Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مجتبی مصباح مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان امروز در آیین تجلیل از کارگران نمونه استان اظهار داشت: 2 هزار و 64 نفر از جامعه کارگری استان در سامانه سی و سومین جشنواره ملی امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید شرکت کردند  در مجموع 205 نفر به مرحله داوری و 60 مورد به بازدید میدانی رسید که امروز از برگزیدگان تجلیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی از انجام 17 هزار فقره بازرسی از کارگاه‌های استان طی سال گذشته خبر داد و عنوان کرد: در راستای هم‌ترازی حقوق و دستمزد، اجرای گسترده طرح طبقه‌بندی در کارگاه‌های بالای 50 نفر و شرکت‌های پیمانکاری زیر 50 نفر را در استان در حال انجام داریم.

محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی نیز بر ایجاد تفاهم‌نامه همکاری شرکت‌های بزرگ تولیدی با دانش‌بنیان‌ها و دانشگاه‌های اصلی به منظور توسعه فعالیت‌های تخصصی و افزایش اشتغال تأکید کرد.

وی بر رفع خلأ‌ بیمه‌ای کارگران زغالسنگ، افزایش تولید مواد معدنی و اشتغال، جلوگیری از تعدیل نیروی انسانی به‌واسطه افزایش پایه حقوق و توجه به دیگر حوزه‌های‌ فعالیت کارگران تاکید کرد.

علی زینی‌وند استاندار کرمان نیز نگاه عمیق و عملیاتی به شعار سال را برای کشور راهگشا دانست و گفت: باید زمینه زیرساخت‌ها و توسعه و تولید را گسترش دهیم و با اشتغال مبتنی بر دانش در بخش کشاورزی و خدمات اشتغال ایجاد کنیم.

وی بیان داشت: واحدهای بزرگ صنعتی و معندی استان باید نقش پیشران خود را در توسعه همه‌جانبه ایفا کنند چراکه در دنیا واحدی تولیدی و صنعتی بزرگ، پیشران و توسعه‌گر مناطق اطراف خود هستند و حجمی از شغل و دانش را در اطراف خود ایجاد می‌کنند.

انتهای پیام/3388/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کرمان مجتبی مصباح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۸۳۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه ۲۰۰۰ متری در جنوب تهران

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (ویدئو) آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه ۲۰۰۰ متری در جنوب تهران
  • طرح های بزرگ اقتصادی اشتغال محور در ایلام تکمیل می شوند
  • آتش‌سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران
  • تصاویر آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه بزرگ در تهران |‌ ویدئو
  • فیلم| آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه ۲۰۰۰ متری در جنوب تهران
  • سندرم تراکم،بلای جان کلانشهرها/ ضرورت تغییرالگوی ساخت مسکن از آپارتمان‌های ‌انبوه به خانه‌های یک طبقه حیاط‌دار
  • «اشتغال تخصصی و گردش مالی» نوع تقسیم‌بندی دانش‌بنیان‌ها و حمایت‌ها را مشخص می‌کند/ سازوکار‌های حمایتی متناسب‌تر شدند + فیلم
  • اجرای ۱۶ طرح طبقه بندی مشاغل جدید در کارگاه های گیلان
  • پرداخت بیش از ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه
  • افزایش اعتبار هنرستانهای خراسان شمالی /هنرستان ها باعث رشد اقتصادی منطقه می شود