Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسول بهرامی‌پور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در ماه رمضان به منظور کمک به نیازمندان، دومین مرحله رزمایش کمک‌های مومنانه سازمان بسیج حقوق‌دانان کرمانشاه توسط گروه جهادی شهدای حقوق‌دان برگزار شد.

وی افزود: در این رزمایش تعداد ۲۰۰ بسته معیشتی مواد غذایی با ارزش ۸۰۰ میلیون ریال توسط حقوق‌دانان بسیجی بیت افرادی که از لحاظ مالی نیازمند هستند، توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر سازمان بسیج حقوق‌دانان کرمانشاه تصریح کرد: مرحله اول این رزمایش در سال جاری و با آغاز سال ۱۴۰۱ انجام شد که در آن ۲ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی بین خانواده زندانیان نیازمند توزیع شد.

بهرامی‌پور خاطرنشان کرد: با همکاری و همراهی خیرین در استان کرمانشاه می‌توان برنامه‌های رزمایش کمک مومنانه را همانند گذشته در طول سال ۱۴۰۱ ادامه داد.

کد خبر 5477028

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه سازمان بسیج حقوقدانان کمک معیشتی خانوار کمک مومنانه پویش همدلی رزمایش همدلی ماه رمضان 1401 بوشهر شب قدر راهپیمایی روز قدس کرمانشاه ویروس کرونا آمار کرونا بارش باران شب احیا خراسان رضوی ماه مبارك رمضان شهادت حضرت علی مشهد حقوق دانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۸۶۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع عادلانه امکانات در مدارس کرمانشاه با رویکرد محرومیت‌زدایی

دریافت 160 MB کد خبر 6092616

دیگر خبرها

  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • اجرای ۷۰ برنامه فرهنگی و محرومیت زدایی در هفته بسیج سازندگی
  • تشریح اقدامات سال ۱۴۰۲ بسیج سازندگی استان مرکزی
  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر
  • اجرای بیش از ۷۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کهگیلویه و بویراحمد
  • رزمایش اهدای ۳۱۳ سری جهیزیه در حرم حضرت معصومه (س) برگزار می شود
  • تدوین لایحه حمایت از حقوق پرستاران با هدف بهبود معیشت
  •  آماده‌ شدن آمریکا برای حمله گسترده به یمن/ حمله یمن به ۲ ناوشکن آمریکایی و ۲ کشتی اسرائیلی/ برگزاری رزمایش دریایی 9 روزه ارتش چین/  اعلام نقض حقوق بشر توسط پنج واحد ارتش اسرائیل از سوی آمریکا
  • توزیع عادلانه امکانات در مدارس کرمانشاه با رویکرد محرومیت‌زدایی
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی