Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@10:33:56 GMT

لغو روادید زمینی از سوی دولت عراق محقق نشده است

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۸۶۵۶۳

لغو روادید زمینی از سوی دولت عراق محقق نشده است

به گزارش خبرنگار مهر احمد وحیدی عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت لغو روادید سفر زمینی بین ایران و عراق اظهار کرد: طرف عراقی پیش از این قول همه گونه همکاری در جهت لغو روادید زمینی را داده بود ولی این مسئله تاکنون به وقوع نپیوسته است.

وزیر کشور در خصوص امنیت مرزهای کشور بیان کرد: در حوزه تأمین امنیت خود با هیچ‌کس تعارف نداریم و خوشبختانه در حال حاضر امنیت مرزهای جغرافیایی کشور در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هم‌اکنون لغو روادید در سفرهای هوایی به کشور عراق انجام شده و در این حوزه مشکلی نداریم.

وحیدی بیان کرد: استان قزوین از سرمایه‌های بزرگ و ارزشمندی برخوردار است که در کشور شناخته شده است.

وی عنوان کرد: شرکت مشترکی با حضور شهرداری قزوین و شرکت بازآفرینی برای کمک به توسعه قزوین تشکیل خواهد شد و انجام این برنامه می‌تواند منجر به ثروت آفرینی در این شهر شود.

کد خبر 5477095

منبع: مهر

کلیدواژه: احمد وحیدی قزوین لغو روادید عراق وزیر کشور ماه رمضان 1401 بوشهر شب قدر راهپیمایی روز قدس کرمانشاه ویروس کرونا آمار کرونا بارش باران شب احیا خراسان رضوی ماه مبارك رمضان شهادت حضرت علی مشهد لغو روادید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۸۶۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزم جدی دولت برای ساختن ایلام قوی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ حسن بهرام نیا در دیدار با سید مجید هدایت، مشاور وزیر و دستیار ویژه وزیر کشور در امور صنعت و تیم اقتصادی وزارت کشور اظهار کرد: امید است که خروجی این حضور منتج به یک تحول بسیار خوب با هدف جهش تولید و مشارکت مردم در استان شود.
وی تصریح کرد: استان ایلام دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی از جمله: منابع نفت، گاز، کشاورزی، گردشگری و به ویژه گردشگری سلامت با توجه به نزدیکی مرز مهران با کشور عراق است که البته در این حوزه‌ها در استان کار شده است؛ اما باید بیش از گذشته با حمایت مسئولان ارشد کشور مورد توجه قرار گرفته است.

بهرام نیا با بیان این که در حوزه بهره وری، چهار حوزه اصلی گردشگری، آب، نفت و گاز و صنعت مورد توجه بوده است، افزود: ۱۸ کمیته زیرمجموعه ذیل این چهار بخش اصلی به منظور بهره وری و ارتقاء تولید و رشد در استان تشکیل شده است.
استاندار ایلام تشریح کرد: استان ایلام، ظرفیت بسیار خوبی در حوزه نفت و گاز دارد که بالقوه است و باید از این ظرفیت‌ها در حوزه‌های پایین دستی و تأمین خوراک صنایع پتروشیمی و پالایشگاه استان استفاده شود.
وی بیان کرد: یکی از ظرفیت‌های بالقوه استان پتروشیمی ایلام، شرکت ارغوان گستر و پتروشیمی ایلام است که با حضور تیم وزارت کشور در استان انتظار می‌رود هر چه زودتر این ظرفیت‌ها به نتیجه برسد و شاهد ایجاد اشتغال و جهش تولید در استان باشیم.

وی با بیان این که در حوزه مهار آب‌های سطحی در سطح استان اقدامات و گام‌های بزرگی در دولت سیزدهم در مقام مقایسه با سال‌های گذشته برداشته شده است، اضافه کرد: سد میمه از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار است و انتظار می‌رود که به زودی به بهره برداری برسد.
استاندار ایلام تصریح کرد: پارک پلی پروپیلن منطقه آزاد هم در دست اقدام است و فرصت خوبی برای صادرات، اشتغال و توسعه استان به شمار می‌رود که حدود ۲ هزار و ۷۰۰ نفر اشتغال ایجاد خواهد کرد.
بهرام‌نیا با اشاره به این که مرحله اول سامانه گرمسیری تکمیل شده است و پیش بینی می‌شود، مرحله دوم تا پایان سال به بهره برداری برسد، ابراز کرد: پتروشیمی دهلران، پتروشیمی دره شهر، پتروشیمی هلیلان و صبا انرژی دهلران، می‌تواند یک تحول بزرگ در حوزه اشتغال، انرژی و تولید در استان ایجاد کند.

استاندار ایلام با اشاره به این که در دولت سیزدهم ۲۳۲ واحد از تعداد ۴۷۰ واحد نیمه تعطیل در استان احیاء و فعال شده است، تصریح کرد: تمام انرژی ما به منظور چرخیدن چرخ کارخانه‌ها و واحد‌های نیمه فعال و ایجاد اشتغال در استان است.
وی بیان کرد: استان ایلام، استانی غنی است که در ظرف چند سال آینده به یکی از استان‌های برخوردار کشور تبدیل می‌شود و با این همه ظرفیت و پتانسیل که در استان وجود دارد، همت و تلاش دولت برای توسعه استان بسیار جدی است.
بهرام نیا با بیان این که وحیدی یکی از وزرای جهادی کشور است، خاطرنشان کرد: وزیر کشور در ایام اربعین در استان چندین بار حضور داشتند و نگاه ویژه‌ای به استان ایلام دارند که این استان توانمند شود.
هیأت اقتصادی و صنعتی به سرپرستی سید مجید هدایت، مشاور و دستیار ویژه وزیر کشور در امور صنعت، به پیشنهاد وزیر کشور به مدت ۲ روز به منظور بررسی ظرفیت‌ها و مسائل اقتصادی و صنعتی ایلام به این استان سفر کرده است.

دیگر خبرها

  • ظرفیت‌های استان تهران برای تعامل اقتصادی با «واسط» عراق مهیا است
  • ظرفیت های استان تهران برای تعامل اقتصادی با «واسط»عراق مهیا است
  • تمدن نوین اسلامی با وحدت محقق می‌شود/ عینت‌بخشی به وحدت اسلامی در دستور کارم بود
  • کنعانی تحریم‌های سه‌کشور آمریکا، انگلیس و کانادا را به شدت محکوم کرد
  • مردمی کردن اقتصاد چگونه محقق می‌شود؟
  • در جلسه رادان با اعضای جامعه مدرسین چه گذشت؟
  • دست رد پاکستان به سینه آمریکا درباره رابطه با ایران
  • هوشمندی ایران در از سرگیری سوآپ گاز ترکمنستان، تمدید صادرات گاز عراق و تکمیل خط لوله صلح
  • دولت توانسته بخش قابل توجهی از اهداف خود برای رفع ناترازی‌ها و مشکلات اقتصادی را محقق کند
  • عزم جدی دولت برای ساختن ایلام قوی