Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-01@14:57:01 GMT

پرسپولیس - سپاهان و مشکلی به نام حضور تماشاگر

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۸۶۲۳۰

حضور تماشاگر به عامل اصلی تعلل در انتخاب شهر بازی پرسپولیس و سپاهان تبدیل شده است

معضل بزرگ پرسپولیس برای میزبانی از سپاهان، حضور هواداران هستند.

به گزارش طرفداری، همان طور که دیروز نوشتیم، در حالی که پرسپولیس در زمین بی‌طرف باید به مصاف سپاهان اصفهان برود اما همچنان محل برگزاری این بازی نامشخص است. به هرحال با رای کمیته انضباطی دیدار رفت و برگشت پرسپولیس و سپاهان در فصل جاری لیگ برتر باید در زمین بی‌طرف برگزار شود و به همین دلیل بازی رفت به میزبانی سپاهان در شهر اراک برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین رابطه و برای بازی برگشت، شنیده می شود پرسپولیسی‌ها ورزشگاه امام رضا(ع) شهر مشهد را انتخاب کرده‌اند اما هنوز این مساله قطعی نشده است. 

در این میان خبرهای دریافتی از باشگاه پرسپولیس حکایت از آن دارد در صورتی که سازمان لیگ اعلام کند این بازی با حضور تماشاگر برگزار می شود، شهر مشهد قادر به میزبانی نخواهد بود، آن هم در شرایطی که هنوز بحث حضور تماشاگران در ورزشگاه مشخص نشده است.

در رای کمیته انضباطی در خصوص اتفاقات بازی فصل گذشته هیچ اثری از محرومیت تماشاگران برای تماشای بازی پرسپولیس و سپاهان وجود ندارد اما از آنجایی که در زمان بازی رفت شیوع ویروس کرونا بسیار بیشتر از شرایط فعلی بود به همین خاطر تماشاگران اجازه حضور در ورزشگاه را نداشتند. با استناد به همین رای، باشگاه پرسپولیس خواستار حضور هوادارانش در ورزشگاه محل بازی با سپاهان است.

ابهامات موجود باعث شده با وجود نزدیک شدن به زمان این بازی همچنان شهر میزبان نامشخص باشد. این درحالی است که برخی شهرها همانند قزوین، کرج و اراک خواستار میزبانی این بازی هستند و به نظر می‌رسد در صورتی که میزبانی پرسپولیس در مشهد منتفی شود، یکی از این سه شهر پذیرای دیدار حساس پرسپولیس و سپاهان شود.

اخبار داغ 

رکنا برگشت معاون حقوقی پرسپولیس: حضور سیلوا در استقلال غیرقانونی است درخشش وریا غفوری معادلات ترکیب استقلال را به هم می زند؟ کریم بنزما 4 تا گل تا تبدیل شدن به دومین گلزن برتر تاریخ رئال مادرید دامن زدن دنی آلوز به شایعات پیوستن پائولو دیبالا به بارسلونا / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: پرسپولیس و سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۸۶۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوستر پرسپولیس با حضور ۳ سپاهانی سابق

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته بیست و پنجم که می‌تواند نقش مهمی در تعیین قهرمان لیگ داشته باشد، پرسپولیس میزبان سپاهان در جام حذفی است.

این دیدار همواره حساسیت‌های خاص خودش را داشته و باتوجه به بازیکنانی که سابقه بازی در دو تیم را دارند، بازی برای بازیکنان با انگیزه ویژه‌تری هم دنبال می‌شود.

در پوستر پرسپولیس برای این بازی عیسی آل‌کثیر، مسعود ریگی و گئورگی گولسیانی بازیکنانی هستند که تجربه پوشیدن پیراهن سپاهان را دارند.

در این طرح گرافیکی ارونوف و عبدالکریم حسن، دو ستاره خارجی سرخ‌ها به همراه امید عالیشاه حضور دارند. پیشبینی می‌شود همه این بازیکنان در ترکیب ثابت باشند. همچنین در این طرح اوسمار نیز دیده می‌شود که برای اولین بار به عنوان سرمربی در الکلاسیکوی ایران حضور دارد.

دیگر خبرها

  • پوستر پرسپولیس با حضور ۳ سپاهانی سابق
  • خبر خوب برای سپاهان؛ رضا اسدی به الکلاسیکو می‌رسد
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس قبل از بازی با سپاهان
  • آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار با سپاهان
  • بیرانوند مشکلی برای بازی کردن مقابل سپاهان ندارد
  • تشریح وضعیت بیرانوند از زبان پزشک معالج | گلر پرسپولیس به سپاهان می رسد؟
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد
  • عکس| گلر پرسپولیس به سپاهان می رسد؟
  • دروازه‌بان پرسپولیس به دیدار با سپاهان می رسد؟
  • باران‌چشمه: حضور بانوان به عنوان تماشاگر در زورخانه ها مشکلی ندارد