Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@19:10:04 GMT

تامین اجتماعی قرچک ارتباط موثری با مسؤولان شهرستان ندارد

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۸۲۴۵۶

تامین اجتماعی قرچک ارتباط موثری با مسؤولان شهرستان ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از قرچک، حجت الاسلام حجت اله اسماعیلی امام جمعه قرچک شامگاه سه شنبه در جمع فعالین جامعه کارگری شهرستان قرچک ضمن تبریک هفته کارگر خدمت قشر زحمت کش شهرستان قرچک، اظهار کرد: شهرستان قرچک جزو شهرستان‌هایی است که اکثر ساکنان آن از قشر زحمت کش کارگر هستند، با توجه به این موضوع همیشه پیگیر مطالبات جامعه کارگری شهرستان بودم، شهرستان قرچک جزو شهرستان‌هایی است که بیش از ۲۰۰ هزار نفر از خدمات بیمه تامین اجتماعی برخوردار هستند و حدود ۷۰ هزار بیمه شده در شهرستان وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: جامعه کارگری مظلومترین، مؤمن ترین و زحمت کش ترین افراد در جامعه هستند که با تلاش و کوشش خود روزی زن و بچه خود را تامین می‌کنند، مشکلات باید کلیدی حل شود، از شهرستان شدن قرچک حدود ۱۰ سال می گذارد اما هنوز چارت نیروی انسانی ادارات با مشکلات زیادی مواجه است، هنوز تعدادی از ادارات در شهرستان مستقر نشده، پارا کلینیک تامین اجتماعی قرچک که اعتبارات آن چند ساله است تصویب شده و بعد از چند سال هنوز فاقد زمین است.

امام جمعه قرچک افزود: مردم هستند که به نظام عزت می دهد، سازمان تامین اجتماعی هر چه دارد از مردم و بیمه شده گان دارد، ولی سازمان تامین اجتماعی ارزشی به بیمه شده ها قائل نیست، در حق بیمه شده ها کم لطفی انجام می گیرد، مسؤولان تامین اجتماعی شهرستان قرچک بدون هماهنگی انتصاب شده و مسوول جدید تامین اجتماعی قرچک هیج ارتباط موثری با مسؤولان شهرستان ندارد این موضوع باعث می شود مطالبات جامعه کارگری در زمین بماند، عدم کم کاری تامین اجتماعی در شهرستان به مدیران استانی مربوط می شود.

اسماعیلی بیان کرد: حل مشکلات جامعه کارگری با شعار دادن حل نمی‌شود، باید اقدامات جهادی انجام شود تا مشکلات کارگری حل شود، خدمت به جامعه کارگری و قشر کارگر به نوعی خود عبادات است.

وی در پایان گفت: فعالین جامعه شهرستان جزو فعال‌ترین نفرات کارگری در استان هستند، امیدوارم با پیگیری مطالبات کارگران مشکلات این قشر رفع شود.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

منبع: فارس

کلیدواژه: امام جمعه قرچک مشکلات جامعه کارگری تامین اجتماعی قرچک تامین اجتماعی جامعه کارگری شهرستان قرچک بیمه شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۸۲۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جامعه کارگری باید مورد تکریم و احترام قرار گیرد

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید محمدعلی آل‌هاشم ظهر یکشنبه در مراسم گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر و تجلیل از منتخبان اظهار کرد: نگاه اسلام به کارگر، نگاه قدرشناسانه است ولی نگاه نظام‌های سرمایه‌داری به کارگران نگاه بهره‌گیرانه و استثمارگرانه می‌باشد.

وی با تاکید بر اینکه جامعه کارگری باید مورد تکریم و احترام قرار گیرد، افزود: این احترام باید تنها مختص یک روز در سال نباشد بلکه در طول سال این تکریم باید صورت پذیرد. کار و کارگر باید به یک ارزش جاری تبدیل شود و همه خود را به معنای واقعی مدیون کارگر بدانند.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه ارزشمندی کارگر در مرحله اول ناشی از کار است، خاطرنشان کرد: جهش تولید با مشارکت مردم که توسط مقام معظم رهبری به‌عنوان شعار سال جدید نامگذاری شده است بدون تلاش کارگران امکان‌پذیر نیست.

وی ادامه داد: دولت و مجلس برای بهبود کسب و کار توان مضاعف را به‌کار گیرند و برای تحقق این امر شعار کافی نیست و کارگران انتظار دارند اقدام عملی رخ دهد. تأمین امنیت شغلی جز مسائل مهم جامعه کارگری است و حقوق و مزایای کارگر متناسب با شرایط اقتصادی باید در نظر گرفته شود.

آیت‌الله آل‌هاشم با بیان اینکه معیشت یکی از دغدغه‌های جامعه کارگری است، تصریح کرد: باید به تأمین مسکن کارگران و ساماندهی قراردادهای کار توجهی بیشتری کرد. کارگر و کارفرما ۲ بال پرواز هستند که دولت و مجلس باید با سیاست‌گذاری درست رابطه منصفانه بین این ۲ بال را ایجاد کند.

کد خبر 6097648

دیگر خبرها

  • دور اول انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه ورامین بدون شکایت برگزارشد
  • جایگاه قضاوت در نظام اسلامی بسیار رفیع است
  • یک اتفاق جدید درباره افزایش حقوق بازنشستگان / تکلیف همسان‌سازی حقوق بازنشستگان چه شد؟
  • ۸۰ درصد جمعیت اصفهان جزو جامعه کارگری هستند
  • اختلال اوتیسم؛ نشانه‌ها، علل و راه‌های درمان آن
  • جامعه کارگری باید مورد تکریم و احترام قرار گیرد
  • تاثیرگذاری فرهنگی وظیفه آحاد مردم جامعه است
  • دانشگاهها در راستای رفع مشکلات توسعه ای مازندران پای کار بیایند
  • آیا منابع متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان جور شده است؟
  • استرس از فضای کارگری برداشته شود