Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-07@02:44:27 GMT

مربی ایتالیایی استقلال به شایعات پایان داد

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۸۳۶۶۵

مربی ایتالیایی استقلال به شایعات پایان داد

«گابریل پین» مربی ایتالیایی استقلال امروز (چهارشنبه) در حالی به ایران بازگشت که به خاطر مشکل روادید، حدود دو ساعت در فرودگاه معطل شد.

به گزارش مشرق، پس از شکست استقلال در مرحله یک‌ چهارم نهایی جام حذفی برابر نساجی، بنا به تصمیم فرهاد مجیدی سرمربی آبی‌ها تمرینات این تیم به مدت ۵ روز تعطیل شد تا بازیکنان به استراحت پرداخته و با تجدید قوای جسمانی در دور جدید تمرینات شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس «گابریل پین» مربی آبی‌ها در تعطیلی تمرینات استقلال برای دیدار با خانواده، به ایتالیا سفر کرد و قصد داشت در شروع دور جدید تمرینات به جمع آبی پوشان اضافه شود اما برای بازگشت به ایران با مشکلاتی مواجه شد.

تست کرونا این مربی برای بازگشت به ایران مثبت اعلام شده و بازگشت او به تاخیر افتاد و او با پشت سر گذاشتن دوران نقاهت، امروز به تهران بازگشت.

بازگشت پین به ایران با مشکلاتی همراه شد، چراکه برگه روادید وی مشکل جزئی داشت و به همین دلیل حدود دو ساعت در فرودگاه معطل شد.

این بازگشت در شرایطی رخ داد که در روزهای گذشته شایعاتی مبنی بر فسخ قرارداد پین شنیده می‌شد اما او با حضور در تهران به تمامی این حرف و حدیث‌ها پایان داد.

پین که فقط یک قسط از قراردادش باقی مانده است ظرف ۴۸ ساعت آینده پس از دیدار با مدیران استقلال مطالبات خود را دریافت خواهد کرد.

منبع: ایرنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین ماه رمضان قیمت فوتبال فرهاد مجیدی گابریل پین استقلال خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۸۳۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوش برای استقلالی‌ها در آستانه دیدار با ذوب‌آهن

آرمین سهرابیان و رافائل سیلوا به تمرینات تیم فوتبال استقلال تهران بازگشتند و مشکلی برای همراهی این تیم در دیدار با ذوب آهن ندارند.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال تهران در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال، فردا دوشنبه از ساعت ۲۰:۳۰ به مصاف ذوب آهن خواهد رفت.

با اعلام جواد نکونام، رافائل سیلوا مدافع برزیلی و آرمین سهرابیان با پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت به شرایط بازی برگشتند و در تمرینات این تیم شرکت کردند. این دو بازیکن‌ می‌توانند در دیدار فردا برابر ذوب آهن در صورت صلاحدید کادر فنی در ترکیب قرار بگیرند.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی سپاهان 1-1 استقلال خوزستان (لیگ برتر ایران - 1402/03)
  • انتشار شایعات عجیب درباره ریحانه پارسـا به دلیل یک کلیپ! | تصویر
  • گمانه‌زنی کارشناسان ایتالیایی درباره اخراج آلگری از یوونتوس
  • خبر خوب برای بایرن مونیخ: ماتیاس دلیخت به تمرینات گروهی بازگشت + عکس
  • آغاز مذاکرات: معاوضه رقیب سردار با ستاره ناپولی
  • خبر خوش برای استقلالی‌ها در آستانه دیدار با ذوب‌آهن
  • عکس‌| تمرینات انفجاری «پادشاه» برای بازگشت!
  • تمرینات انفجاری«پادشاه» برای بازگشت!
  • گلایه پیولی از خبرنگاران: نمی‌توانم شما را کنترل کنم!
  • شایعات حضور قطبی در تیم ملی ایران تکذیب شد