Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@17:16:56 GMT

کشتار غیرمجاز دام در اردبیل ساماندهی شود

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۸۱۵۵۵

کشتار غیرمجاز دام در اردبیل ساماندهی شود

سید محمد اعتماد گفت: نظارت بر عرضه و توزیع گوشت در شهرستان اردبیل تشدید می‌شود تا گوشت سالم به دست مردم برسد و از مردم نیز انتظار می‌رود گوشت را از مراکز مجاز خریداری کنند.

فرماندار اردبیل در بازدید از آزمایشگاه دامپزشکی و در جلسه با فعالان حوزه دامپزشکی بر ساماندهی کشتار غیر مجاز دام در شهرستان اردبیل تاکید کرد و با اشاره به ضرورت پیشگیری از بیماری‌های مشترک دام و انسان گفت: نیاز است در این زمینه همگان اهتمام ویژه داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعتماد می‌گوید: توصیه می‌گردد کشتار قربانی‌های نذری نیز در کشتارگاه‌های مجاز انجام شود تا از سلامت گوشت و سایر بخش‌های قربانی نیز اطمینان لازم حاصل گردد.

او گفت: با توجه به اینکه دامپزشکی در سلامت مردم تاثیر بسزایی دارد باید در این حوزه برنامه‌ها با حساسیت ویژه‌ای تدوین و اجرا شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشتار غیرمجاز دامپزشکی استان ساماندهی تشدید نظارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۸۱۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف لوازم آرایشی و بهداشتی غیر مجاز در کاشان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مدیر نظارت بر فرآورده‌های خوراکی، آشامیدنی و آرایشی بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان با هشدار به خطر استفاده از لوازم آرایشی و بهداشتی غیرمجاز، گفت: مواد غیرمجاز و به ویژه فلزات سنگین که در این گونه محصولات به کار می‌رود، بسیار خطرناک و حتی سرطان‌زا بوده و در بلندمدت آسیب‌های جدی و جبران ناپذیری به پوست وارد می‌کنند.


الهام تاجر افزود: شهروندان هنگام خرید کالا‌های سلامت‌محور به نشان غذا و دارو و تاریخ مصرف بر روی برچسب دقت کرده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را به معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کاشان با شماره تلفن ۰۳۱۵۵۴۷۰۲۱۲ گزارش کنند.


وی گفت: با هدف حفظ سلامت شهروندان، بازرسی از اصناف در گشت مشترک با حضور کارشناسان معاونت غذا و دارو، نمایندگان اداره تعزیرات حکومتی و پلیس اماکن شهرستان کاشان به صورت ادواری انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • قیمت جدید دام زنده اعلام شد
  • کشف لوازم آرایشی و بهداشتی غیر مجاز در کاشان
  • ساماندهی اتباع مجاز در کرمانشاه
  • اتباع مجاز در کرمانشاه ساماندهی می‌شوند
  • مسیر ویژه خیابان جمهوری ساماندهی شد
  • جلوگیری از فعالیت یک اتاق غیر مجاز کشتار دام در تیران و کرون
  • ۵۱۰ کارتن غیرمجاز تخم مرغ در مازندران کشف شد
  • ذبح‌کننده غیرمجاز دام در خرمشهر محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • ۳۰ تُن مکمل و افزودنی‌های غیرمجاز دامی در پردیس کشف شد
  • گوشت قرمز از مراکز معتبر و موردتایید دامپزشکی تهیه شود