Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-30@13:03:52 GMT

(ویدئو) کاغذ‌ الکترونیکی با امکان نمایش ۵۰۰۰۰ رنگ!

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۸۵۵۰۵

(ویدئو) کاغذ‌ الکترونیکی با امکان نمایش ۵۰۰۰۰ رنگ!

فرارو-شرکت E Ink در حال توسعه نسل جدید کاغذ الکترونیکی رنگی خود به نام E Ink Gallery 3 برای دستگاه‌های eReader و eNote می‌باشد. این شرکت می‌گوید نسل جدید کاغذ الکترونیکی رنگی مبتنی بر پلتفرم ACeP Advanced Color ePaper است.

به گزارش فرارو، این پلتفرم بر اساس یک سیستم پیکسلی چهار رنگ سرخابی، فیروزه ای، سفید و زرد طراحی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رنگ‌ها تصاویر را نمایش می‌دهند. استاندارد جدید امکان نمایش بیش از ۵۰۰۰۰ رنگ را فراهم می‌کند.

جوهر الکترونیکی ماده‌ای است که از سلول‌های بسیار کوچک ساخته شده و می‌توان از آن برای نمایش نویسه‌های سیاه یا سفید و یا نمایش برخی رنگ‌ها در نمایشگر‌ها استفاده کرد. این نوع جوهر در اواخر دهه ۱۹۹۰ توسط تیمی در MIT اختراع شد. در گذر زمان با ارائه تصاویر واضح‌تر و معرفی مقیاس‌های خاکستری در نمایشگر‌های سیاه و سفید، کیفیت جوهر‌های الکتریکی مدام در حال بهبود بوده است. همچنین استفاده از این نوع جوهر روز به روز در حال افزایش است؛ از دستگاه‌های eReader اختصاصی گرفته تا تلفن، علائم و ساعت‌های هوشمند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

استاندارد جدید کاغذ‌های الکترونیکی، زمان به‌روزرسانی سریع‌تری را به ارمغان می‌آورد؛ ۳۵۰ میلی‌ثانیه برای نمایش سیاه و سفید، ۵۰۰ میلی‌ثانیه برای حالت رنگی سریع و ۷۵۰ تا ۱۰۰۰ میلی‌ثانیه برای حالت استاندارد. این شرکت همچنین تعداد پیکسل‌هایی را که در هر اینچ نمایش می‌دهد به ۳۰۰ppi ارتقا داده است. این امکان برای دستگاه‌هایی فراهم شده است که در طیف وسیع‌تری از دما‌ها (از ۰ تا ۵۰ درجه سانتی‌گراد) از آن استفاده می‌کنند.

استاندارد جدید همچنین امکان استفاده از رنگ‌های ورودی سیاه و سفید و چندین رنگ دیگر را نیز فراهم می‌کند و همه این رنگ‌ها با سرعت ۳۰ میلی ثانیه به روز می‌شوند. کاربرانی که از کاغذ الکترونیکی جدید استفاده می‌کنند، برای کاهش فشار ناشی از جلسات طولانی خواندن می‌توانند از ویژگی نور جلوی ComfortGaze آن استفاده کنند. این ویژگی از نور آبی برای کاهش آسیب چشم استفاده می‌کند. کاغذ الکترونیکی جدید در دستگاه‌های تاشو نیز قابل استفاده می‌باشد.

منبع: techxplore

منبع: فرارو

کلیدواژه: کاغذ الکترونیکی میلی ثانیه رنگ ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۸۵۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) واکنش معنادار دروازه‌بان آلومینیوم به شکست پرسپولیس

تیم آلومینیوم شب گذشته در حالی پرسپولیس را از گردونه رقابت‌های جام حذفی کنار گذاشت که احمد گوهری سنگربان اراکی‌ها سهم زیادی در پیروزی تیمش داشت.

گوهری دروازه‌بان سابق پرسپولیس که در ابتدای فصل از جمع سرخ‌پوشان جدا شد بعد از شکست تیم سابقش تصویری را در فضای مجازی منتشر کرد.

گوهری با انتشار تصویری از یک کاغذ با این متن (خدایا یک خواهش بزرگ از تو دارم...می‌خوام بعد از بازی وقتی اومدم خونه خوشحال سربلند و حال خوب داشته باشم) روی دیوار در صفحه شخصی اینستاگرامش نوشت: «خداوند بعضی از مارو برای بعضی دیگر به عنوان روزی قرار میده».

اینطور که به نظر می‌رسد گوهری این کاغذ را قبل از بازی با پرسپولیس در محلی خاص یا دیوار اتاق خود چسبانده است.

منبع:خبرورزشی 

دیگر خبرها

  • صادرات ایران باید از خام فروشی عبور کند
  • صد و شصتمین کاغذ خبر ایسکانیوز منتشر شد
  • (ویدئو) روسیه خودرو‌های زرهی غنیمت گرفته از ۱۲ کشور را به نمایش گذاشت
  • نمایش تسلیحات غنیمتی روس ها در «پارک پیروزی» مسکو | ویدئو
  • صد و پنجاه و نهمین کاغذ خبر ایسکانیوز منتشر شد
  • (ویدئو) تانک پیشرفتهٔ آمریکایی در خیابان‌های مسکو
  • (ویدئو) آتش المپیک؛ نمایش پهپادها در آسمان فرانسه
  • (ویدئو) دود غلیظ نمایش خانگی در چشم مخاطب!
  • صد و پنجاه و هشتمین کاغذ خبر ایسکانیوز منتشر شد
  • (عکس) واکنش معنادار دروازه‌بان آلومینیوم به شکست پرسپولیس