Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@03:30:22 GMT

اجرای طرح «هر نوزاد یک درخت» در منطقه ۱۳

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۸۵۸۸۶

اجرای طرح «هر نوزاد یک درخت» در منطقه ۱۳

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد هادی علی‌احمدی بهار را نمادی برای حیات دوباره دانست و گفت: از آنجا که تولد هر نوزاد نوید بخش حضور یک شهروند جدید است، این طرح برای گرامیداشت حضور شهروندان جدید با کاشت درخت توسط والدین نوزادانی که در اسفند سال گذشته و فروردین ماه متولد شده‌اند، به اجرا درآمد.

شهردار منطقه ۱۳ خاطرنشان کرد: کاشت نهال، امروز توسط والدین نوزادان با حضور جمعی از مدیران و شهروندان در بوستان نشاط و کودک واقع در محله شورا ناحیه ۳ اجرا شد و امیدواریم که با تشویق و فرهنگ‌سازی هر چه بیشتر این طرح ادامه داشته باشد و افرادی که از این پس صاحب فرزند می‌شوند، با مشارکت شهرداری این کار ارزشمند را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص روند اجرای این طرح تصریح کرد: پس از ابلاغ دستورالعمل پویش نفس تازه شهر، اداره بانوان معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۳ نسبت به شناسایی خانواده‌های دارای فرزند نوزاد متولد اسفند ماه سال گذشته و فروردین سال جاری که ساکن محلات منطقه هستند، اقدام و جلساتی نیز برای هماهنگی طرح برگزار شد.

علی‌احمدی با اشاره به اهمیت و جایگاه مسئله حفظ منابع طبیعی در دین مبین اسلام افزود: حفظ محیط زیست به عنوان میراث ماندگار فقط برای بهره‌مندی امروز ما نیست بلکه مربوط به آیندگان نیز هست.

وی همچنین به پویش ایوان‌های زیبای ما در منطقه اشاره کرد و گفت: این پویش در قالب طرح «بالکن خانه‌ات را زیبا کن» به منظور بازپیرایی بالکن‌های منطقه اجرایی شده که در حاشیه این مراسم نیز از شهروندان فعال در این طرح قدردانی به عمل آمد.

در پایان مراسم نیز، تندیس نام نوزادان به خانواده‌ها اهدا شد.

کد خبر 5476608

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری منطقه 13 شهرداری تهران کاشت درخت شهرداری تهران شورای شهر تهران ماه رمضان 1401 آموزش و پرورش آلودگی هوا پلیس راهور قوه قضاییه شهر تهران روز قدس غلامحسین محسنی اژه ای ماه مبارك رمضان گردشگری تعلیم و تربیت علیرضا زاکانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۸۵۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهسازی معابر اراک برای افزایش رفاه شهروندان آغاز شد

سرپرست منطقه ۴ شهرداری اراک گفت: باتوجه به فرسودگی برخی از معابر و کوچه های سطح منطقه چهار اراک، بهسازی این معابر در راستای افزایش رفاه شهروندان در امر تردد، از ابتدای سال جاری آغاز شده است.

علی حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از مرکزی اظهار کرد: با توجه به فرسودگی برخی از معابر و کوچه‌های سطح منطقه ۴ اراک، بهسازی این معابر در راستای افزایش رفاه شهروندان در امر تردد آغاز شده و در همین خصوص در فروردین ماه سال جاری، هزار مترمربع سنگ فرش در خیابان امام خمینی (ره) اجرایی و عملیاتی شده است.

وی با اشاره به اقدامات شاخص صورت گرفته در سطح این منطقه شهری طی اردیبهشت ماه سال جاری افزود: در راستای اهمیت و ضرورت توجه به مسائل عمرانی، بهسازی جداول سطح منطقه با هدف ساماندهی معابر و همچنین زیباسازی فضاهای شهری در دست اجراست.

سرپرست منطقه ۴ شهرداری اراک ادامه داد: در این خصوص بیش از ۲۰۰ متر طول جدول عرضی، کانیو، ایستاده در خیابان جهانگیری، میرزای شیرازی و تفرش اجرا شده است.

حبیبی ادامه داد: همچنین جداول کانیو واقع در خیابان شهدا کوچه ایمان به طول ۳۰ متر ترمیم و ۸۰ متر جدول تک ایستاده در خیابان میرزایی شیرازی کوچه انتظار، اجرایی شده است.

وی همچنین از اجرای ۳۰۰ تن آسفالت در سطح این منطقه شهری از ابتدا سال جاری در راستای بهبود و ارتقا سطح کیفی معابر خبر داد و گفت: از این حجم آسفالت پخش شده، شهرک قائم، خیابان ادبجو، جهانگیری و… از جمله محله‌هایی بودند که با درخواست شهروندان مورد بهسازی قرار است.

سرپرست منطقه ۴ شهرداری اراک تاکید کرد: طبق سنوات گذشته، از ابتدای سال ۱۴۰۳ در بخش بهسازی و مرمت آسفالت معابر، ارائه خدمات با کیفیت به شهروندان در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 748506

دیگر خبرها

  • اجرای پویش کاشی حرم در لرستان
  • بهسازی معابر اراک برای افزایش رفاه شهروندان آغاز شد
  • یاری شهروندان به پلیس در اجرای قانون حجاب
  • اجرای پویش «پای کار ایرانیم»در پایتخت
  • دومین پویش مردمی پاکسازی جنگل های هیرکانی در گرگان برگزار شد
  • استان‌های برتر اجرای پویش ستاره‌های زمین معرفی شدند
  • قطع درختان در محدوده باغ موزه قصر
  • اجرای پویش «پای تختی هستیم» در پایتخت
  • ماجرای قطع ۴۰ اصله درخت در کجور چیست؟
  • تصاویر قطع ۴۰ اصله درخت در کجور آرشیوی است