Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- خبرگزاری رسمی سوریه از شهادت چهار سرباز سوری در حمله بامداد امروز رژیم صهیونیستی به حومه دمشق خبر داد.
به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری آریا، خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، اعلام کرد که حوالی ساعت 12:41 بامداد امروز، دشمن اسرائیلی در حمله‌ هوایی از سمت «طبریا» برخی مناطق در حومه دمشق را با موشک هدف قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یک منبع آگاه نظامی سوری با اعلام این خبر، خاطرنشان کرد که پدافند هوایی ارتش سوریه اغلب موشک‌های شلیک شده متخاصم را رهگیری و منهدم کرد اما پس از بررسی دقیق خسارات وارده در این حمله، مشخص شد که علاوه بر خسارات مالی وارده، چهار سرباز سوری جان خود را از دست دادند و سه‌ نفر دیگر زخمی شدند.
جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بامداد امروز (چهارشنبه) مناطقی از حومه دمشق را هدف حملات موشکی خود قرار دادند.

مقابله پدافندی ارتش سوریه با حملات موشکی اسرائیل
جنگنده‌های اسرائیلی بامداد امروز حومه دمشق را هدف حملات خود قرار دادند که با واکنش پدافندی ارتش سوریه مواجه شده است.
جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بامداد امروز چهارشنبه مناطقی از حومه دمشق را هدف حملات موشکی خود قرار دادند.
پدافند هوایی ارتش سوریه توانست چندین موشک شلیک شده را قبل از اصابت به اهداف مورد نظر در حومه دمشق، سرنگون کند.
یک منبع نظامی سوریه گفت که حدود ساعت 00:41 بامداد امروز (چهارشنبه)، دشمن اسرائیلی با شلیک چند موشک از سمت طبریا، نقاطی را در اطراف دمشق هدف قرار داد.
منبع نظامی تأکید کرد که پدافند هوایی سوریه با موشک‌های شلیک شده دشمن مقابله کرده و بیشتر آنها را ساقط کرده است.

سقوط پهپاد اسرائیلی در خاک سوریه
روز گذشته نیز سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد که یک فروند پهپاد متعلق به این رژیم در خاک سوریه سرنگون شده است.
«آویخای ادرعی» سخنگوی ارتش رژیم موقت صهیونیستی شامگاه روز سه‌شنبه از سرنگونی یک پهپاد متعلق به این رژیم خبر داد.
خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از ادرعی گزارش داد که این پهپاد در آنچه آن را یک فعالیت روتین می‌نامد، در داخل اراضی سوریه سرنگون شده است.
وی در عین حال مدعی شد که نسبت به «درز کردن اطلاعات» این پهپاد، هیچ نگرانی وجود ندارد و در این باره نیز تحقیقات آغاز شده است.
جزئیات بیشتری درباره این مسئله وجود ندارد و هنوز مشخص نیست که آیا این پهپاد توسط عامل خارجی ساقط شده یا اینکه سقوط کرده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تحولات سوریه رژیم صهیونیستی بامداد امروز حومه دمشق ارتش سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۸۴۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موج حمله موشکی جدید از لبنان به اراضی اشغالی

منابع رسانه‌ای بعد از ظهر امروز (سه‌شنبه) از پرتاب چند موشک از خاک لبنان به شمال سرزمین‌های اشغالی خبر دادند.

به گزارش ایسنا، شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی در این باره گزارش داد که سه موشک از جنوب لبنان پرتاب شد و شهرک «المطله» (متولا) در منطقه «الجلیل علیا» را هدف قرار داد.

این شبکه مدعی شد که این حمله تلفاتی به همراه نداشته است.

حزب‌الله لبنان صبح امروز نیز از هدف قرار دادن ۲ هدف نظامی در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داده بود.

این در حالی است که خبرنگار النشره در جنوب گزارش داد که «هواپیماهای جنگی اشغالگران شهرک‌های یارون و عدیسه را ​​هدف قرار دادند».

خبرنگار النشره در حاصیبا همچنین گزارش داد بمباران توپخانه رژیم صهیونیستی به «حمی راشیه الفخار الفردیس» منجر به آسیب دیدن بسیاری از خانه‌ها و شکستن شیشه‌های در و پنجره نزدیک محل‌های بمباران شد.

نوار مرزی لبنان و شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین طی روزهای اخیر شاهد تشدید تنش بوده است و هم‌زمان مقامات رژیم صهیونیستی به انجام حملات گسترده به لبنان تهدید کرده‌اند.

این درگیری‌ها در پی حملات رژیم صهیونیستی به غیرنظامیان در خاک لبنان و در مقابل حملات موشکی شدید حزب‌الله به مواضع و پایگاه‌های ارتش رژیم صهیونیستی تشدید شد.

یک روز پس از آغاز تجاوزات رژیم اشغالگر به نوار غزه از هفتم اکتبر، حزب‌الله لبنان اولین طرف در محور مقاومت بود که با انجام حملاتی به شمال فلسطین اشغالی، رسما به عملیات فلسطینی طوفان الاقصی ملحق شد و پس از آن مرزهای لبنان و سرزمین‌های اشغالی فلسطین به‌صورت روزانه و تقریبا ۲۴ ساعته صحنه تبادل آتش میان حزب‌الله لبنان و ارتش رژیم صهیونیستی شده است.

رسانه‌های عبری گزارش دادند از زمان آغاز نبرد طوفان الاقصی و شلیک موشک از جنوب لبنان، چندین افسر و نظامی صهیونیست کشته و ده‌ها پایگاه نظامی آن‌ها توسط حزب‌الله هدف گرفته شده است و به همین دلیل کابینه تندرو «بنیامین نتانیاهو» مجبور به تخلیه هزاران شهرک‌نشین از شمال فلسطین اشغالی شد و تعدادی از شهرک‌نشینان هم خودشان از منطقه فرار کردند.

اخیرا رسانه‌های عبری فاش کردند که این شهرک‌نشینان صهیونیست حاضر به بازگشت به خانه‌هایشان نیستند و می‌گویند که کابینه نتانیاهو توجهی به سرنوشت آن‌ها نداشته و آن‌ها را رها کرده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • موج حمله موشکی جدید از لبنان به اراضی اشغالی
  • تداوم حمله‌های هوایی و توپخانه رژیم صهیونیستی به غزه
  • آمار شهدای امروز حمله های رژیم صهیونیستی به غزه
  • رسانه‌های تل‌آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند
  • رسانه‌های تل آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند
  • انهدام تجهیزات زرهی تروریست‌ها در حومه حلب، ادلب و لاذقیه
  • جزئیات حمله موشکی حزب‌الله به سرزمین‌های اشغالی
  • عملیات موفق ارتش سوریه علیه تروریست‌ها+فیلم
  • تصاویری از لحظه انهدام خودروهای زرهی تروریست‌ها در سوریه
  • روش ویژه سرباز روس برای فرار از پهپاد قاتلی که به سراغش آمد | فیلم