Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهرام عین‌اللهی از بخش‌های مختلف بیمارستان شهدا بازدید کرد و ضمن دیدار و گفتگو با کادر درمان و پزشکان شاغل در این بیمارستان، از خدمات و تلاش‌های شبانه روزی و ایثارگرانه آنان تقدیر کرد.

وی همچنین از نزدیک در جریان فعالیت و شرایط بیمارستان شهدای آبیک قرار گرفت؛ بیمارستانی که در سال ۹۲ بدون تکمیل و فقط بخش اورژانس و کلینیک آن افتتاح شد و با پیگیری نمایندگان مجلس، مسوولان استانی و شهرستانی راه‌اندازی کامل آن در دستور کار قرارگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قزوین، آخرین وضعیت بیمارستان شهدا و خدمات ارائه شده به بیماران و اقدامات در دست انجام به منظور بهبود عملکرد خدمات رسانی در این مرکز درمانی را تشریح کرد.

عبدالله دیدبان تأکید کرد: که مجدانه پیگیر آغاز طرح الحاقیه بیمارستان شهدا برای ارائه خدمات با حضور متخصصان بیشتر و با کیفیت‌تر در این بیمارستان هستیم.

وی؛ تامین نیرو‌های متخصص بیهوشی، قلب و جراحی عمومی را برای بیمارستان دولتی شهدا ضروری دانست و افزود: با تامین این نیرو‌ها که نیاز مبرم مردم شهرستان آبیک بوده، واجب و ضروری است.

دیدبان اضافه کرد: مسائل و مشکلات مربوط به بیمارستان شهدای آبیک در سفر رئیس جمهور و نشست شورای اداری در عصر امروز مطرح و پیگیری می‌شود.

شهرستان آبیک با حدود ۱۰۰ هزار نفر جمعیت دارای یک بیمارستان خصوصی و یک بیمارستان دولتی است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزیر بهداشت بیمارستان دولتی بیمارستان شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۸۵۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از خانواده های شهدای فاطمیون در البرز

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز، دهقان شیری همراه با مسئولین فاطمیون در استان امروز در دیدار با خانواده شهدای لشکر فاطمیون گفت: رزمندگان لشکر فاطمیون ادامه دهنده راه ،اندیشه و مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی هستند و نقش بسیار موثری در جبهه مقاومت و دفاع از حریم حرم داشته اند.

مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز گفت: وعده صادق انتقام خون شهدا از جمله شهدای مدافع حرم و لشکر فاطمیون بود، تکریم و احترام به خانواده های شهدا که با صبوری و مقاومت همواره پشتیبان رزمندگان اسلام بوده اند یک وظیفه میباشد.

دهقان شیری مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز در این دیدارها ضمن دلجویی از خانوادهای  شهیدان لشکر فاطمیون تقدیر و تشکر به عمل آورد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • هویت ۸ شهید در استان فارس شناسایی شد
  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 
  • ۱۲۰۰ وصیت نامه شهدای استان سمنان چاپ شده است
  • بیمارستان شهدای نفت گچساران در هفته دولت افتتاح می‌شود
  • تقدیر از خانواده های شهدای فاطمیون در البرز
  • لحظات خداحافظی غم‌بار بستگان با شهدا در رفح+ فیلم
  • تلف شدن ۵۷ گوسفند در برخورد قطار با گله در قزوین
  • تلف شدن ۵۷ راس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در قزوین
  • مشارکت شهرداری در احداث یادمان شهدای جاویدالاثر تکاب