Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های استان گفت: بر اساس نامه مدیریت کل عملیات اختصاص مسکن و تسهیلات کم بهره به خانواده‌های دارای ۳ فرزندپولی و اعتباری بانک مرکزی و به منظور حمایت از فرزندآوری، دستورالعمل وام قرض الحسنه از محل بند الف تبصره۱۶ قانون بودجه کل کشور به بانک‌ها اعلام شده است.

طالب یاسمی با اشاره به ثبت نام متقاضیان دریافت وام فرزندآوری در سامانه بانک مرکزی گفت:بانک‌ها باید بر اساس اعتبار سنجی متقاضیان و با اخذ سفته و یک نفر ضامن معتبر نسبت به اعطای وام قرض الحسنه اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او می گوید:متقاضیان وام قرض الحسنه فرزند آوری باید دارای تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران بوده و بر اساس قانون به پدر اطفالی که تاریخ تولد آن‌ها اول فروردین ۱۴۰۰ به بعد بوده و در داخل ایران متولد شده باشند تعلق خواهد گرفت.

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های استان شیوه دریافت وام را به شرح ذیل اعلام کرد:

برای فرزندان اول مبلغ ۲۰۰میلیون ریال با بازپرداخت ۳ساله
-برای فرزندان دوم مبلغ۴۰۰میلیون ریال با بازپرداخت ۴ساله
برای تولد فرزند سوم مبلغ ۶۰۰میلیون ریال با بازپرداخت۵ساله
برای تولد فرزند چهارم مبلغ ۸۰۰میلیون ریال با بازپرداخت ۶ ساله
برای فرزندان پنجم و بالاتر مبلغ یک میلیارد ریال با باز پرداخت ۷ساله

همچنین آنطور که مسئولان وزارت راه و شهرسازی می‌گویند: دریافت امتیازات قانون جوانی جمعیت مشروط به این است که نرخ باروری شهرستان زادگاه پدر یا فرزند بالای ۲.۵ نباشد، مبنای اجرای قانون هم، زمان ابلاغ یعنی ۲۴ آبان ۱۴۰۰ است و اگر کسی فرزندش ۲۳ آبان هم متولد شده باشد مشمول این طرح نمی‌شود.

بر اساس دستورالعمل صادره گفته می‌شود در شهر‌های کمتر از ۵۰۰ هزار نفر جمعیت به افراد مشمول ۲۰۰ متر زمین داده می‌شود و در شهر‌های بالای ۵۰۰ هزار نفر مشمولان می‌توانند در شهر‌های اطراف به انتخاب خودشان یک خانه یا ۲۰۰ متر زمین را انتخاب کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پرداخت تسهیلات اختصاص تسهیلات بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۸۳۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقف تراکنش‌ خرید از کارت‌های بانکی افزایش یافت

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، باعنایت به دستورالعمل شماره 468/03 به تاریخ 5 اردیبهشت 1403 معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در خصوص شفاف سازی تراکنش‌های بانکی اشخاص، از تاریخ 30 فروردین سال 1403 حداکثر تراکنش خرید از هرکارت متعلق به مشتری حقیقی، از مبلغ یک میلیارد ریال به دو میلیارد ریال  و مجموع تراکنش‌های انجام شده کارتی در کل شبکه بانکی نیز روزانه از مبلغ یک میلیارد ریال به دو میلیارد ریال افزایش یافته است.

دیگر خبرها

  • لزوم فرهنگ‌سازی جهت افزایش جوانی جمعیت
  • مراکز تفریحی و گردشگری لرستان برای خانواده‌های دارای سه فرزند رایگان شد
  • سقف تراکنش‌های بانکی بانک رفاه کارگران افزایش یافت
  • جزئیات طرح «یسنا» یارانه ویژه مادران باردار + مبلغ و نحوه استعلام
  • حمایت بانک مسکن از خانواده‌ها با پرداخت بیش از ۴۴ هزار فقره تسهیلات در سال ۱۴۰۲
  • سقف تراکنش‌ خرید از کارت‌های بانکی افزایش یافت
  • اختصاص وام تحصیلی به بیش از ۴ هزار دانشجوی متاهل
  • تسهیلات خاص برای خانواده‌های دارای فرزند چندقلو
  • بهزیستی چه خدماتی به «خانواده‌های دارای فرزند چندقلو» می دهد؟
  • ۴ هزار و ۱۹۳ نفر از دانشجویان متاهل وام تحصیلی دریافت کردند