Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@20:33:29 GMT

رئیس جمهور از نفت پارس به عنوان واحد نمونه ملی تقدیر کرد

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۸۳۴۴۸

رئیس جمهور از نفت پارس به عنوان واحد نمونه ملی تقدیر کرد

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی نفت پارس، در این مراسم از مدیر عامل شرکت نفت پارس در سال ۱۴۰۰ ، به عنوان مدیر برتر کشور با حضور ریاست محترم جمهور تجلیل بعمل آمد.
در متن لوح اهدا شده آمده است؛ در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی مزین به عنوان تولید ، دانش بنیان ، اشتغال آفرین گردیده است لوح تقدیر سی و سومین جشنواره ملی کارگران ، گروه های کار و واحدهای نمونه ملی در سال 1400 به شما تقدیم می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مراسم عصر روز سه شنبه(6 اردیبهشت ماه) با حضور وزرای تعاون، کار و رفاه اجتماعی و صنعت، معدن و تجارت و مسئولان انجمن‌ها و تشکل‌های صنفی کارگران و جمعی از واحدهای نمونه ملی ،کارگران و گروه های کار برتر کشور برگزار شد.
گفتنی است؛ شرکت نفت پارس یکی از بزرگترین شرکت های تولیدکننده انواع روانکار در کشور و هلدینگ گروه توسعه اقتصادی تدبیر است که زیر نظر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) فعالیت می کند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ماه رمضان میانکاله فطریه روز قدس وام فرزندآوری دعای روز بیست و پنجم رمضان پالایشگاه نفت پارس دانش بنیان ماه رمضان میانکاله فطریه روز قدس وام فرزندآوری دعای روز بیست و پنجم رمضان نفت پارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۸۳۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«کارگران» رزمندگان عرصه اقتصادی هستند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام احمد نظری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهرود در مدرسه قلعه این شهر ضمن اشاره به کار و کارگر، تاکید کرد: در دین مبین اسلام در زمینه مقام کارگر بسیار تاکید شده تا جایی که پیامبر (ص) بر دستان کارگر بوسه می‌زنند و این نشان از مقام والای این قشر تأثیرگذار در جامعه دارد.

وی ضمن اشاره به اهمیت مقام کارگر به خصوص در چرخاندن چرخ اقتصاد و تولید کشور، گفت: «کارگران» رزمندگان عرصه اقتصادی امروز جامعه هستند.

امام جمعه موقت شاهرود ضمن اشاره به صحبت‌های اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع کارگران بیان کرد: گذاشتن دست کارگر در دست کارفرما و حل مشکلات تولید و قشر کارگر و کارفرما از سوی دولتمردان یکی از راه‌های رونق تولید است.

نظری به سند تحویل آموزش و پرورش و همچنین هفته معلم و سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری هم اشاره کرد و گفت: معلم محور تحول بنیادی در نظام آموزش و پرورش است چرا که همه تحولات از تلاش معلمان امکان پذیر می‌شود.

وی در ادامه به سفر هفته گذشته هیأت دولت به استان سمنان و همچنین حضور رئیس جمهور در شهرستان شاهرود اشاره کرد و بیان داشت: مسئولان مصوبات و اعتبارات این سفر را برای مردم بیان کنند.

امام جمعه موقت شاهرود با بیان اینکه مسئولان دولتی اعلام کرده‌اند که یک سوم مصوبات سفر رئیس جمهور به استان سمنان سهم شهرستان شاهرود بوده است، بیان کرد: انتظار می‌رود که مسئولان شهرستانی برای تحقق این مصوبات گام‌های اساسی برداشته و پیگیری خوبی را انجام دهند.

نظری گفت: مسئولان همچنین مردم را در جریان پیگیری‌ها و تحقق مصوبات سفر رئیس جمهور آگاه کنند زیرا این امر به امید افزایی منجر می‌شود.

وی همچنین خواستار توجه بیشتر مسئولان به خصوص آموزش و پرورش و ورزش و جوانان به ترویج فرهنگ پهلوانی و باستانی شد و افزود: ورزش باستانی باید از مدارس معرفی و ترویج شود.

کد خبر 6089182

دیگر خبرها

  • ۶۰۰ معلم نمونه مازندرانی تقدیر می‌شوند
  • ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در سه نوع برای تمام اقشار
  • تولید بیش از ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های سیزده‌گانه پارس جنوبی
  • رئیس انجمن دکترای علوم آزمایشگاهی تشخیص طبی ایران : آزمایشگاه‌های تشخیص‌طبی در بین گروه‌های پزشکی دارای کمترین شکایت هستند
  • ۱۳ هزار نفر در شهرستان خلخال تحت پوشش تامین اجتماعی
  • معاون رئیس‌جمهور: ۵۰۰ هزار خانه تحویل متقاضیان شد
  • «کارگران» رزمندگان عرصه اقتصادی هستند
  • ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در سه نوع متفاوت
  • تقدیر از معلمان نمونه برتر استان مرکزی
  • بازگشت به کار کارگران اخراجی شرکت پارس طبیعت سلولز گروه صنایع کاغذ پارس