Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا دشتی زاده صبح چهارشنبه در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر جزیره خارگ اظهار داشت: اعتیاد به مواد مخدر یکی از معضلات مهم اجتماعی جامعه امروزی ما را تشکیل می‌دهد، کوتاهی در این امر دامن گیر تک تک آحاد جامعه و خانواده‌ها خواهد شد و بدون تردید باعث خشکیده شدن ریشه خانواده‌ها می‌شود پس نباید به راحتی از کنار آن رد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ما برای آنکه بتوانیم اثری ماندگار و خدمتی شایسته در حوزه پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر داشته باشیم قطعاً باید از همه ظرفیت‌های موجود در جزیره به وجود افراد متخصص و دلسوز بهره ببریم.

بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: در سال جدید در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر نگاه ما تغییر ریل حرکتی به سمت صیانت، توانمندسازی، آگاهی بخشی و به طور کلی پیشگیری است و قطعاً تلاش داریم با قدرت و با همکاری همه دستگاه‌های همکار کارهای ماندگاری را در این بخش اجرایی کنیم.

دشتی زاده خاطر نشان کرد: تنها راه مبارزه با مواد مخدر سوق دادن اقدامات به سمت اجتماعی کردن این مبارزه است.

کد خبر 5476528

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر بوشهر جزیره خارگ ماه رمضان 1401 بوشهر شب قدر کرمانشاه ویروس کرونا خطبه های نماز جمعه آمار کرونا راهپیمایی روز قدس ماه مبارك رمضان شب احیا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بارش باران خراسان رضوی شهادت حضرت علی مبارزه با مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۸۲۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۴ کیلوگرم تریاک در بردسکن کشف شد

سرهنگ محمود مختاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی سودجو قصد انتقال مقادیر قابل توجهی مواد مخدر از محورهای مواصلاتی بردسکن را دارد، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

فرمانده انتظامی بردسکن افزود: مأموران انتظامی حین کنترل خودروهای عبوری محور خلیل آباد به بردسکن به یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ به رانندگی مردی جوان مشکوک و دستور ایست را برای راننده خودرو صادر کردند.

وی گفت: مأموران انتظامی در بازرسی خودرو ۱۴ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را از متهم کشف کردند.

مختاری ا اشاره به دستگیری یک متهم در این زمینه خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 6097660

دیگر خبرها

  • تعیین‌تکلیف ۱۷۰ خودروی توقیفی ‌مبارزه با مواد مخدر در اصفهان
  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • ۱۴ کیلوگرم تریاک در بردسکن کشف شد
  • ادامه چالش‌های مواد مخدر برای افغانستان
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • دستگیری قاچاقچی حشیش در تفت
  • دستگیری ۳ قاچاقچی مواد مخدر توسط مرزبانان هنگ تایباد 
  • مصرف «ماری‌جوانا» در آمریکا هم آزاد می‌شود!