانشکده پرستاری در شهر دهدشت شد.

انتهای پیام/544

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت بهداشت وزارت بهداشت بیمارستان امام خمینی ره وزارت بهداشت شهر دهدشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۸۱۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات فرودگاهی به ۳ هزار و ۲۰۰ مسافر در روز

تین نیوز

مجری خدمات فرودگاهی شهر فرودگاهی امام خمینی گفت: خدمات فرودگاهی در حال حاضر روزانه به سه هزار و ۲۰۰ مسافر ارائه می‌ شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حامد احتسابی رئیس هئیت مدیره و مجری خدمات فرودگاهی در نشست خبری امروز خود با بیان اینکه در قالب افزایش ارائه خدمات فرودگاهی قراردادهای جدیدی را با شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی منعقد کرده ایم گفت:  سالانه ۱۵ میلیون مسافر از فرودگاه امام خمینی اعزام می شوند که در قالب تفاهم نامه بین شرکت ناو آویژه پارس و شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی بخشی از این مسافران از جایگاه CIP استفاده می کنند.

وی ادامه داد: همچنین در قالب قرارداد با شرکت فرودگاه ها وناوبری هوایی در دو فروگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد و فرودگاه مهرآباد خدمات CIP  به مسافران ارائه می شود.

احتسابی اظهار کرد: همزمان با راه اندازی فاز دوم شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی و افزایش تعداد مسافران به ۵۰ میلیون نفر در سال و افزایش ورود گردشگران در حوزه سلامت ، سیاسی و اقتصادی  روند ارائه خدمات به مسافران افزایش یافته است.

وی اظهار کرد: ارائه خدمات ویزا به مسافران و خدمات ارزی و ترانسفر رایگان از درب فرودگاه  امام خمینی تا مقصد از جمله خدمات فرودگاهی است که در پروازهای بین المللی راه اندازی شده است.

او تاکید کرد: میانگین بین ۳تا ۴هزار مسافر در بخش پروازهای بین المللی از خدمات CIP فرودگاه استفاده کرده که در نوروز تعداد پیک مسافران به ۳هزار و۲۰۰ نفر رسید.

احتسابی در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص مبلغ ورودی خدمات فرودگاهی  گفت:  مبلغ ورودی برای هر نفر ۳میلیون و۲۰۰ هزار تومان است که طبق بررسی های صورت گرفته خدمات فرودگاهی که به مسافران ارائه می شود برابر و حتی بیشتر از  خدمات CIP کشورهای خارجی است چراکه هزینه ارائه خدمات تشریفات در کشورهای خارجی برای هر  مسافر بین ۵۰ تا ۷۰ دلار است.

وی در پاسخ به سوال دیگر  درخصوص قراردادهای جدید با شرکت فرودگاه ها برای ارائه خدمات فرودگاهی و تشریفات گفت: در تلاش هستیم که خدمات فرودگاهی و CIP را به صورت  شرکت های زنجیره ای در فرودگاه های بین المللی و حتی هتل های کیش راه اندازی کنیم.

در ادامه این برنامه علی باقری مدیرعامل مجری خدمات فرودگاهی در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص انعقاد قرارداد با آژانس مسافرتی  و سکوهای اینترنتی برای ارائه خدمات تشریفات گفت: در حال حاضر برای ارائه خدمات تشریفات فرودگاهی با ۲۰ آژانس قرارداد منعقد کرده ایم و در تلاش هستیم به صورت مستقل فعالیت کنیم.

وی افزود: برای ارائه خدمات فرودگاهی ۱۸ خودرو اضافه شده و  خدمات رایگان ترانسفر به مسافران ارائه می شود.

او تاکید کرد:  میانگین مسافرانی که از خدمات فرودگاهی استفاده می کنند بین سه هزار تا سه هزار و۲۰۰ مسافر است و با توجه به افزایش تعداد مسافران همزمان با راه اندازی فاز دوم فرودگاه امام خمینی  فضای بوردینگ از ۲۰۰ متر به ۴۰۰ متر اضافه شده و تعداد پارکینگ های روباز ما هم به بیش از ۲۰۰ خودرو رسیده است .

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات فرودگاهی به ۳ هزار و ۲۰۰ مسافر در روز
  • همه مطالبات کارکنان بیمارستان امام خمینی (ره) کرج پرداخت شد
  • روش تربیتی امام خمینی(ره) و نقطه اوج حکومت مهدوی
  • نوای زیبای تلبیه در حسینیه امام خمینی(ره)
  • فیلم/ نوای زیبای تلبیه در حسینیه امام خمینی(ره)
  • ایجاد دانشکده علوم پزشکی دامغان در بودجه ۱۴۰۳ ردیف اعتباری دارد
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • ماجرای متن حاج صادق آهنگران در نماز جمعه و پیامی که امام خمینی (ره) به او داد؟
  • آهنگران: امام(ره) فرمودند که نسل ما، نسل حماسه است
  • جمع‌آوری نمای کامپوزیت برخی از بیمارستان‌های تهران به دلیل ناایمن‌بودن