Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، دکتر بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به همراه لطفاله سیاهکلیمرادی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی، فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی، حامد فتوحی فرماندار شهرستان آبیک و مسئولان استانی و شهرستانی از پروژه خط انتقال آب آبیک بازدید کرد و در جریان روند پیشرفت فیزیکی این پروژه قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پروژه در حال حاضر بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و مقرر شده تا شهریور ماه تکمیل و آب سد طالقان به آبیک برسد.

سیاهکلیمرادی نماینده مردم قزوین آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی در این بازدید با توجه به وضعیت نامناسب آب و هوای آبیک بر اثر فعالیت واحدهای آلاینده از جمله کارخانه سیمان اظهار کرد: با توجه به اینکه وزیر بهداشت مسئول حوزه سلامت است از ایشان درخواست می شود این کارخانه به آبیک برگردد تا بتوانیم نظارت های لازم را بر فعالیت آن و رعایت استانداردهای زیست محیطی داشته باشیم.

وی افزود: کارخانه سیمان در حوزه استحفاظی استان البرز قرار دارد و امکان پایش و نظارت آن وجود ندارد گاها مشاهده میشود شب ها از سوی این کارخانه فیلتراسیون کارخانه خاموش و آلودگی ایجاد میکنند. 

فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی نیز در این بازدید گفت: با توجه به وضعیت هوای آبیک و آلودگی این شهر نیاز است پایش ها و نظارت های محیط زیست به ویزه از نطر بهداشت محیط در شهرستان آبیک مستمر صورت گیرد.

وزیر همچنین از مرکز بهداشتی و درمانی شهر زیاران که بر اثر آتشباری مبنی بر اجرای خط انتقال آب سد طالقان به آبیک آسیب جدی دیده بازدید کرد. این پروژه برای تخریب و بازسازی و ساخت ساختمان جدید به اعتبار مناسب نیاز دارد.
انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آبیک وزارت بهداشت قزوین آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی نماینده مردم قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۸۵۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 

ناصر صبوری غیاثوند سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: ساعت ۷ صبح امروز گزارشی مبنی بر برخورد ۳ دستگاه خودروی پژو ۲۰۶، کامیون بنز و پراید در کیلومتر ۳۵ آزاد راه قزوین - تهران بعد از آمادگاه به مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام شد.

وی ادامه داد: بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه شهدا آبیک همراه با ست نجات و آمبولانس جمعیت هلال احمر شهرستان آبیک به محل حادثه اعزام شدند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین افزود: در این حادثه راننده خودروی پراید بر اثر شدت جراحات فوت کرد.

علت حادثه در دست بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • ۳۳۷ سند مالکیت منطقه دوم دریایی سپاه استان بوشهر صادر شد
  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 
  • بازدید وزیر نیرو از پست‌های ۴۰۰ کیلوولت برق باغستان کرج و چهارباغ
  • بازدید وزیر نیرو از پروژه‌های برقی البرز + تصا‌ویر
  • تلف شدن ۵۷ گوسفند در برخورد قطار با گله در قزوین
  • تلف شدن ۵۷ راس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در قزوین
  • استاندار البرز از پروژه ادامه بلوار ماهان بازدید کرد
  • بنگاه‌های اقتصادی موظف به بکارگیری نیروهای بومی رزن هستند
  • نماینده مجلس: طرح هادی از تخلف ساخت وساز در روستاهای البرز می کاهد