Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@23:49:10 GMT

مشکلات حوزه کارگری یک مجموعه به هم پیوسته است

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۸۶۴۹۷

مشکلات حوزه کارگری یک مجموعه به هم پیوسته است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان، آیت‌الله مصطفی محامی در دیدار مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ضمن تبریک هفته کار و کارگر اظهار داشت: برگزاری جلسات و مراسمات نمادین برای کارگران در صورتی مؤثر است که به طور عملی اقدامی برای آن‌ها انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر بررسی دقیق وضعیت موجود، ادامه داد: گاهی برخی آمارها در میدان عمل مشاهده نمی‌شود و برای برنامه‌ریزی درست نیازمند درک صحیح شرایط موجود هستیم.

نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان با اشاره به اهمیت برشماری مشکلات و در ادامه ارائه راهکار برای آن‌ها، تصریح کرد: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که در بازه‌های زمانی مشخص به دنبال حل یک مشکل باشیم و روی مهمترین مشکلات متمرکز شده و برای حل آنها تلاش کنیم تا در پایان سال نتیجه‌ای ملموس حاصل شود.

وی گفت: در شرایط کنونی وضعیت استان چندان مطلوب نیست و نیازمند کار گسترده و همه جانبه برای خدمت به این قشر گسترده و محروم هستیم زیرا این قشر در تمامی صحنه‌ها حضوری فعال داشته و زبانی گویا برای بیان مشکلات خود ندارد و این وظیفه ما را سنگین می‌کند.

حامد آرامش سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان نیز در این جلسه برنامه‌های هفته کارگر را تشریح کرد و گفت: در سال گذشته ایجاد ۱۸ هزار شغل در این استان هدف‌گذاری شده بود که به خوبی این رقم تحقق یافت و امسال به ۲۸ هزار نفر رسیده که این تعداد بین دستگاه‌های مختلف تقسیم می‌شود.

کد خبر 5477084

منبع: مهر

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان مصطفی محامی هفته کارگر ماه رمضان 1401 بوشهر شب قدر کرمانشاه راهپیمایی روز قدس ویروس کرونا آمار کرونا بارش باران شب احیا خراسان رضوی ماه مبارك رمضان شهادت حضرت علی مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۸۶۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان

(تصاویر) مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان

دیگر خبرها

  • سیستان و بلوچستان پتانسیل‌های فراوانی در زمینه‌های تولیدی و اقتصادی دارد
  • اظهارات جدید وزیر کشور درباره دیوار کشی در استان سیستان و بلوچستان
  • برگزاری ۶۰ برنامه فرهنگی در سیستان و بلوچستان
  • رفع مشکلات اقتصادی بدون مشارکت مردم ممکن نیست
  • ۳۰ درصد کنسرو ماهی کشور در سیستان و بلوچستان تولید می‌شود
  • اصلاحات اساسی در اقتصاد برق، راهکار برون رفت از مشکلات بخش توزیع
  • (تصاویر) مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • بیش از ۹۰۰ هزار نفر، زیر پوشش غربالگری سلامت قلب
  • تولید ۸۰ درصد تورهای ماهیگیری در سیستان و بلوچستان
  • ساخت۱۸۰ کیلومتر راه روستایی در سیستان وبلوچستان