Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: تکمیل کریدور شمال-جنوب در ایستگاه راه‌آهن گیلان توسعه اقتصاد کشور و منافع عظیمی برای ایران به همراه دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت،  خیرالله خادمی ظهر امروز در جلسه بررسی تأمین مصالح پروژه‌های استان گیلان و حل مشکلات اجرای پروژه راه‌آهن و آزادراها اظهار داشت: اعتبارات راه‌آهن و آزادراه سال گذشته به طور کامل تخصیص یافت که این امر حاصل پیگیری آقای عباسی و توجه رییس جمهور به توسعه در این استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه تأمین مصالح برای اجرای پروژه‌های زیرساختی تنها با همکاری مدیران دستگاه‌های اجرایی محقق می‌شود افزود: تکمیل کریدور شمال-جنوب در ایستگاه راه‌آهن گیلان توسعه اقتصاد کشور و منافع عظیمی برای ایران به همراه دارد.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور با بیان اینکه به زودی پروژه کنارگذر انزلی با تأمین اعتبار از رکود خارج می‌شود گفت: عملیات احداث تقاطع غیرهمسطح میدان گیل لاهیجان، مطلوب بوده و سعی داریم هر چه سریعتر بهره‌برداری این پروژه مهم انجام شود.

معرفی عوامل قطع درخت "امام‌زاده اسحاق شفت" استان گیلان به مراجع قضایی/ انگیزه خاطیان در دست بررسی استتولیدات هنرمندان گیلانی به خارج از کشور صادر می‌شود"سیاست‌زدگی" علت ترک فعل برخی از دستگاه‌های اجرایی استان گیلان است

همچنین نماینده عالی دولت در استان گیلان نیز در این نشست با تأکید بر اهمیت تکمیل پروژه‌های عمرانی و زیرساختی در استان گیلان اظهار داشت: تکمیل پروژه‌های عمرانی اقدامی مهم در راستای توسعه سرزمینی است که سبب تحول اقتصاد داخلی هم می‌شود.

اسدالله عباسی ضمن قدردانی از فعالان حوزه توسعه زیرساخت، عواملی همچون افزایش تعاملات بین بخشی، حذف بروکراسی و عزم جهادی را برای پیش‌برد اهداف توسعه‌محور مهم دانست و افزود: بسیاری از پروژه‌های نیمه تمام عمرانی در استان منافع ملی و بین‌المللی دارد.

عباسی گفت: تکمیل پروژه‌های مهم استان اعم از تقاطع غیرهمسطح میدان گیل لاهیجان، آزادراه قزوین-رشت، راه‌آهن رشت-انزلی و کاسپین-آستارا، پل جاده‌ای آستارا-آستارا ضروری بوده و باید هرچه سریعتر و با رعایت استانداردها به انجام رسد.

نماینده عالی دولت در استان گیلان ابراز داشت: همچنین علاوه بر این موارد اجرا و تکمیل کنارگذر چند شهرستان نظیر تالش، بندرانزلی، لنگرود و چابکسر، تعیین تکلیف تقاطع غیرهمسطح ورودی شهر فومن و تکمیل بزرگراه فومن، صومعه‌سرا، تالش و آستارا مورد تأکید است.

وی با بیان اینکه عقد قرارداد برای احداث پروژه‌ها باید به نحوی باشد که در روند اجرا تعطیلی وجود نداشته و اقدامات با سرعت بالا اجرایی شوند تصریح کرد: دولت  برای توسعه و عمران کشور عزم جدی دارد و تصمیم‌گیری‌ها، مصوبات و تخصیص‌های اعتباری بیانگر این امر است.

عباسی با بیان اینکه تأمین مصالح برای اجرای پروژه‌ها نیازمند همگرایی و تعامل بین دستگاهی است عنوان کرد: نباید با طولانی کردن روند صدور مجوزها در اجرا و بهره‌برداری از اقدامات کلان تأخیر ایجاد شود زیرا شکوفایی اقتصاد کشور در گرو اجرای این پروژه‌هاست.

نماینده عالی دولت در استان گیلان با بیان اینکه تکمیل راه‌آهن رشت-آستارا سبب افزایش میزان صادرات و تعاملات اقتصادی با کشورهای دنیا به‌ویژه همسایگان می‌شود اظهار داشت: ضرورت نصب علائم راهنما در مسیر راه‌آهن مورد تأکید است که باید مورد توجه قرار گیرد.

نماینده مردم شهرستان‌های لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با بیان اینکه تأمین مصالح برای اجرای پروژه‌های عمرانی دغدغه همیشگی گیلان است افزود: برای تصمیم‌گیری در این بخش مدیران دستگاه‌های اجرایی باید از سازمان خود تفیض اختیار داشته باشند.

رسول فرخی میکال لزوم تسریع در تکمیل پروژه تقاطع غیرهمسطح لاهیجان را مورد تأکید قرار داد و خاطرنشان کرد: باید در روند اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان گیل لاهیجان که بهره‌برداری از آن مطالبه 10ساله مردم شهرستان لاهیجان است، تسریع شود.

انتهای پیام/614/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تقاطع غیرهمسطح استان گیلان تأمین مصالح تکمیل پروژه اجرای پروژه پروژه ها راه آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۸۵۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت به سمت قله و پیشرفت/ کشور وقت آزمون و خطا ندارد

به گزارش خبرنگار مهر، محسن منصوری عصر دوشنبه در آیین کلنگ زنی مینی پالایشگاه دهدشت، افزود: کشور وقت آزمون و خطا ندارد و هرجایی کار پیش نرود، اجحاف در حق مردم است.

وی با بیان اینکه کارهای بزرگی در کهگیلویه و بویراحمد در حال انجام است، ابراز کرد: در سفر رئیس جمهوری پروژه های مهمی در این استان افتتاح شد.

منصوری با بیان اینکه تکمیل پروژه های نیمه تمام نیز به شکل جدی در حال انجام است، اظهار کرد: استان ظرفیت های خوبی در بحث آب، کشاورزی، گردشگری و پتروشیمی دارد.

وی افزود: تلاش و عزم دولت بر این است که سود و منافع پتانسیل ها بر سر سفره مردم قرار بگیرد.

معاون اجرایی رئیس جمهور با بیان اینکه ۱۷ هزار میلیارد تومان منابع به پتروشیمی گچساران تزریق شد، اظهار کرد: چنین اقدامی در بحث پتروشیمی دهدشت نیز اجرایی می شود.

منصوری گفت: دولت تمام قد در خدمت به مردم کهگیلویه و یویراحمد پیگیری پروژه ها را تا روند تکمیل خواهد داشت.

کد خبر 6092398

دیگر خبرها

  • حرکت به سمت قله و پیشرفت/ کشور وقت آزمون و خطا ندارد
  • شروع باران شدید از فردا در ۷ استان
  • فاز اول پروژه جاده مرزی آستارا با پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصد در حال تکمیل است
  • وعده معاون رئیس جمهور برای تکمیل خط انتقال آب شهرستان بهمئی
  • راه‌اندازی مرکز نوآوری ملی و تخصصی حوزه فناوری‌های شناختی در شمال کشور
  • تولید نوکیای تقلبی متوقف می‌شود+ فیلم
  • مخبر: ایران به دنبال روابط برد برد با کشورهاست
  • هشدار زرد هواشناسی برای بیشتر نقاط کشور
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • پیش بینی هشدار زرد هواشناسی در بیشتر نقاط کشور