Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@14:55:30 GMT

ضرورت بازسازی گلزار شهدا در شهرستان ها

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۸۷۰۲۸

ضرورت بازسازی گلزار شهدا در شهرستان ها

سیدجواد هاشمی‌مهر در نشست ستاد شهرستانی مناسبت‌های دفاع مقدس و مقاومت با اشاره به توجه به یادمان‌های شهدای گمنام گفت: شورای برنامه‌ریزی شهرستان‌ها اعتباری برای بازسازی گلزار شهدا و یادمان‌های شهدای گمنام اختصاص دهند.

او بر استفاده از ظرفیت قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا جهت تامین امنیت گلزار‌ها همچنین اختصاص اعتبار برای بازسازی یادمان‌ها و گلزار‌های شهدا تاکید کرد و می گوید: برخی از مناطق استان فاقد یادمان شهدای گمنام هستند، ضرورت دارد بررسی و جانمایی شود کدام مناطق استان فاقد یادمان شهدای گمنام است تا در دستور کار قرار گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته هاشمی مهر، ستاد شهرستانی بزرگداشت چهل و سومین سالگرد دفاع مقدس در شهرستان‌ها به ریاست فرماندار و دبیری نواحی سپاه تشکیل و پیرامون اجرای مناسبت‌های دفاع مقدس برنامه‌ریزی کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار گفت: ضرورت دارد سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر به نحو احسن گرامی داشته شود.

او می گوید: بنیاد حفظ آثار به دنبال تدوین نقش فرمانداری‌های استان در دوران دفاع مقدس است لذا این خواسته بنیاد در شهرستان‌ها پیگیری و به صورت کتاب در اختیار بنیاد حفظ آثار قرار گیرد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: ۲۳ یادمان شهدا در استان نیازمند امنیت هستند.

سرهنگ امیر عباس آسمند با تاکید بر برگزاری ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان‌ها می گوید: پارسال در هفته دفاع مقدس ۱۲۸ برنامه با ۱۷۰۰ ریزبرنامه اجرا شد.

او از چاپ ۲۴۳ کتاب دوران دفاع مقدس در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: ۱۷۳ کتاب در حوزه تاریخ شفاهی است.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد گلزار شهدا تخصیص اعتبار شهرستان ها شهدای گمنام دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۸۷۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین احمد لقمان پور بعداز ظهر شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: به مناسبت شهادت امام صادق علیه‌السلام، دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس میهمان شهر قم خواهند بود.

وی بیان کرد: یکی از این دو شهید والامقام در عملیات کربلای پنج در سال ۱۳۶۵ در شلمچه به شهادت رسیده و دیگری در عملیات عاشورای ۲ در سال ۱۳۶۴ در چنگوله به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم افزود: پیکرهای مطهر این دو شهید گمنام روز جمعه هفته جاری از ساعت ۱۶:۴۰ از میدان آل یاسین به سمت مسجد مقدس جمکران تشییع خواهند شد.

وی ادامه داد: این دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در صحن اصلی مسجد مقدس جمکرا ن خاکسپاری می شوند.

کد خبر 6090166

دیگر خبرها

  • مشارکت شهرداری در احداث یادمان شهدای جاویدالاثر تکاب
  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد
  • شهرداری‌ها متصدی حفظ و نگهداری گلزار شهدا هستند
  • مسجد مقدس جمکران میزبان پیکر دو شهید گمنام می‌شود
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است
  • ۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی است
  • شهدای گمنام مظلوم هستند/ ساخت فیلم کالدو