Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، ربیعی رئیس اداره نظارت بر امور حیات وحش محیط زیست مازندران گفت: یک راس شوکا چند روز قبل به محوطه هتل رامسر پناه آورده و از سوی مدیریت این هتل تحویل اداره محیط زیست شهرستان رامسر شده بود.

او افزود: این شوکا برای مداوا قرار بود به ساری منتقل شود که متاسفانه شدت جراحات این حیوان زیاد بود و در حین انتقال از رامسر به ساری در محمود آباد تلف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شوکا با ۶۵ تا ۷۵ سانتی‌متر ارتفاع و ۱۵ تا ۳۰ کیلوگرم وزن،کوچکترین گوزن ایرانی است که جمعیت آن‌ها در کشور به شدت کاهش یافته است و در خطر انقراض قرار دارند.

زیستگاه اصلی این حیوان شمال ایران است اما تعداد بسیار کمی هم در غرب و شمال غرب کشور مشاهده شده‌اند.

روز یک شنبه نیز یک راس پلنگ بالغ پس از جولان چند ساعته در قائم شهر با شلیک گلوله زخمی و هنگام انتقال به پناهگاه حیات وحش سمسکنده ساری تلف شده بود .

کد خبر 672875 برچسب‌ها حیوانات - حیات وحش خبر مهم محیط زیست ایران حیوانات

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: حیوانات حیات وحش خبر مهم محیط زیست ایران حیوانات محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۸۶۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش دانشجوی دانشگاه صنعتی بهبهان در جشنواره محیط زیست کشور+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مهران سحرابی نیک، دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان با طراحی و ساخت دستگاهی در زمینه تصفیه آب و هوا رتبه نخست جایزه ملی محیط زیست کشور در بخش اختراعات را از آن خود کرد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • درخشش دانشجوی دانشگاه صنعتی بهبهان در جشنواره محیط زیست کشور+فیلم
  • یک بزمجه بیابانی در زیستگاه‌ طبیعی نیک‌شهر رهاسازی شد
  • مشاهده پلنگ ایرانی در زیستگاه‌ های لرستان
  • مشاهدۀ پلنگ ایرانی در لرستان
  • ثبت نخستین تصاویر از پلنگ ایرانی در زیستگاه‌های لرستان + فیلم
  • ثبت نخستین فیلم از پلنگ ایرانی در زیستگاه‌های لرستان
  • پایان زمستان‌گذرانی ۲۰۰هزار پرنده مهاجر مازندران
  • آخرین وضعیت «ارس» تنها پلنگ ایرانی باغ‌وحش مشهد
  • درمان «ارس» تنها پلنگ باغ وحش شهرستان مشهد پیگیری می‌شود
  • آخرین وضعیت سلامت تنها پلنگ ایرانی باغ‌وحش مشهد