Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهمترین اخبار اقتصادی امروز چهارشنبه هفتم اردیبهشت به شرح زیر است:

اختلاف دو برابری آمار خانه‌های خالی وزارت راه و سازمان امور مالیاتی
وزارت راه مدعی است بیش از یک میلیون واحد مسکونی خالی را شناسایی کرده، اما سازمان امور مالیاتی ۵۷۰ هزار واحد را مشمول پرداخت مالیات می‌داند.

تسهیلات ساخت مسکن ۶۰۰ میلیون تومان شد
شایان گفت: برای ۱۲ شهر سقف تسهیلات ساخت مسکن برای سازندگان حرفه‌ای که از فناوری نوین هم استفاده کنند، ۶۰۰ میلیون تومان به ازای هر واحد افزایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فاز اول دیجیتالی شدن بورس تا پایان خرداد تکمیل می‌شود
گودرزی گفت: ریل گذاری برای دیجیتالی شدن بورس و فازبندی برای آن انجام شده و زیرساخت‌های فنی فاز اول تا پایان خرداد امسال تکمیل می‌شود.

واریز سودهای رسوب‌شده سهامداران از عید فطر آغاز می‌شود
فرآیند پرداخت مطالبات سنواتی سهامداران مقارن با عید سعید فطر اجرایی می‌شود.

۱۰ درصد خودرو‌های قرعه کشی به دارندگان خودرو‌های فرسوده تعلق گرفت
دبیر انجمن مراکز اسقاط و بازیافت کشور گفت: ۱۰ درصد از خودروهای عرضه شده در قرعه کشی به دارندگان خودروهای فرسوده اختصاص می یابد.

خروج ۶۰۰ میلیارد تومان پول حقیقی از بازار
در هفته‌ای که گذشته شاخص کل بورس حدود ۰.۶ درصد رشد را تجربه کرد و از تراز یک میلیون و ۵۱۳ هزار واحد به تراز یک میلیون و ۵۲۱ هزار واحد رسید.

کنتورهای هوشمند برق، آب رفتند!
در مورد آمار کنتور‌های هوشمند برق نصب شده و پرداخت اقساطی هزینه نصب آن‌ها، ابهاماتی وجود دارد.

واردات خودرو بین خودروسازان رقابت ایجاد می کند؟
یک کارشناس صنعت خودرو گفت: آزادسازی واردات می‌تواند رقابت برای خودروسازان ایرانی ایجاد کند و ساختار تولید آن را تغییر دهد.

ادامه بارش‌ها در بیشتر مناطق کشور
کارشناس هواشناسی گفت: فردا به جز استان‌های بوشهر، خوزستان، فارس، هرمزگان و سیستان و بلوچستان در سایر مناطق کشور رگبار باران، رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

بیش از یک میلیون نفر در عرضه اولیه آسیاتک شرکت کردند
در عرضه اولیه نماد اسیاتک، بیش از ۱ میلیون ۵۸۰ هزار و ۱۳۲ کد معاملاتی شرکت کردند و حدود ۱۹۶ سهم به هر کد معاملاتی اختصاص یافت.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ساخت مسکن بورس واردات خودرو یک میلیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۸۷۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمین برای ساخت بیش از ۹۰ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در شمال سیستان و بلوچستان تامین شد

عطاء اله اکبری در بازدید تعدادی از معتمدان و ریش سفیدان سیستان و بلوچستان از پرورژه‌های طرح نهضت ملی مسکن زاهدان افزود: این اداره کل با الحاق زمین به محدوده شهر‌ها و بازگرداندن اراضی مازاد دستگاه‌های اجرایی به چرخه ساخت و ساز مسکن توانست گام‌های ارزشمندی را برای مرتفع کردن چالش تامین زمین در این استان بردارد.
وی از ساخت بیش از ۱۸ هزار واحد شهری و روستایی در محدوده شهر‌های زیرپوشش این اداره‌کل با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصد و ایجاد اشتغال برای بیش از ۲۳ هزار نفر خبر داد و افزود: در این استان علاوه‌بر اهمیت دادن به کمیت پروژه‌ها، استفاده از مصالح استاندارد و رعایت مقررات ملی ساختمان و مسائل فنی از سوی متخصصان و ناظران در اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن مدنظر قرار گرفته است.
مدیرکل راه و شهرسازی شمال سیستان و بلوچستان همچنین از واگذاری زمین برای ساخت بیش از ۱۴ هزار واحد ویلایی در محدوده شهر‌های زیرپوشش این اداره کل خبر داد و افزود: در حال حاضر با توجه به موقعیت جغرافیایی استان و شرایط اقلیمی و موضوعات فرهنگی در همه شهر‌های این استان بجز زاهدان و چابهار واحد‌های طرح نهضت ملی مسکن به صورت ویلایی ساخته می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • رشد ۴۴ درصدی مبلغ تسهیلات پرداختی در سال ۱۴۰۲
  • مسکن اقتصادی قابل مصادره نیست
  • پرداخت تسهیلات مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد به ۶۲ درصد رسید
  • زمین برای ساخت بیش از ۹۰ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در شمال سیستان و بلوچستان تامین شد
  • تامین زمین برای ۹۰ هزار واحد مسکن ملی در سیستان و بلوچستان
  • پیشگیری از سرقت دوچرخه و موتورسیکلت با ساخت پارکینگ هوشمند
  • هزینه مسکن ملی پرند متری ۱۰ میلیون تومان
  • ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند آماده تحویل
  • زمین و تسهیلات از دولت ساخت با مردم/ به جز چند کلانشهر دولت مشکلی برای تامین زمین ندارد
  • تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت