Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، اعضای مجمع ملی خیرین ازدواج کشور با دهقان سرپرست ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد دیدار کردند.

در این دیدار عین‌الله دهقان سرپرست ورزش و جوانان کهگیلویه  و بویراحمد ازدواج را وسیله ای برای تزکیه و ترک گناه برشمرد و با تاکید بر سفارش دین مبین اسلام بر انجام فریضه ازدواج گفت :هیچ بنایی محبوبتر از امر ازدواج نیست و ازدواج سنت پیامبران و ائمه اطهار است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست ورزش و جوانان استان از آسیب های جدی و فرار جوانان از امر ازدواج خبر و گفت :متاسفانه استان کهگیلویه و بویراحمد در پرداخت تسهیلات ازدواج جوانان در رده آخر کشور قرار دارد، لذا مسئولین استانی در پرداخت تسهیلات ازدواج جوانان مشارکت و همکاری کنند.

وی از افزایش سن ازدواج جوانان دراستان خبر و دغدغه مسئولین استان را  آسیب‌های اجتماعی طلاق ،خودکشی و ..... ذکر و خواستار حمایت  مجمع خیرین ازدواج کشور در رفع مشکلات جوانان در امر ازدواج شد.

شاکری ،معاون فرهنگی و جوانان ورزش کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری جشن خیرین ازدواج استان در تهران  در سال 1393 بعنوان یکی از دستاوردهای مهم استان ذکر و از تشکیل مجمع خیرین ازدواج در استان خبر داد.

معاون فرهنگی و امور جوانان ورزش استان از عدم مشارکت بانک‌ها عامل در پرداخت تسهیلات به زوجین جوان ابراز گلایه کرد و گفت: بانک‌ها ملزم به همکاری برای پرداخت تسهیلات ازدواج شوند.


معاون فرهنگی و امور جوانان کهگیلویه و بویراحمد از کسب رتبه سوم ورزش و جوانان استان در شاخص‌های  ارزیابی دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان و برگزاری جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان استان با موضوع ازدواج جوانان و پرداخت تسهیلات ازدواج جوانان خبر داد.

محسن رحیمی رئیس موسسه امید آوران جوان شهر و یکی از فعالان امر ازدواج جوانان از اجرای طرح اعطای جهیزیه به زوجین جوان با سود 4 درصد خبر و بیان داشت :218 زوج جوان در استان از این تسهیلات استفاده می‌کنند.

توحیدی مدیر عامل خیرین ازدواج کهگیلویه و بویراحمد از تشکیل مجمع خیرین ازدواج استان و برگزاری جشن ازدواج زوجین خبر و هدف از تشکیل این مجمع را خدمت به مردم و رضای خدا ذکر کرد.

 مدیرعامل خیرین ازدواج استان از کوچ خیرین استان به تهران و عدم استقبال بانوان از فریضه ازدواج خبر داد و خواستار حمایت مادی و معنوی مجمع ملی خیرین ازدواج کشور شد.

محمدی نیک رئیس هیات مدیره مجمع ملی خیرین ازدواج کشور از تعامل ،اهتمام و همراهی ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با مجمع ملی خیرین ازدواج کشور تقدیر و بر استفاده از ظرفیت های خیرین ازدواج تاکید کرد.

 رئیس هیات مدیره مجمع ملی خیرین کشور از نگاه وزارت ورزش و جوانان در تشکیل و راه‌اندازی مجمع ملی خیرین ازدواج در کشور و استان ها خبر و گفت :نگاه و همراهی مردم به امر ازدواج مهم و ضروریست .

رئیس هیات مدیره مجمع ملی خیرین کشور بر مردمی کردن موضوع ازدواج با مشارکت سمن‌ها و تشکل‌های مردم نهاد تاکید و خواستار شناسایی و فعالان حوزه ازدواج شد و گفت: نقش ،نگاه و همراهی مدیران کل و معاونین حوزه جوانان به مقوله ازدواج را مهم و ضروری برشمرد و بر برگزاری جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان با موضوع ازدواج جوانان و حضور اعضای مجمع خیرین ازدواج استان در این جلسات تاکید کرد و خواستار تشکیل و راه اندازی کمیته سامان دهی ازدواج جوانان در استان شد .

محمدی‌نیک خواستار راه اندازی سامانه ازدواج در استان و کشور شد و از حمایت و همراهی مجمع ملی خیرین کشور خبر و بر تعامل بیشتر مجمع خیرین ملی ازدواج استان تاکید کرد .

همچنین حجت‌الاسلام جلالی مدیر‌عامل مجمع ملی خیرین ازدواج کشور با تشکر از دهقان سرپرست اداره کل در میزبانی و برگزاری این جلسه گفت :نیمی از جمعیت کشور درگیر امر ازدواج است.

مدیرعامل مجمع ملی خیرین ازدواج کشور بر نقش روابط عمومی و تبلیغات در این حوزه تاکید و از اتحاد و همراهی مردم و خیرین در امر ازدواج جوانان در کشور خبر داد.
جلالی ،خواستار نگاه جهادی مجمع خیرین ازدواج استان به این کار خداپسندانه شد و اظهار داشت:کار خیر نتیجه خواهد داشت .

مدیر عامل مجمع ملی خیرین ازدواج کشور بر استفاده از ظرفیت دستگاههای اجرایی و پتانسیل مردمی در این حوزه تاکید و از برگزاری جشنواره خیرین ازدواج در تهران خبر داد.

وی خواستار شناسایی خیرین و تعامل مجمع خیرین ازدواج استان و کشور شد و بر نقش فرمانداران به امر ازدواج تاکید و از حمایت، همراهی مجمع ملی خیرین ازدواج کشور در برگزاری همایش های ملی خیرین ازدواج در استان خبر داد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس ازدواج افزایش سن ازدواج سرپرست ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد مجمع ملی خیرین ازدواج کشور مجمع خیرین ازدواج استان پرداخت تسهیلات ازدواج کهگیلویه و بویراحمد پرداخت تسهیلات ازدواج جوانان جوانان کهگیلویه خیرین ازدواج ورزش و جوانان امور جوانان امر ازدواج عامل مجمع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۸۲۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ازدواج آسان راه حل مسئله جوانی جمعیت است

به گزارش خبرنگار مهر، یونس فاتح صبح امروز چهارشنبه نشست تخصصی جوانی جمعیت که در محل فرمانداری تبریز برگزار می‌شد، با بیان این مطلب اظهار کرد: مسئله ازدواج با دید فرهنگی و با ظرافت های فنی خاص قابل حل است که باید تلاش کرد تا با فرهنگ سازی و برگزاری برنامه های فرهنگ محور به سمت حل مسئله ازدواج جوانان حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه انتظار می‌رود همه دستگاه‌های اجرایی همراهی و همکاری برای تحقق ازدواج آسان جوانان گام بردارند، افزود: ظرفیت بزرگ خیرین و سازمان‌های مردم نهاد در کنار گروه‌های مردمی می تواند به این مسیر پر پیچ و خم کمک شایانی کند.

فرماندار تبریز با اشاره به شعار ازدواج آسان و آسمانی تصریح کرد: فرهنگ سازی مقابله با رسومات نوظهور و تشریفات دست و پاگیر در امر ازدواج جوانان و همچنین معرفی الگوهای ازدواج ساده و موفق و هم افزایی از جمله اقداماتی است که راه را برای ازدواج جوانان تسهیل‌می‌کند.

فاتح همچنین ادامه داد: زمانی منابع دینی ما می گوید که اکمال دین و نصف دین در امر ازدواج اتفاق می افتد پس تردید نکنید اگر جوانی ازدواج کند از بیشتر آسیب‌های اجتماعی جامعه در امان خواهد بود.

وی به نقش کلیدی خیرین در حوزه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی تاکید کرد و افزود: از مسئولان درخواست می‌شود در راستای شناسایی خیرین و جذب ظرفیت آنان در آسان کردن امر ازدواج برای جوانان، اقدامات لازم را مد نظر قرار دهند.

کد خبر 6094003

دیگر خبرها

  • بانک‌ها در پرداخت تسهیلات جوانی جمعیت همکاری کنند
  • یادگاری زلزله در سی‌سخت، نیمه تمام ماندن ۲۷۰ واحد مسکونی
  • پرداخت تسهیلات جهت مقاوم سازی مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد
  • تاکید سازمان بازرسی بر تسریع در پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری
  • تاکید بر تسریع در پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری
  • ازدواج آسان راه حل مسئله جوانی جمعیت است
  • پرداخت ۵.۶ همت تسهیلات ازدواج و فرزند آوری در سال جاری
  • پرداخت تسهیلات مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد به ۶۲ درصد رسید
  • پرداخت بیش از ۵.۶ همت تسهیلات ازدواج و فرزند آوری از ابتدای سال تاکنون
  • بانک‌ها بیش از ۵.۶ همت وام ازدواج و فرزند پرداخت کردند