Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@07:08:46 GMT

اینستاگرام به دنبال آزمایش ویژگی جدیدی درباره پست‌ها

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۸۲۰۸۳

اینستاگرام به دنبال آزمایش ویژگی جدیدی درباره پست‌ها

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از انگجت، مدتی است که اینستاگرام به کاربران اجازه می‌دهد استوری‌های مورد علاقه خود را به بالای نمایه خودشان هایلایت کنند تا پس از اتمام زمان نمایش، در صفحه ذخیره شود. اکنون خبری مبنی بر اینکه اینستاگرام به زودی به کاربرانش اجازه خواهد داد که همین کار را با پست‌ها انجام دهند، منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینستاگرام اخیراً آزمایش قابلیتی را آغاز کرده  که به کاربران امکان می‌دهد، پست‌های مدنظر خودشان را در بالا نمایه هایلایت کنند. اگر از جمله افرادی هستید که این قابلیت برای شما فعال شده، می‌توانید با ضربه زدن روی نماد سه نقطه در بالای یک پست و انتخاب گزینه جدید «Pin to your profile» به این ویژگی دسترسی پیدا کنید. 

شواهد نشان می‌دهد که این تصمیم، اولین بار در ژانویه(دی ماه) توسط الساندرو پالوزی گرفته شد. تعداد انگشت شماری  از پلتفرم‌های دیگر از جمله توییتر و تیک تاک نیز به کاربران این امکان را می‌دهند که پست‌ها را پین یا هایلایت کنند.

ویژگی جدید اینستاگرام برای کاربرانی که پست‌های زیادی منتشر می کنند و می‌خواهند بهترین پست خود را به نمایش بگذارند، مفید است.

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: اینستاگرام هایلات پست توییتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۸۲۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمایش یخ زدن دو گوشی تلفن همراه + فیلم

در یک آزمایش دو گوشی گلکسی اس ۲۴ و آیفون ۱۵ پرومکس داخل ظرفی قرار داده شد تا درون فریزر قرار بگیرند. نتیجه این آزمایش را در ویدئوی زیر مشاهده می‌کنید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • مجازات واتس‌اپ برای کاربران خاطی!
  • جزئیات هوش مصنوعی آیفون لو رفت!
  • آزمایش یخ زدن دو گوشی تلفن همراه + فیلم
  • ماجرای ویدئوی وایرال شده عروس ۱۴ ساله! + واکنش فوری پلیس فتا
  • یکی از قابلیت‌های اسپاتیفای بی‌سروصدا پولی شد
  • پلتفرم‌هایی که از ممنوعیت تیک‌تاک سود می‌برند
  • گوگل ایموجی صوتی را به تماس‌ها می‌افزاید
  • الگوریتم اینستاگرام تغییر می کند؟
  • بازداشت مروج کودک‌همسری برای تبلیغ آرایشگاه زنانه در اینستاگرام
  • ویژگی جدیدی که به ChatGPT اضافه شد