Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ به همت بنیاد کرامت رضوی و با مشارکت کانون‌های خدمت در سراسر کشور، پنجمین دوره پویش «سفره مهربانی» برای تهیه بسته‌های ارزاق و توزیع بین اقشار کم برخوردار آغاز شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی در گفت وگو با آستان نیوز با اعلام این خبر اظهارداشت: پویش «سفره مهربانی» از آغاز شیوع کرونا توسط بنیاد کرامت رضوی و با تلاش خادمیاران رضوی در سطح استان‌های کشور آغاز شد تا بتوانیم از خانوارهای گرفتار و آسیب دیده از بیماری حمایت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

جمع‌آوری 2000 میلیارد ریال در چهارمین پویش 

جعفر رئیسیان زاده افزود: طی چهار دوره برگزاری این پویش، به نام مبارک حضرت رضا(ع) و با کمک‌های خیران نیک اندیش و تخصیص اعتبار آستان قدس رضوی، اقدامات ارزشمندی برای کمک به اقشار محروم صورت گرفت. 

سفره افطار متبرک رضوی در زندان مرکزی مشهد پهن شدگزارشی از حال و هوای مدافعان سلامت در هنگامه افطار + فیلمیک شب افطار در کنار سه شهید گمنام طرقبه/ گردشگران خارجی مهمان سفره شهدا شدند

وی ادامه داد: در چهارمین دوره این پویش، بالغ بر 2 هزار میلیارد ریال از محل کمک‌های مردمی و نیکوکاران جمع‌آوری 500 هزار بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند کشور توزیع شد و هم اکنون همزمان با ماه مبارک رمضان، در ادامه رزمایش مواسات و همدلی، پنجمین دوره پویش را آغاز خواهیم کرد.

پیش‌بینی تهیه و توزیع 600 هزار بسته معیشتی 

رئیسیان‌زاده تصریح کرد: پویش «سفره مهربانی» برای پنجمین دوره متوالی به پشتیبانی عزم و همت کانون‎های خدمت رضوی در استان‌ها و همدلی و ارادت مردم نیکوکار و دوستدار اهل بیت(ع)، آغاز شده و در این مرحله نیز پیش بینی می‌شود اعتبار لازم برای تهیه حداقل 600 هزار بسته معیشتی جمع آوری شود. 

رئیسیان زاده متوسط ارزش هر بسته را 300 هزار تومان را اعلام کرد و گفت: با هماهنگی صورت گرفته با وزارت جهاد کشاورزی مقرر شده اقلام اساسی نظیر برنج، شکر، مرغ و... به قیمت مصوب دولتی در اختیار کانون‌های خدمت رضوی قرار داده شود و باقی اقلام معیشتی نیز با کمک‌های مردمی تهیه می‌شود.

انتهای پیام/281/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سفره مهربانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۸۵۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده سازی کتیبه‌های دست نویس ایوان های صحن انقلاب و آزادی ویژه دهه کرامت

با همکاری معاونت رفاه زائرین حرم مطهر، اداره روشنایی و مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، در آستانه ایام دهه کرامت، کتیبه‌های دست نویس اجرا و آماده نصب در سر در ایوان های صحن انقلاب و آزادی حرم مطهر است.

مدیر ارتباطات و اطلاع رسانی آستان قدس رضوی در گفتگو با خبرنگار آستان نیوز به جزئیات تهیه و نصب این کتیبه‌ها اشاره کرد و گفت: معاونت رفاه زائرین حرم مطهر رضوی در تمام مناسبت های مذهبی اعم از میلاد و شهادت های ائمه اطهار(ع)، کتیبه‌های متنوعی را تهیه و در ایوان‌های بارگاه منور رضوی نصب می‌کند.

امیر خالقی، تصریح کرد: امسال نیز همزمان با فرا رسیدن ایام میلاد با برکت ولی نعمتمان حضرت رضا(ع) و دهه کرامت، از یک هنرمند حرفه ای دعوت کردیم تا کتیبه هایی را در ابعاد ۱۶ در ۸ به صورت دست نویس آماده کند.

وی خاطر نشان کرد: این کتیبه‌های دست نویس، مزین به اشعار مرتبط و متن سلام به حضرت رضا(ع) است که امروز ۱۰ اردیبشهت ماه کار آماده سازی آن به اتمام رسیده است و در ایام دهه کرامت در ایوان‌های یاد شده نصب و در معرض دید زائران و مجاوران حضرت رضا(ع) قرار خواهد گرفت.

منبع: آستان نیوز

دیگر خبرها

  • «هر سه‌شنبه‌ یک مدرسه»؛ طرحی برای افزایش سرانه آموزشی
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در میان فقرا و نیازمندان کردستانی
  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در بین فقرا و نیازمندان کردستانی
  • کاروان حرم مطهر رضوی به مناطق محروم گیلان می‌رود
  • آغاز پویش دست‌های مهربان در کردستان
  • رونمایی از نسخه برگردان روزنامه «ادب» قدیمی‌ترین روزنامه مشهد
  • تهیه بسته های اقتصاد دریاپایه در مازندران
  • آماده سازی کتیبه‌های دست نویس ایوان های صحن انقلاب و آزادی ویژه دهه کرامت
  • اجرای ۳۵۰ برنامه توسط آستان قدس رضوی در ایام دهه کرامت