Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-01@06:21:23 GMT

وزیر بهداشت از بیمارستان شهدای آبیک بازدید کرد

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۸۶۳۴۳

وزیر بهداشت از بیمارستان شهدای آبیک بازدید کرد

دکتر بهرام عین اللهی دقایقی پیش در بدو ورود به شهرستان آبیک در گلزار شهدای این شهرستان حضور یافت و بر مقام شهیده زهرا بوکانیان، شهید مدافع سلامت ادای احترام کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در جریان بیستمین سفر استانی رئیس جمهوری به استان قزوین دقایقی پیش وارد شهرستان آبیک شد و ضمن حضور در گلزار شهدای این شهر با نثار گل و خواندن فاتحه با آرمان‌های شهدای این شهر تجدید میثاق کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دکتر بهرام عین‌اللهی که به عنوان نماینده ویژه دولت در سفر استانی رییس جمهور به استان قزوین به آبیک سفر کرده، در حاشیه این مراسم با تاکید بر گرامیداشت مقام شهدا اظهار کرد: انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا به ثمر رسیده و شهدای مدافع حرم، شهدای انقلاب و شهدای سلامت هر کدام با توجه به شرایط زمانه برای نظام و انقلاب و مردم جان خود را فدا کردند.


    وی با بیان اینکه مسئولیت ما امانتی برای ادای دین به انقلاب، ارزش‌‌ها، خون شهدا و خدمت به مردم است؛ افزود: باید قدردان این موهبت الهی باشیم؛خداوند این فرصت را برای خدمت به کشور عزیزمان به ما عنایت کرده است.

وزیر بهداشت در پایان با تاکید بر اینکه خانواده معظم شهدا حق بزرگی بر گردن ما دارند، گفت: امروز عزت، امنیت و اقتدار کشور در منطقه و جهان مدیون مجاهدت‌ها، رشادت‌ها، صبر و استقامت خانواده‌های شهدا و ایثارگران است.

گفتنی است در ادامه این سفر وزیر بهداشت از زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی شهرستان آبیک بازدید به عمل خواهد آورد.
 

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به عنوان نماینده ویژه دولت در سفر استانی رییس جمهور دقایقی پیش از بیمارستان شهدای آبیک بازدید کرد.

    بهرام عین‌اللهی به عنوان نماینده ویژه دولت در سفر استانی رئیس جمهور به استان قزوین، به همراه فاطمه محمدبیگی و لطف‌الله سیاهکلی مرادی از بخش‌های مختلف بیمارستان شهدای شهرستان آبیک بازدید کرد.  
  وزیر بهداشت همچنین از نزدیک در جریان فعالیت و شرایط بیمارستان شهدای آبیک قرار گرفت؛ بیمارستانی که در سال ۹۲ بدون تکمیل و فقط بخش اورژانس و کلینیک آن افتتاح شد و با پیگیری نمایندگان مجلس، مسوولان استانی و شهرستانی راه‌اندازی کامل آن در دستور کار قرارگرفته است.
  سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قزوین، آخرین وضعیت بیمارستان شهدا و خدمات ارائه شده به بیماران و اقدامات در دست انجام به منظور بهبود عملکرد خدمات رسانی در این مرکز درمانی را تشریح کرد.
  عبدالله دیدبان تأکید کرد: که مجدانه پیگیر آغاز طرح الحاقیه بیمارستان شهدا برای ارائه خدمات با حضور متخصصان بیشتر و با کیفیت‌تر در این بیمارستان هستیم.
  وی؛ تامین نیروهای متخصص بیهوشی، قلب و جراحی عمومی را برای بیمارستان دولتی شهدا ضروری دانست و افزود: با تامین این نیروها که نیاز مبرم مردم شهرستان آبیک بوده، واجب و ضروری است.
  دیدبان اضافه کرد: مسائل و مشکلات مربوط به بیمارستان شهدای آبیک در سفر رئیس جمهور و نشست شورای اداری در عصر امروز مطرح و پیگیری می‌شود.
  لازم به ذکر است شهرستان آبیک با حدود ۱۰۰ هزار نفر جمعیت دارای یک بیمارستان خصوصی و یک بیمارستان دولتی است.
  انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: بیمارستان شهدای آبیک بیمارستان شهدا شهرستان آبیک وزیر بهداشت آبیک بازدید سفر استانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۸۶۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلستان شهدای جروکان ساماندهی شد

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: ساماندهی گلزار شهدای جروکان با هزینه بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال در دستور کار شهرداری قرار گرفته است و با هزینه‌ای بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال انجام شد.

سیدسلمان قاضی‌عسگر با اشاره به سامان‌دهی گلزار شهدای جروکان با هزینه‌ای بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال اظهار کرد: این اقدام با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت انجام شد؛ بهسازی و مرمت گلزارهای شهدا به‌منظور ماندگارسازی نام شهدا به‌عنوان میراث ملی ضروری است.

وی با تاکید بر اهمیت تلاش برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت افزود: ارتقای سطح آگاهی مردم نسبت به باورهای دینی و معرفی شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران به‌عنوان الگو برای جوانان از مؤثرترین راهکارها به‌منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان با بیان اینکه ساماندهی گلستان شهدای جروکان شامل ساماندهی قبور شهدا، کف‌سازی و بدنه‌سازی این مجموعه است، گفت: گلزار شهدا سمبل فرهنگ ایثار و شهادت است، از این‌رو حفظ و ساماندهی این پروژه یکی از الزامات و اولویت‌های پروژه‌های شهرداری است.

قاضی‌عسگر خاطرنشان کرد: در عملیات عمرانی پروژه‌های فرهنگی باید رویکرد ما خلاقانه و با اثرگذاری ارزش ترویجی باشد تا به اهدافی که در ترویج ارزش‌ها مشخص شده، دست پیدا کنیم.

کد خبر 749089

دیگر خبرها

  • هویت ۸ شهید در استان فارس شناسایی شد
  • ۱۲۰۰ وصیت نامه شهدای استان سمنان چاپ شده است
  • بیمارستان شهدای نفت گچساران در هفته دولت افتتاح می‌شود
  • تقدیر از خانواده های شهدای فاطمیون در البرز
  • گلستان شهدای جروکان ساماندهی شد
  • بازدید وزیر نیرو از پروژه‌های برقی البرز + تصا‌ویر
  • لحظات خداحافظی غم‌بار بستگان با شهدا در رفح+ فیلم
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در قزوین
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک
  • مشارکت شهرداری در احداث یادمان شهدای جاویدالاثر تکاب