Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-04@03:34:23 GMT

رضایت سه مشتری بزرگ استان همدان از خدمات بیمه سرمد

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۸۴۷۴۷

رضایت سه مشتری بزرگ استان همدان از خدمات بیمه سرمد

مدیر شعبه استان همدان با مدیران سه مشتری بیمه سرمد در این استان دیدار کرد. پژمان سماواتیان مدیر شعبه استان همدان در دیدار‌های جداگانه‌ای، با مدیران استانی سازمان فنی و حرفه‌ای، جهاد دانشگاهی و نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور دیدار و گفتگو کرد.

مدیر شعبه استان همدان در جلسه با مدیران استانی مشتریان بزرگ سرمد، گزارشی از خدمات ارائه شده به این سازمان‌ها ارائه کرد و درباره توسعه همکاری‌های بیمه‌ای با این مجموعه‌ها بحث و تبادل نظر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این دیدار‌ها که با هدف هماهنگی و توسعه خدمات بیمه سرمد با مدیریت‌های استانی مشتریان شرکت برگزار شد، مختاران مدیرکل سازمان فنی و حرفه‌ای، باقری مدیر امور اداری جهاد دانشگاهی و خاوری مدیر اداری مالی، نهاد کتابخانه‌های عمومی استان همدان از خدمات سرمد ابراز رضایت کردند.

در جلسه مشترک سماواتیان با مدیر امور اداری مرکز جهاد دانشگاهی همدان، عملکرد بیمه سرمد از ابتدای سال تاکنون بررسی شد و باقری نظرات خود را درباره خدمات سرمد ارائه کرد. وی هم‌چنین عملکرد سرمد را در مقایسه با سایر شرکت‌های بیمه‌گر در سال‌های گذشته، مثبت ارزیابی کرد و از خدمات سرمد به خانواده بزرگ جهاد دانشگاهی در استان همدان قدردانی کرد.

مختاران مدیرکل سازمان فنی و حرفه‌ای در جلسه با سماواتیان، پس از ارائه گزارش خدمات سرمد گفت: مجموعه کارکنان سازمان در استان، از خدمات درمانی بیمه سرمد رضایت دارند که امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

خاوری مدیر اداری، مالی نهاد کتابخانه‌های عمومی استان همدان نیز عملکرد بیمه سرمد را در ارائه خدمت به کارکنان این نهاد در استان مثبت ارزیابی کرد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بیمه سرمد بیمه مرکزی صنعت بیمه ضریب نفوذ بیمه در ایران عملکرد صنعت بیمه در سال 1401 جهاد دانشگاهی استان همدان خدمات سرمد بیمه سرمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۸۴۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار مرگ‌ومیر زنجان در سال ۱۴۰۲ اعلام شد

مدیرکل ثبت احوال استان زنجان، آمار مرگ‌ومیر در این استان در سال ۱۴۰۲ را اعلام کرد.

مهدی ژاله‌چیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲ تعداد پنج هزار و ۴۲۰ واقعه فوت به ثبت رسید که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱.۹ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: از تعداد فوت‌های ثبت شده در سال گذشته، ۵۷.۶ درصد مرد و ۴۲.۴ درصد زن بوده‌اند که بر اساس همین آمار سال قبل در مقابل هر ۱۳۶ مرد فوت شده ۱۰۰ زن فوت شده‌ است.

مدیرکل ثبت احوال استان زنجان در ادامه با اشاره به آمار ثبت ولادت در این استان گفت: سال قبل ۱۳ هزار و ۹۲۳ واقعه ولادت در استان ثبت شده است که از این تعداد ۱۰ هزار و ۴۴۲ مورد ولادت مربوط به مادران پایین‌تر از ۳۵ سال بوده است.

وی با اشاره به صدور آنی شناسنامه در استان افزود: ثبت احوال استان هم اکنون در ۱۲ اداره مستقل و ۲۰ دفتر پیشخوان فعال درسطح استان در حال ارائه خدمات به مردم است و تلاش این اداره کل ارائه خدمات در اسرع وقت است، اما با توجه به پراکندگی جمعیت نیازمند همکاری سایر دستگاه‌ها در این پروژه خواهیم بود که بتوانیم خدمات مطلوب‌تری در سریع‌ترین زمان ممکن به مردم ارائه دهیم.

کد خبر 749580

دیگر خبرها

  • جلب رضایت مردم اساس کار مسوولان کردستان است
  • خدمات درمانی برای کودکان زیر هفت سال رایگان است
  • شهرداری اصفهان بهترین مشتری دانش‌بنیان‌ها است/نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان مسئله‌محور باشد
  • ارائه خدمات درمانی رایگان برای کودکان زیر هفت سال
  • تجلیل از اساتید و مدرسان بیمه سرمد به مناسبت روز معلم
  • الزام مراکز طرف قرار داد بیمه سلامت به ارائه خدمات پوشش بیمه‌ای
  • کارگران مازندران خواستار اجرای بیشتر عدالت اجتماعی
  • آمار مرگ‌ومیر زنجان در سال ۱۴۰۲ اعلام شد
  • شاکری: تامین اجتماعی آمار بیمه کارگران ساختمانی را شفاف ارائه دهد + فیلم
  • فقر، مشتری ثابت دندان‌پزشکی زیرپله‌ای