Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@02:55:44 GMT

مسیرهای راهپیمایی در شهرهای استان مرکزی اعلام شد

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۸۳۳۲۸

مسیرهای راهپیمایی در شهرهای استان مرکزی اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، سال 1358 بنیانگذار جمهوری اسلامی در اقدامی هوشمندانه آخرین جمعهٔ ماه رمضان را به عنوان «روز جهانی قدس» نامگذاری کردند و از ملت‌های مسلمان خواستند در این روز همبستگی خود را در حمایت از «حقوق قانونی مردم مظلوم و مسلمان فلسطین» به نمایش بگذارند.

همگام با مردم ایران اسلامی، مردم مسلمان کشورهای اسلامی همه ساله در آخرین جمعه ماه رمضان به راهپیمایی در حمایت از مردم فلسطین می‌پردازند و در روز حمایت از مستضعفان عالم، نفرت خود را از رژیم غاصب صهیونیستی فریاد می‌زنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در استان مرکزی نیز مردم مومن و روزه‌دار استان همچون سنوات گذشته و هم صدا با مردم سراسر کشور و مسلمانان و آزادی خواهان دنیا حمایت خود از مردم مظلوم فلسطین را به نمایش گذاشته و فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل جنایتکار را سرخواهند داد.

امسال نیز مانند سال‌های قبل، با فرارسیدن روز جهانی قدس، مردم ولایتمدار استان مرکزی پس از نماز جمعه این هفته در همه شهرها و شهرستان‌ها تظاهرات باشکوهی برگزار می‌کنند.

راهپیمایی روز جهانی قدس 1401 در تمام نقاط شهری و روستایی سراسر استان مرکزی برگزار می‌شود که در شهر اراک، راس ساعت 11 صبح جمعه نهم اردیبهشت ماه از مسیر میدان شهداء، پل خیبر، خیایان محسنی، خیابان شیخ فضل الله نوری، میدان سرداران به سمت مصلی بیت‌المقدس با سخنرانی سرلشگر پاسدار سید یحیی رحیم صفوی( مشاورعالی فرماندهی معظم کل قوا) با حضور پرشور مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه برگزار می‌شود.

بر اساس اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مسیرهای راهپیمایی روز قدس در خمین از میدان 15 خرداد ـ خیابان امام خمینی(ره)ـ میدان انقلاب ـ خیابان امام  خمینی(ره) ـ مصلی امام خمینی(ره)، شهر محلات از  میدان نماز ـ چهار راه استقلال ـ میدان مصطفی خمینی(ره) ـ میدان چنار ـ مسجد القائم(عج)، در ساوه میدان معلم ـ خیابان شریعتی ـ میدان فلسطین ـ مصلا، شهرستان کمیجان میدان معلم ـ خیابان امام خمینی (ره) ـ چهارراه مهدیه ـ خیابان انقلاب ـ  مسجد صاحب الزمان (عج) ـ مصلا، شهرستان تفرش مسیر شماره یک؛ کوی امام خمینی(ره) ـ بلوار شهید مویدی ـ میدان امام خمینی(ره) ـ میدان آزادی ـ مصلی ولایت و سیر شماره دو؛ چهارراه طرخوران ـ میدان شهید بهشتی ـ میدان آزادی ـ مصلی ولایت است.

در شازند مسیر راهپیمایی میدان امام خمینی(ره)ـ خیابان امام خمینی(ره)ـ میدان نماز ـ خیابان شهید مطهری ـ چهار راه جمهوری اسلامی ـ خیابان جمهوری اسلامی ـ میدان امام حسین(ع) ـ خیابان انقلاب ـ میدان انقلاب‌ـ مصلی شهر شازند، در خنداب میدان طبیعت ـ بلوار آیت الله غفاری ـ خیابان امام حسین(ع) ـ خیابان انقلاب ـ میدان انقلاب ـ امامزاده محمد مسعود(ع)، دلیجان میدان بسیج ـ بلوار شهیدان کاظم زاده ـ شهرک امام رضا(ع) ـ مصلی، آشتیان میدان آزادی ـ خیابان جمهوری اسلامی ـ خیابان شهید کاشفی ـ خیابان استقلال ـ بلوار امام خمینی (ره) ـ  مصلی،  فراهان یادمان شهدا گمنام ـ بلوار شهید چمران ـ میدان قائم مقام فراهانی ـ خیابان امام خمینی(ره) ـ کوچه شهید خمجانی مسجد جامع برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ 

 

منبع: فارس

کلیدواژه: راهپیمایی مسیرهای راهپیمایی ـ خیابان امام خمینی جمهوری اسلامی امام خمینی ره استان مرکزی انقلاب ـ ـ میدان ـ بلوار ـ مصلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۸۳۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئول کمیته نیروهای مسلح ستاد بزرگداشت امام خمینی(س): دشمنان امام را نقدهای غیرمنصفانه می‌کنند/ توصیه ما این است که به مناطق محروم بیشتر توجه شود

جلسه کمیته نیروهای مسلح ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(س)، ویژه سی و پنجمین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی، پیش از ظهر امروز(یکشنبه 16 اردیبهشت ماه) در جوار حرم مطهر حضرت امام برگزار شد.

به گزارش خبرنگار روابط عمومی ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(س)، سردار محمدرضا موحدی در این جلسه با اشاره به اینکه نیروهای مسلح در ارتباط با بزرگداشت امام خمینی(س) یک سری کارهای سخت‌افزاری و فرهنگی انجام می‌دهند، گفت: هر دو گروه هم لازم هستند و هم کارهای آنها مهم و مقدس است، اما گروه‌های فرهنگی و تبلیغی تبیین کننده بقیه کارها هستند.

مسئول کمیته نیروهای مسلح ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(س)، با بیان اینکه امام برای سپاه ایجادکننده و برای ارتش نگه‌دارنده بوده است، افزود: هیچ روزی به لحاظ شکوه و تعداد شرکت‌کنندگان مثل 14 خرداد نیست؛ که همه مسئولین در این مراسم شرکت می‌کنند. چرایی آن را فرهنگی‌ها باید در سخرانی‌ها و نشریات مختلف تشریح کنند. دومین کار فرهنگی‌ها استفاده از این بستر برای ترویج افکار امام است.

وی با تأکید بر اینکه تجلیل از امام، تجلیل از همه اندیشه‌های ناب اسلام است، اظهار داشت: به لحاظ شبهات ما اصلا در شرایط 20 سال و حتی 10 سال گذشته نیستیم. متأسفانه دشمنان برای از بین بردن انقلاب و اهداف آن در فضای مجازی و به عبارتی جنگ نرم، حرکت‌های گسترده‌ای انجام می‌دهند؛ به طوری که خود امام را نقدهای غیرمنصفانه می‌کنند.

سردار موحدی با اشاره به اینکه برای جوانان و خانواده‌های کشور سؤالات و شبهاتی وجود دارد، تأکید کرد: میزگرد و میزهای اندیشه و پاسخ به سؤالات بگذارید و افراد قوی را انتخاب کنید تا به سؤالات آنها پاسخ بدهند. یعنی از این بستر برای پاسخگویی به شبهات هم استفاده شود. خوشبختانه قریب به اتفاق فرماندهان نظامی کشور هم علاوه بر ویژگی‌های نظامی، آدم‌های فرهنگی هستند.

وی افزود: به لحاظ موقعیت‌های جغرافیایی هم توصیه ما این است که به مناطق محروم بیشتر توجه شود و مناطق مرزی و خصوصا جزایر بیشتر مورد توجه قرار گیرد. توصیه ما  این است از بسترهای موجود برای تبلیغ استفاده کنیم.

مسئول کمیته نیروهای مسلح ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(س) با اشاره به حوادث غزه، اظهار داشت: هفت ماه است که جنگ غزه جریان دارد و با استفاده از این فضای بین‌المللی موجود، باید اندیشه‌های استکارستیزی امام امسال برجسته شود. این حرکت به خیلی جاهای دنیا رسیده و خیلی کشورها مثل بولیوی ارتباط با اسرائیل را قطع می‌کنند اما متأسفانه سران یک سری کشورهای منطقه هنوز با رژیم صهیونیستی ارتباط دارند.

وی در پایان گفت: لازم می‌دانم از زحمات تمامی نیروهای مسلح در سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام تشکر کنم. مطمئن باشید که قدم خالصانه برای امام جواب دارد و این کارها حتما مورد توجه امام قرار می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • جزئیات اجرای زیرگذر میدان سپاه اعلام شد
  • طنین نوای لبیک حجاج در حسینیه امام خمینی(ره)
  • برای نخستین‌بار؛ انتشار دست‌نوشته‌ رهبر انقلاب در دفتر کتابخانه وزیری+عکس
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی حمایت از طرح «نور» در اهواز
  • مسئول کمیته نیروهای مسلح ستاد بزرگداشت امام خمینی(س): دشمنان امام را نقدهای غیرمنصفانه می‌کنند/ توصیه ما این است که به مناطق محروم بیشتر توجه شود
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکیِ اجتماع طرح عفاف و حجاب
  • پارکینگ طبقاتی خیابان امام خمینی (ره) تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
  • راهپیمایی بزرگ مردم هشتبندی در سوگ امام صادق(ع)
  • انقلاب اسلامی تبلور مکتب سیاسی امام صادق(ع)
  • ممنوعیت‌های تردد درمحدوده صادقیه برای برگزاری مراسم سوگواری امام صادق(ع)/اعلام مسیرهای جایگزین