Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@17:53:32 GMT

خانواده‌های شهدای ورزشکار ابهر تجلیل شدند

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۸۶۵۸۹

خانواده‌های شهدای ورزشکار ابهر تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، شماری از مسوولان شهرستان ابهر با حضور در منزل شهید موسی دودانگه و شهید غلامحسین طارمی از ورزشکاران شهید منطقه ابهر با مادر این شهیدان دیدار و گفت‌وگو کردند.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ابهر در حاشیه این دیدارها گفت: اکنون وظیفه ماست که در راه و مسیر شهدا که مسیر عزت و افتخار است گام برداریم و حرمت خانواده معظم شهدا و جانبازان و آزادگان عزیز را حفظ کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 تورج عیوض محمدی ادامه داد: حفظ این حرمت یعنی تقویت و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، یعنی اینکه راه شهادت راه عزت است و خانواده معظم شهدا و ایثارگران نزد ملت ایران عزیز هستند. 

زمانی، رییس بنیاد شهید شهرستان ابهر نیز در این دیدار، ضمن اشاره به جایگاه رفیع شهدا در نزد خداوند، افزود: این روزهای مبارک و سرشار از معنویت ماه مبارک رمضان فرصت مغتنمی است تا ضمن حضور در منزل شهدا و جانبازان ورزشکار، یاد و نام شهیدان سرافراز را گرامی بداریم و بگوییم رشادت‌ها و جان‌فشانی شهداء هیچگاه از یاد ما نمی‌رود.
مسوول نمایندگی بنیاد بین المللی غدیر در شهرستان ابهر نیز با بیان اینکه شهدا حق بزرگی بر گردن ما دارند  گفت: شهدا جان خود را فدای اسلام و انقلاب نموده‌اند تا ما امروز در آسایش و آرامش زندگی کرده و امنیت داشته باشیم.

سید قاسم موسوی ادامه داد: پیرو فرمایش مقام معظم رهبری اجر و پاداش پاسداشت یاد و نام شهدا کم از شهادت نیست و لذا از مسوولان اداره ورزش و جوانان شهرستان و همینطور بنیاد شهید و امور ایثارگران ابهر بخاطر سرکشی مداوم به خانواده های شهدا و زنده نگاه داشتن یاد و نام این بزرگواران سپاس گذاریم.

در پایان این دیدارها از طرف اداره ورزش و جوانان شهرستان ابهر لوح سپاس و هدیه ای تقدیم مادران شهدای ورزشکار شد.

انتهای پیام/۲۳۰۸

منبع: فارس

کلیدواژه: زنجان ابهر شهدا دیدار تقدیر شهرستان ابهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۸۶۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار با خانواده شهید مرزبان حسن بادامکی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، فرمانده مرزبانی استان در دیدار با خانواده شهید مرزبان حسن بادامکی در خراسان جنوبی، گفت: از بزرگ‌ترین آرمان‌های شهدا، اعتلای ارزش‌های بلند اسلام و پاسداری از دستاورد‌های شکوهمند انقلاب اسلامی است.
سردار شجاعی با بیان اینکه راه شهدا تا رسیدن به تا رسیدن به اهداف عالی نظام مقدس ادامه خواهد داشت، افزود: شهدا و خانواده شهدا از ارزش‌های معنوی انقلاب اند و پیشرفت فرهنگی، اجتماعی و سیاسی کشور مدیون خون شهدا است.
شهید ستوانیکم حسن بادامکی از مرزبانان غیور و سلحشور هنگ مرزی سراوان بود که ۲۶ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ در درگیری با اشرار مسلح به شهادت رسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فارس میزبان پیکر مطهر شهید علاءالدین اسدپور می‌شود
  • یادواره ۵۲ شهید کارگر دامغان برگزار شد
  • هویت ۸ شهید در استان فارس شناسایی شد
  • حیات و جاودانگی امروز کشور مرهون خون شهدا است
  • ۱۲۰۰ وصیت نامه شهدای استان سمنان چاپ شده است
  • ادای احترام جانشین رئیس گروه مشاورین نظامی فرمانده معظم کل قوا به شهدای هویزه
  • تقدیر از خانواده های شهدای فاطمیون در البرز
  • تجلیل از خانواده شهدای فرهنگی در استان یزد
  • دیدار با خانواده شهید مرزبان حسن بادامکی
  • ۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود