Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، حجت‌الاسلام موسی‌پور رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی صبح امروز در نشست خبری که در آستانه روز قدس برگزار شد، اظهار داشت: از سال 1948 که رژیم جعلی اسرائیل در سرزمین فلسطین اعلام موجودیت کرد و با ترفند‌های مختلف و حمایت های برخی از کشورهای غربی به ویژه انگلستان در سرزمین های اسلامی دولتی جعلی ایجاد کردند از آن تاریخ تا به امروز 74 سال می‌گذرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



موسی‌پور با بیان اینکه دوره حیات رژیم صهیونیستی یکی از تاریک‌ترین دوره‌های تاریخ است، افزود: 74 سال ظلم، فساد و قتل و کشتار علیه مردم مظلوم فلسطین روا داشتند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی  بیان داشت: همه کشورها در طول تاریخ برای خود حد و مرز معینی را مشخص کرده اند اما اسرائیل هیچگاه برای خود مرزی تعریف نکرد و در سال 1985 پا را فراتر گذاشت و تسلط بر مناطق نفت‌خیز ایران را جزئی از آرمان های خود قرار داد، اما اکنون ما شاهد هستیم که تمام قدرت‌های این رژیم رو به ضعف و زوال است. ارتش اسرائیل که روزی به ارتش شکست ناپذیر در جهان شناخته شده بود، امروز در برابر تاکتیک های جبهه مقاومت زمین‌گیر شده است. گنبد آهنینش دیگر کارآیی ندارد و پهپاد حزب‌الله با قدرت در آسمان زمین‌های اشغالی مانور می‌دهد.

موسی پور تصریح کرد: عملیات اخیر فلسطینیان علیه رژیم صهیونیستی در ماه رمضان سال جاری باعث شد که دیگر هیمنه این رژیم پوشالی نابود شود، در واقع این رژیم از سال  1996 دیگر هیچ پیروزی را کسب نکرده و شکست‌های متعدد و سهمگینی را در جنگ‌های مختلف متحمل شده است.

وی اضافه کرد: رژیم صهیونیستی امروز از نظر بین‌المللی در وضعیت خوبی به سر نمی‌برد. آمریکا دیگر مانند گذشته از آن حمایت نمی‌کند  دلیل آن هم این است که 7 میلیارد دلار هزینه کرده است اما تاکنون هیچ دستاوردی را به دست نیاورده است و این مسئله برای اسرائیل بسیار دردناک بود همچنین این رژیم که در گذشته با روسیه روابط خوبی داشت، امروز بر سر مسئله اوکراین این روابط به هم خورد و برای اولین بار سفیر اسرائیل در مسکو فراخوانده شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اذعان داشت: اسرائیل از نظر داخلی نیز بسیار شکننده است. جمع افرادی نا متقارن در یک سرزمین جعلی موجب شده تا در بین جناح‌های چپ و راست آن تقابل جدی به وجود بیاید. این رژیم غاصب بعد از چهار دوره انتخابات، تازه توانستند دولت ائتلافی و نیم‌بند تشکیل دهند. در اسرائیل سرمایه‌های اجتماعی رو به افول است و شکاف‌های اجتماعی افزایش پیدا کرده و حتی کارشناسان و پژوهشگران خود رژیم صهیونیستی می‌گویند که خطر فروپاشی نزدیک است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی عنوان کرد: ما امروز شاهد این مسئله هستیم که بیشترین تنفر و انزجار از اسرائیل در دوره کنونی قرار دارد. هیچ زمان مردم و افکار عمومی اینگونه از یک رژیم یا کشور تنفر نداشتند خوشبختانه شاهد این هستیم که در اروپا و آمریکا مردم غیر مسلمان تظاهرات گسترده ای را علیه این رژیم برپا می‌کنند .

موسی پور با تاکید بر اینکه رژیم کودک کش صهیونیستی از زمان پیروزی انقلاب اسلامی، در تمامی مولفه‌های قدرت نزول پیدا کرده و با تدبیر امام خمینی (ره)، توطئه ای که در سر می‌پروراند تا فلسطین به فراموشی سپرده شود محقق نگردید.

وی ادامه داد: مبارزه با رژیم اشغالگر قدس و دفاع از فلسطین یک آرمان قرآنی است، دفاع از فلسطین ریشه قرآنی دارد و یک آرمان دینی به حساب می‌آید بنابراین این رژیم در تقابل با آرمان‌های ماست. البته این رژیم توان ضربه زدن به جمهوری اسلامی ندارد و خود در معرض اضمحلال است.

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بیان کرد: امسال پس از دو سال شاهد برگزاری راهپیمایی مردمی در سراسر کشور خواهیم بود. ستاد انتفاضه قدس که شکل گرفت، راهبردها، برنامه‌ها و شعارها را مورد بررسی قرار داد و اکنون یک وفاق و هماهنگی برای اجرای برنامه‌ها در داخل و خارج از کشور به وجود آمده است.

وی افزود: راهپیمایی روز جمعه ساعت ۱۰ صبح از مسیرهای ده گانه در تهران  آغاز و به سمت دانشگاه تهران انجام می شود. همچنین درطول مسیر اقدامات و برنامه های فرهنگی داریم. یکی از اعضای جبهه مقاومت و سردار سلامی سخنران‌های مراسم خواهند بود.

موسی پور اظهار کرد: بیش از پنج هزار نفر تصویربردار و خبرنگار از رسانه های داخلی و خارجی این مراسم را پوشش می دهند. وی‌گفت: همایش بزرگ "فلسطین مظلوم "در محل استادیوم ورزشی غزه با حضور مردم مظلوم غزه و به شکل تصویری با سخنرانی سیدحسن نصرالله، سردار قاآنی و دیگر رهبران مقاومت همراه خواهد بود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: پویش یک سطل آب تا محو رژیم صهیونیستی را در فضای مجازی خواهیم داشت که تا روز جمعه ادامه دارد.

وی‌ گفت: راهپیمایی همزمان با تهران، در بیش از ۹۰۰ شهر کشور و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و رنگبندی استان ها از مساجد بزرگ و میادین اصلی به سمت میعادگاه‌های نماز جمعه تدارک دیده شده است. این مراسم حتی در بسیاری از روستاهایی که از برپایی نماز جمعه برخوردار نبوده به شکل تجمع و محکومیت رژیم کودک کش صهیونیستی و در دفاع از مردم مظلوم فلسطین و قدس شریف برگزار خواهد شد.

موسی پور افزود: امسال همچنین مراسم روز جهانی قدس به شکل راهپیمایی یا تجمع مردمی در بیش از ۹۰ کشور جهان با حضور مردم مسلمان و آزادگان دیگر ادیان الهی در حمایت از قدس شریف و فلسطین مظلوم و محکومیت رژیم ددمنش صهیونیستی برگزار می شود.

وی تصریح کرد: ۴۲۰ ساعت برنامه تولیدی در قالب ۹۴۸ برنامه از رادیو و تلویزیون های اسلامی پخش خواهد شد . همچنین ۴۵۰ مقاله به زبان های عربی و نمایشگاه ۱۰۷ پوستری با زبان عربی نیز در سایت های عرب زبان  این رادیو و تلوزیون ها بارگذاری شده است.

وی‌گفت: همچنین کنگره قدس شریف در روز پنجشنبه (فردا) و با حضور دانشجویان و طلاب جوان و دیگر اقشار مردمی در سالن اجتماعات لانه جاسوسی سابق شیطان بزرگ برگزار می شود.

برگزاری نشست های روشنگری و جهاد تبیینی در بسیاری از مساجد کشور و  پایگاه های بسیج و از جمله  اجرای سرودهای پاتوقی در نقاط مختلف شهر تهران در هفته منتهی به روز قدس ، بسیار ارزشمند و آماده سازی مردمی برای حضور در راهپیمایی روز قدس خواهند بود.

موسی پور گفت: امسال نیز راهپیمایان با در دست داشتن تصاویر چهار دیپلمات ربوده شده ایرانی توسط صهیونیست‌ها یاد و خاطره بیش از چهل سال اسارت آنان را گرامی خواهند داشت. شعار اصلی راهپیمایان روز قدس امسال، همچون سال‌های گذشته، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آل‌سعود و خائنین منطقه و تداوم شعار آزادی فلسطین و قدس شریف خواهد بود.

همچنین در پایان راهپیمایی امسال، قطعنامه پایانی راهپیمایی به تأیید ملت ایران خواهد رسید.
 
 
انتهای پیام/
 
 

منبع: تقریب

کلیدواژه: راهپیمایی روز قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی حجت الاسلام موسی پور روز قدس 1401 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی رژیم صهیونیستی قدس شریف موسی پور روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۸۳۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار سلامی: سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران به مناسبت هفته کار و کارگر و روز بسیج کارگران و کارخانجات پیامی صادر کرد.

بیشتر بخوانید: دولت برای حل مشکل مسکن کارگران چه کرد؟

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

ملت بزرگ ایران در دهه‌های پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی؛ آفرینش گر حماسه‌هایی جاودان در صحنه دفاع از استقلال و هویت اسلامی و اعتبار و منزلت تمدنی خود بوده‌اند.

آنها در مقابل جنگ، تحریم، فتنه، تکفیر و ترور، شرافتمندانه ایستاده‌اند. پاکترین و شریفترین بخشی از جامعه که در تمام این حوادث و رویدادهای عظیم درخشید و در مسیر ساختن ایران قوی و عبور از تحریمها نقش قاطعی آفرید، قشر نجیب و پر تلاش کارگر بود.

تقدیم ۱۴ هزار شهید یک صفحه نورانی و پرافتخار از این قشر الهی است که محبوب پیامبر اعظم (صلوات الله علیه و اله) است بازوی کارگر بوسه گاه نبی مکرم اسلام است.

در نگاه امام بزرگوار (ره) و در منطق رهبر عزیزمان، کارگران جایگاهی رفیع و منزلتی عظیم دارند.

حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) و حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) همواره حامی و پشتیبانی کارگران عزیزمان بوده‌اند و رضایت ایشان از این جامعه پاک و بی ادعا؛ بیانگر تأثیر آنان در اعتلاء حال خوب جامعه است که در بیانات نورانی اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی) جلوه‌ای درخشان داشت.

۹ اردیبهشت سالروز تشییع نمادین "شهید عزیز عبدالحسین برونسی" است که نشانگر و مظهر فضائل جامعه کارگری است، به عنوان روز بسیج کارگری نامگذاری شده و ۱۲ اردیبهشت روز جهانی کارگر است تا همگان بتوانند بخش کوچکی از دین خود را با تقدیر از این عزیزان ادا نمایند.

سپاه پاسداران و بسیج مستضعفان همواره در کنار شما و مدافع حقوق و مطالبات به حق شما خواهند بود.

اینجانب، این ایام را به همۀ کارگران شریف و خانواده‌های صبور و شکیبای آنان صمیمانه تبریک عرض نموده و دست بوس شما عزیزان هستم.

همه ما اراده‌ها و قلبهای خود را به یکدیگر پیوند میزنیم و اوامر رهبر عظیم الشأنمان را که در مراسم ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ در جمع کارگران ابلاغ فرمودند را به صورت جدی اجرا می‌نمائیم.

عزت و سربلندی همه شما عزیزان را از خداوند بزرگ مسئلت دارم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228993 برچسب‌ها کارگران

دیگر خبرها

  • تظاهرات حمایت از فلسطین در دانشگاه حاجت تپه آنکارا
  • سردار سلامی: رهبر انقلاب فرمودند سپاه در بحث آموزش مجاهدت کند
  • سردار سلامی: عملیات وعده صادق استثنایی ترین تصمیم نظام بود
  • تظاهرات حمایت از فلسطین در دانشگاه حاجت تپه آنکار
  • سردار سلامی: عملیات وعده صادق استثنایی ترین تصمیم یک نظام بود
  • سردار سلامی: «وعده صادق» استثنایی‌ترین تصمیم نظام بود
  • سردار سلامی: «وعده صادق» استثنایی‌ترین تصمیم نظام بود
  • پایه‌های رژیم صهیونیستی در حال سست شدن است/روشنفکران دنیا تحمل جنایات اسرائیل را ندارند
  • سردار سلامی: سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود
  • تجمع دانشگاهیان زنجان درحمایت از خیرش دانشجویان آمریکا برگزار شد