Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@06:06:21 GMT

شوکای رامسر تلف شد/ تکرار سرنوشت پلنگ

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۸۳۵۱۴

شوکای رامسر تلف شد/ تکرار سرنوشت پلنگ

به گزارش خبرنگار مهر، اوایل هفته جاری مشاهده یک قلاده پلنگ سرگردان در حریم شهری قائمشهر مایه نگرانی مردم و شهروندان شد و این گونه حیات وحش به دلیل دیررسیدن دارت بیهوشی و شلیک گلوله از پای درآمد و مرگ شوکا در رامسر حادثه تلخ دیگری برای دوستداران محیط زیست رقم زده است.

کوروس ربیعی رئیس اداره حیات وحش محیط زیست مازندران در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: شوکای رامسر در حین انتقال از رامسر به ساری در بین راه و در محمودآباد تلف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اظهار اینکه شدت جراحات این حیوان زیاد بود و به محلی که برای مداوای آن در ساری درنظر گرفته شده بود نرسید و بین راه تلف شد.

به گزارش مهر، چند روز پیش یک رأس شوکا به محوطه هتلی در رامسر آمده بود و برای مداوا و درمان به محیط زیست شهرستان تحویل شد.

کد خبر 5476621

منبع: مهر

کلیدواژه: محیط زیست مازندران حیات وحش رامسر ماه رمضان 1401 بوشهر شب قدر کرمانشاه ویروس کرونا آمار کرونا خطبه های نماز جمعه راهپیمایی روز قدس شب احیا ماه مبارك رمضان بارش باران خراسان رضوی شهادت حضرت علی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۸۳۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش دانشجوی دانشگاه صنعتی بهبهان در جشنواره محیط زیست کشور+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مهران سحرابی نیک، دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان با طراحی و ساخت دستگاهی در زمینه تصفیه آب و هوا رتبه نخست جایزه ملی محیط زیست کشور در بخش اختراعات را از آن خود کرد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حفاظت از حیات وحش مناطق آزاد نیازمند اجرای قرق اختصاصی است
  • بررسی مشکلات و معضلات رودخانه کن
  • زیستگاه های مرجانی خلیج فارس در معرض خطر
  • بازدید جمعی از مسئولان قضایی استان قم از منطقه حفاظت شده پلنگ دره
  • درخشش دانشجوی دانشگاه صنعتی بهبهان در جشنواره محیط زیست کشور+فیلم
  • یک بزمجه بیابانی در زیستگاه‌ طبیعی نیک‌شهر رهاسازی شد
  • مشاهده پلنگ ایرانی در زیستگاه‌ های لرستان
  • مشاهدۀ پلنگ ایرانی در لرستان
  • ثبت نخستین تصاویر از پلنگ ایرانی در زیستگاه‌های لرستان + فیلم
  • ثبت نخستین فیلم از پلنگ ایرانی در زیستگاه‌های لرستان