Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضایی گفت: تأسیس مرکز ملی کیفیت با هماهنگی وزارت ارشاد و میراث فرهنگی در شورای فرهنگ عمومی کشور ثبت شده است که مرتبط با استانداردسازی حوزه فعالیت ها اقدام خواهد داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ باغبان، معاون اجتماعی و مطالبه گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی شب گذشته در گردهمایی ۲۰۰ تشکل مطالبه گری مشهدی در مشهد گفت: این نشست در خصوص مطالبه گری و با هدف گسترش تعاملی بین تشکل های حوزه های مختلف استان، ایجاد زمینه آشنایی با برنامه ها و اهداف تشکل ها برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: گروه بندی تشکل ها منجر به افزایش روحیه مطالبه گری با رویکرد تشکل سازی می‌شود.

باغبان ادامه داد: شبکه سازی گروه های مردمی و جوانان انقلابی با رویکرد تحول آفرینی در راستای گام دوم انقلاب و کمک به گروه های داوطلب مردمی در حوزه های عمومی و تخصصی و گسترش  زمینه تاثیر آحاد مردم در عرصه های مختلف از جمله اهداف این گردهمایی است.

وی افزود: ۲۰ عرصه از جمله فضای مجازی، محیط زیست، فرهنگی اقتصادی، کارگری، گردشگری و ... به عنوان پیش فرض برای فعالیت تشکل ها ارائه شده که با اخذ مجوز می توانند در این حوزه‌ها فعالیت کنند.

معاون اجتماعی و مطالبه گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی اظهار کرد: ستاد امر به معروف با صدور مجوز قانونی برای تشکل ها رویکرد حمایتی و ارتباطی دارد و تشکل ها باید بر فعالیت و رفتارهای سازمان ها و دستگاه ها نظارت داشته باشند.

در ادامه این نشست رضایی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان خراسان رضوی تصریح کرد: تشکل ها در حوزه مطالبه گری با ستاد امر به معروف استان پیوند فعالیتی در حوزه اجتماعی، پژوهشی و اثرگذاری داشته باشند تا رفتارسازی اجتماعی صورت بگیرد.

وی افزود: تشکل‌های استانی باید پرسشگر باشند و این پتانسیل شناسایی مطالبات مردمی با پیوند به ستاد می تواند منجر به مطالبه از دستگاه ها شود.

رضایی ضمن تأکید بر اینکه اقدامات باید راهبردی باشد و نباید مقطعی باشد‌ خاطرنشان کرد: یکی از این اقدامات راهبردی، تاسیس مرکز ملی کیفیت است که به عنوان مثال در حوزه تالارها، مراکز فروش و مد و لباس فعالیت دارد.

وی افزود: تأسیس این مرکز ملی با هماهنگی وزارت ارشاد و میراث فرهنگی در شورای فرهنگ عمومی کشور ثبت شده است که مرتبط با استانداردسازی حوزه فعالیت ها، این مرکز اقدام می‌کند و باید استانداردهای این مرکز اخذ شود و توسط ستاد نظارت خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: ستاد امر به معروف مطالبه گری مرکز ملی تشکل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۸۲۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۷ رقم برنج در کشور معرفی شده است

به گزارش خبرنگار مهر، وحید خسروی عصر پنجشنبه در نشست با مدیرکل دیوان محاسبات مازندران به بیان برخی از دستاوردها و موفقیت‌های این مجموعه پرداخت و گفت: این مرکز از سال ۱۳۴۲ فعالیت خود را آغاز کرد و تا کنون ۲۷ رقم برنج را به حوزه کشاورزی کشور معرفی کرد.

وی خاطرنشان کرد: ارقام تولید ما به استان‌های مختلف کشور جهت کشت برنج از جمله گیلان، گلستان، خوزستان و بلوچستان ارسال می‌شود و تحقیقات ما در حوزه افزایش بهره وری، کاهش مصرف کود و سم، تولید بذر و تولید برنج سلامت محور منجر به موفقیت‌های برجسته ای در برنج کشور شده است.

مدیر مرکز تحقیقات برنج مازندران از فعالیت ۱۶ عضو هیأت علمی در این مجموعه پژوهشی خبر داد و تاکید کرد: یکی از موفقیت‌های اخیر این مرکز مبارزه با آفت کرم ساقه خوار برنج به روش ابتکاری است که بر اساس این دستاورد به صورت کاملاً بیولوژیک و با ساده‌ترین روش‌ها می‌توان آفت مهم کرم ساقه خوار برنج را در مزارع کنترل کرد.

کد خبر 6088650

دیگر خبرها

  • جریان دانشجویی بستر خوبی برای پای کار آمدن قشر خاکستری در فعالیت‌های فرهنگی است
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: می‌خواهیم فیلم با کیفیت درباره «اقبال لاهوری» بسازیم
  • هدف شورای ششم، مطالبه‌گری برای استیفای حقوق شهروندان است
  • ایجاد مرکز عرضه پوشاک حجاب و کالای عفیفانه در تهران
  • ۲۷ رقم برنج در کشور معرفی شده است
  • لزوم توجه به باورهای فرهنگی جامعه
  • نقش موثر اصناف و بازاریان در تبیین فرهنگ حجاب
  • نگاه قرارگاهی در حوزه فرهنگ استان کرمانشاه
  • مسئولان روش‌های مشارکت مردم در تحقق شعار سال را تبیین کنند
  • نگاه مطالبه‌گر در حوزه فرهنگ و هنر تحول‌ آفرین است